Skocz do zawartości

michas3181

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michas3181

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michas3181

2

Reputacja

  1. Dzięki za radę ale jeszcze po próbuje poszukać
  2. Albo gdzie mogę kupic taką skrzynie w mazowieckim?
  3. Witam Mam taki problem pada mi skrzynia w moim audi cena naprawy jest kolosalna i mam zamiar kupić używaną tylko jest jeden problem że z moim kodem ciężko co kolwiek znaleźć ( kod silnika BDV . I kodem skrzyni FRC . Moje pytanie jest takie czy mogę dopasować skrzynie z innym kodem?
  4. Miałeś już taki samochód z tą skrzynia że jesteś tego pewny czy tylko tak mówisz bo gdzieś u słyszałeś że tak jest . Z tego co wiem to dużo osób narzeka na te skrzynie bo awaryjne bo mało wygodne do jazdy drogę w naprawie A jak co do czego przychodzi to nigdy nie mieli takiej skrzyni
  5. Witam Mam duży problem https://m.youtube.com/watch?v=FhksiIiq1k0 Mój problem polego na falujacych obrotach przy stałej prędkości czyli:Jak jade np 100km\h moje obroty wynosza coś kolo 1300 obrotów/m i jak włączę tempomat to widac na wskazówce obrotomierza delikatne podskoki. Ale gdy przekrocze dwa tyś obrotów tego nie ma.Moj silnik to 2,,4 v6 litry tak jak w tytule .Nie wiem zabardzo o co chodzi i jak do tego sie zabrac. Na komputerze bylem ale tam nic konkretnego nie pokazuje. Mysle o czyszczeniu przepustnicy co wy o tym myślicie?
  6. Miałem ten sam problem żadnych błędów nie było. Po wymianie czujnika położenia wału pali od strzału
  7. Witam Mam duży problem https://m.youtube.com/watch?v=FhksiIiq1k0 Mój problem polego na falujacych obrotach przy stałej prędkości czyli: Jak jade np 100km\h moje obroty wynosza coś kolo 1300 obrotów/m i jak włączę tempomat to widac na wskazówce obrotomierza delikatne podskoki. Ale gdy przekrocze dwa tyś obrotów tego nie ma. Moj silnik to 2,,4 v6 litry tak jak w tytule . Nie wiem zabardzo o co chodzi i jak do tego sie zabrac. Na komputerze bylem ale tam nic konkretnego nie pokazuje. Mysle o czyszczeniu przepustnicy co wy o tym myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...