Skocz do zawartości

Woj_ta_s

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Woj_ta_s

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Woj_ta_s

0

Reputacja

  1. Błędy będą po świętach kiedy pojade i spisze je w warsztacie. Nic o dodatkowym zabezpieczeniu nie mowili serwisanci od softa, biorąc pod uwagę że robiła to firma ktora robi najlepsze fury w pl i przerobili takich audiczek jak moje setki, nie sądzę żeby zapomnieli o czymś. W ramach reklamacji ECU pojdzie na stół i będziemy szukać.
  2. Witam Poszukiwałem podobnego wątku do podpięcia, jednak nie było nic zbliżonego więc zaczynam nowy topic. Od dwoch tyg miałem problem z uruchomieniem zimnego silnika oraz po kilkugodzinnym postoju w trakcie dnia. Pompa paliwa nie podawała ciśnienia do układu, kiedy przekręciłem kluczyk kilka razy przed startem pompa czasem podała a czasem nie, trzeba było kręcic 15-16 obrotów sinika zeby dostał paliwo na wtryski. Pojechałem na zmianę softa i wyłączanie drugiej lambdy bo szykuję Ślicznotkę pod downpipe'a, a potem tego samego dnia miałem jechać montować nową pompe paliwa. po wgraniu nowego softa pompa umarła na amen...ale to nie koniec atrakcji...pompa wymieniona, przekaźnik też, na przekaźniku w kolumnie kierownicy napięcie z akumulatora 12V natomiast brak sygnału elektrycznego z ECU załączającego przekaźnik. Soft sprawdzaliśmy kilka razy i w Szczecinie i wysyłaliśmy do Krakowa. Po drodze okazało się że autko ma chipa...nie wiadomo jakiego. Wgralismy 4 różne softy z lambadą...bez lambady. Na sam koniec wypieprzylismy chipa i wszelkie modyfikacje i powrot do fabryki dla mojej wersji BFB...i tak samo...nie załącza się przekaźnik pompy paliwa...brak sygnału załączającego z ECU. Auto jest postawione na sportowej zawieszce, miałem już problem z wiązką elektryczną w drzwiach kierowcy...przetarła się od wibracji bo na tej zawieszce jeździ od 2007 roku, to nasuwa pomysł że po prostu gdzieś masa nie łączy i akurat uwaliło się na amen kiedy przyjechałem na wgranie softa...bad coincidence.... ale z drugiej strony jeślim masa auta nie łączy to coś innego też nie powinno działać...a reszta ładnie hula. Jakieś pomysły Panie i Panowie w którą stronę uderzać? Druga sprawa...podejrzewam że będę potrzebował bardzo dobrego elektryka do tego zadania...jakieś sugestie do kogo w Szczecinie mógł bym się zwrócic o pomoc. Wydaje się że mozna uderzyć w kierunku problemu z masą i spadku napięcia na tej ścieżce która załącza przekaźnik...ale z drugiej strony mógł się też uszkodzić moduł ECU w czasie zmiany softa. Po świętach weźmiemy na stół ECU i ale coś czuję że bez pomocy mocnego elektryka nie obejdzie się. Pozdrawiam i życzę wszystkim wesołych Świąt!
  3. Moja bierze 1\3 stanu(tj ok 330ml) na 1k km w czasie jazdy na trasie na krajowych dużo redukcji i wyprzedzania kręce ją nie wyżej jak do 5.5tys, autostrada 138km\h stała prędkość caly czas. Miasto różnie, między 100 a 200 ml\1k km zależnie od butowania spod świateł;) olej motul 5w40 xcess. Zaczęła brać oliwę jakieś 10 tys km temu, teraz ma 312kkm. Straciła też nieco bucika na niższych obrotach. Podejrzewam turbo, jak wrócę do Pl to zajmę się Nią i zdam relacje z diagnostyki i naprawy
  4. Witam. Kolego, przerabiałem ten sam problem, dodatkowo u mnie nowy napinacz już po wymianie wydawał stuk przy lekkim kopnięciu pedału gazu na obrotach biegu jałowego. Niech ktoś pomoże Ci, klucz chyba 17 albo 19 płaską załóż na napinacz i go przytrzyma a potem kolega niech przygazuje. Jak wibracje ustąpią przy tym zabiegu to jest za długi pasek. Założyłem krótszy i jak ręką odjął.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...