Jump to content

Kubal2216

Pasjonat
  • Content Count

    210
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Kubal2216

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Konin/ Poznań

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,060 profile views
  1. Zobacz ofertę Kupię boczki alcantara A4 B7 Witajcie, Kupię boczki drzwi alcantara do Audi A4 B7. Interesuje mnie tylko komplet z wersji europejskiej. Pod 4 elektryczne szyby. W jak najlepszym stanie. Dodający Kubal2216 Wysłano 03.07.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  2. Witajcie, Kupię boczki drzwi alcantara do Audi A4 B7. Interesuje mnie tylko komplet z wersji europejskiej. Pod 4 elektryczne szyby. W jak najlepszym stanie.
  3. Jeżeli ktoś szuka takiego auta, pojedzie i się okaże, że jest ok, to z dużym prawdopodobieństwem go kupi... Może się okazać, że bez kilku wycieczek się nie obędzie...
  4. Hej, jeśli szukasz oryginalnego rozrządu to polecam
  5. Właśnie te wystające kolorowe rurki wyglądają najgorzej... Sam zastanawiam się nad przejściem z DSMIC na FMIC, ale chyba dałbym go czarnego , z czarnymi silikonami oraz z zaślepkami w miejsce seryjnie występujących wlotów powietrza, tak, żeby rurki nie były widoczne. Nie wiem czy to by się udało w praktyce...
  6. Fmic 180 będzie ok czy lepiej 230?
  7. OK, ale tak czy inaczej muszę najpierw ogarnąć Fmic i wydech. Bo pewnie bez tego 280 kM to się nie osiągnie
  8. Oj to ja nie wiem czy chce większą moc :). Jeżeli stworzy to potencjalne problemy to chyba nie ma sensu kombinować
  9. Ja na tej hybrydzie już właśnie zrobiłem z 20 tys km :p. Nigdy nie paluje na zimnym, olej co 12 tys km czyli 2 razy w roku. Ano nie pomyślałem... Mogłem od razu włożyć wzmocnione korby i by pewnie było po problemie...
  10. Podniesie mocy było jakieś 20 tys km temu. Ale w tym roku padła uszczelka pod głowicą. Wtedy jak zdjeli głowice, okazało się że uszczelniacze też puszczają, napinacz łańcucha i łańcuch taki sobie - zdecydowałem się zrobić wszystko za jednym razem. Jasne, że 280 KM byłoby bardzo dobrym wynikiem. Tylko pytanie ile musiałbym jeszcze zainwestować żeby to osiągnąć w sposób bezpieczny
  11. To też prawda. Mi zależy na bezawaryjnosci, gdyż robię sporo km w trasie. Jak mam podnieść moc o 20-30 KM i ma być gorzej to bez sensu.
  12. Tak naprawdę prawie wszystko w górnej części jest nowe. Nowe zawory, gniazda zaworowe, uszczelniacze, uszczelka pod głowicą, założyłem nowy napinacz łańcucha oraz łańcuch.
  13. Hamulce są 320/288 :). Bezpieczeństwo przede wszystkim. Właśnie k04 mnie średnio przekonuje ze względu na to, że moment jest później... Wiem benzyna nie da się jeździć jak dieslem ale mimo wszystko fajnie jakby ten moment był w miarę od początku.
  14. Zapomniałem dodać, że sprzęgło mam z AWX, więc powinno dać radę. Hybryda robiona u Geremiego, tłumaczył mi że to k03 ale jeżeli dobrze zrozumiałem to ze środkiem k04-064 (mam nadzieję, że nie pokrecilem nazw) z tego co mówił to potencjał na 330 KM. Musiałem kupić Tip z większym wejsciem, ale wszystko pasuje pod seryjny kolektor. Nie byłem teraz na hamowni po remoncie silnika, ale wcześniej tuner mi mówił że było w okolicach 240 KM. Czy zbliżenie się w okolice 280-300 KM nie będzie wymagało zakucia silnika? No i czy seryjny kolektor da radę?
  15. Tylko k04 podejrzewam, że gorzej wstaje niż hybrydowa k03 :). A wolałbym, żeby moment obrotowy był wcześniej - bardziej się przyda przy normalnej jeździe.
×
×
  • Create New...