Skocz do zawartości

Kubal2216

Pasjonat
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubal2216

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Konin/ Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

2421 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kubal2216

7

Reputacja

  1. Ale jakościowo super. Mam od 4 lat i wygląda cały czas bardzo dobrze.
  2. Jest taki biały kabelek, który wchodzi w kostkę radia. Nazywa się PIN Bose - po wyjęciu radia na samym radiu pewnie też będzie opisany, który to jest. Jedyny minus jest taki, że po włączeniu auta głośność jest wyższa i trzeba przyciszać.
  3. Powiem Ci tak: Jak wszystko jest zamontowane jak należy to ten bas jest taki "płytszy". Bo wyjęciu PINu Bose cały system zaczyna grać. Może jakość jest troszkę gorsza, ale czuć, że coś tam jest...
  4. Przecież w tych samochodach występują cewki. Nie ma jako takich przewodów zapłonowych, które można by było wymienić.
  5. Sprawdziłem dzisiaj i przy samym alternatorze wynik jest bardzo zbliżony. Na zimnym 14.1-14.2 V. Po porządnym nagrzaniu 13.2-13.4 V.
  6. Czyli sugerujesz sprawdzenie ładowania bezpośrednio na alternatorze i porównanie wyników?
  7. Podmieniałem na używany. Wszystko jest ok na zimnym lub gdy po prostu jadę ale długo nie stoję. Gdy się mocno nagrzeje, to wtedy pojawia się ten problem. Jeżeli byłby problem z instalacją, to problem byłby chyba stały?
  8. Mierzyłem przy akumulatorze. Ale mam poprowadzony nawet przewód bezpośrednio z alternatora do akumulatora
  9. Panowie, Mam problem. Pacjent Audi A4 B7 1.8 BFB 2007r. Alternator Valeo 150. Po rozruchu zimnego silnika ładowanie mam na poziomie 14.0-14.2 V. Gdy jadę mam cały czas w okolicach 13.8-14 V. Problem pojawia się, gdy stanę np w korku lub po prostu samochód mocno się nagrzeje. Wtedy ładowanie spada do 13.4-13.5. Jak włączę klimę, radio, światła to potrafi spaść do 13-13.2 V. Podmieniałem alternator na inny i jest dokładnie tak samo... Macie jakiś pomysł?
  10. Dlatego napisałem "podobno" . Dużo zależy też od tego jak jest poprowadzony moment obrotowy, bo jak mam mieć ponad 300 koni a turbo ma późno wstawać to wolę 250 koni a wczesne wstawanie. Ale jak kto woli
  11. Zrób sobie hybrydę z k03. Ja tak mam i potencjał "podobno" na ponad 300 kM. Mam prawie 250 i daje radę.
  12. Ja też bym kupił używkę. Chciałem kupić nowy przegub wewnętrzny, których po prostu nie ma nigdzie... Kupiłem używaną półoś za 30 zł, zrobiłem na niej z 15 tys km i wszystko ok. Tym bardziej, że wymiana półosi nie jest trudna.
  13. Tak myślę, że skrzynia pochodzi z 2.0 ALT. Może z końcówką AH lub AR będą pasowały?
  14. Ja zmieniałem półosie. Z tego co pamiętam to nie pasuje mocowanie półosi przy skrzyni biegów.
  15. A4 B7 1.8t ośka - skrzynia 5 biegów i 6 biegów A4 B7 1.8t quattro - wyłącznie skrzynia 6 biegów Ja też mam skrzynię z 2.0 TFSI i na trasy jest wręcz idealna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...