
SzeFFo
Pasjonat-
Postów
91 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O SzeFFo

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Po co kombinować? Załozysz z AFN i okaże się że coś jest nie tak dalej będziesz rozbieral? Jak chcesz to mam tłok do sprzedania z AFN. Którego tłoku potrzebujesz? Odezwij się na PW.
-
Wymieniaj wszystkie filtry, na pewno nie zaszkodzi!
-
Cieknie olej z tej rury co idzie do separatora, tak jak na zdjęciu. Zmieniłem opaskę zaciskową, parę dni był spokój, dzisiaj dalej to samo. Czyscilem ten separator. Pytanie czy tam w ogóle powinien być olej w tej rurze? Jak ja ściągnąłem, Czyscilem wszystko to były tam śladowe ilości oleju. Szukać nowej rury? Miał ktoś podobny problem? Jakieś pomysły?
-
Nie jest połączona, wymieniasz samą uszczelke.
-
AJM dławienie silnika po duzym mrozie + chrzczone paliwo na BP
SzeFFo odpowiedział(a) na Patrykk123 temat w 1.9TDI
Na początek to może podepnij się pod vaga, zobaczysz co Ci pokaże. -
Skoro dalej się pojawia to musi być uszkodzony czujnik, zmień czujnik na nowy, albo podmien, wtedy będziesz widział co się dzieje.
-
Rozwiazales problem? Mam podobnie, też odczuwam wibracje przy określonych obrotach, przy przyspieszaniu, drążek od zmiany biegów drży. W lecie odczuwalem to bardziej, miałem koła 16 założone, teraz 15 i aż tak tego nie czuć, nie wiem czy to ma cos z tym wspólnego, aczkolwiek na wiosnę przyjrzę się pewnie tym przegubom wewnętrznym i trzeba będzie wymienić. Jak sytuacja wygląda u Ciebie? Drążek też drży?
-
97rok, Afn i mam 1,2
-
Po co odpalać auto na włączonych światłach? Duży pobór prądu z akumulatora i dlatego przygasają. Włączone światła to dodatkowe obciążenie dla źródła prądu. Pierwsze odpalasz auto, później dopiero włączasz światła.
-
Ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu, gdy auto pochodzi z 10-15sekund, pyknie jakiś przekaźnik i nagle auto spada delikatnie z obrotów, jest to odczuwalne. Po chwili znowu przekaźnik pyknie i dalej czuć obroty. Tak jakby przekaźnik świec zarowych? Dodam, że Świece mi się grzeją powiedzmy przy - 5, jakieś 5-7 sekund. Na Vagu żadnych błędów. Przy odpaleniu, od razu wchodzi na 1100 obrotów mniej więcej i momentalnie spada do 850. Na ciepłym silniku jest wszystko ok. Silnik AFN.
-
Pierwsze to trzeba zdiagnozować czy to na pewno wina pompy na 100%. Żeby się nie pchać w koszta.
-
Ty pompy wody nie masz na rozrządzie, zgadza się? Nie wiem po co dawałeś ten silikon... Mógłby się gotować, mogła by ciec itd. Mi osobiście nie chce się wierzyć, że to wina zbiorniczka. Stawiałbym właśnie na pompę.
-
Podjedź do innego gazownika, niech Ci podłączy, zobaczysz co Ci powie. 50zł zapłacisz i będziesz wiedział co jest.
-
Pierwsze pytanie, w jaki sposób kodowałeś ten kluczyk ?
-
Zakoduj vagiem drugi kluczyk i po problemie.