-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bartello

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zależy jakie oznaczenie ma liczniki a a6 c5 daj zdjęcia tych naklejek na liczniku swojego i tego z a6, ja miałem jaegera i kupilem vdo z a6 c5, podjechałem w Łodzi jest kolega Damian ogarnia temat, przekodowal pod a4 b5 1.8t immo ogarnął za 200 zł i licznik śmiga
-
Cześć, jutro będę bawił się z modułem CLH + komfortowy kierunkowskaz. Potrzebował bym schemat kostek pajka, a dokładniej tych kostek po lewej stronie ( włącznik świateł i kierunkowskazy ) kierunkowskazy mam opanowane już, lecz ta druga różowa kostka jest dla mnie zagadka. Z góry dziękuje
-
Czy wszystko w porządku z tym napinaczem? Dość lekko się wciska. Z tłoczyska pryka olej oraz ma ruch osiowy na boki. https://youtu.be/x3Q_pvE7-7I VID20210107160700.mp4
-
Tak skala była to 7 bar a przechodziło grubo po za nią.
-
Ciśnienie zamierzone Zimny motor: -wolne obroty najlepiej 4-5bar u mnie 5 bar. -przy 3k Rpm najlepiej 5-7bar: u mnie zabrakło skali przebijało dużo ponad 7bar aż zatrzymala się na tej blokadzie co iglica opada. ciepły motor: -wolne obroty najlepiej 1.5-2bar 2 bary -przy 3k Rpm 4-5bar : to samo wyżej. Mocno rozgrzany: -wolne obroty 1.0-1.5bar : 1.5 bar -przy 3k Rpm 3-4bar : również to co wyżej.
-
Jutro po 15 zmierzę ciśnienie oleju + kompresję odrazu. I dam znać.
-
Witam. Wczoraj wracając na trasie, zjeżdżając na stację usłyszałem dziwny dźwięk. Jest on słyszalny w obrotach 800-1600 obr/m Po przekroczeniu 1600 ucicha , dźwięk dochodzi z tylu silnika, właśnie tak jak by spod obudowy napinacza łańcuszka rozrządu. Pompa oleju wymieniana 2 lata temu (firmy Vaico ) Napinacz wraz z łańcuszkiem również 2 lata temu ( Febi ) Obie wymiany miały miejsce w jednym czasie. Wrzucam filmik z tym co u mnie słychać.https://youtu.be/EH-QrBIedDs
-
Sory za brak odzewu. Ale okazał się wadliwy napinacz. Dziękuję za sugestię.
-
Witam. Pacjent to 1.8t walczę już z tym autkiem i nie wiem co mu dolega. A więc zacznę od początku. Z 3 tygodnie przed wymiana rozrządu. Pojawił się błąd czujnika g40( czujnik położenia wałka rozrządu)i g28( czujnik położenia wału korbowego) Przy wymianie rozrządu czujnik g28 został wymieniony, błąd poszedł w niepamięć. Ale pozostał g40 , czujnik kupiony nowy założony. Błąd nadal istnieje. Z błędy wynika ( przerwanie sygnału ) w weekend mam zamiar wyciągnąć cała wiązkę od tego czujnika i ją sprawdzić. Objawy jakie są to. Palący się check engine no i bardzo słaby dół. Od zera do 4 tys ledwo co się ciągnie. Później jak Turbo dmuchnie zaczyna jechać normalnie. Jakieś pomysły z doświadczenia ? Bardzo bym prosił. Brakuje już mi sił . pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
-
Dzięki ;D będę po świętach się kontaktował.
-
Jakies namiary na tego kolege ?
-
Witajcie. Posiadam a4 b5 1,8t AEB niestety z tym starym sterownikiem silnika ( na 5 kostek ) Mamy tu kogoś kto się bawi jeszcze jakies chipsy do takiej babci ? Najlepiej jak najbliżej łodzi Pozdrawiam
-
Zauważyłem to w czwartek. Od wymiany mam przejechane z 6 tys km. Nadal trzyma pół bagnetu. Czyli od wymiany narazie nic. Ale tak jak mówię , niebieski dymek zauważyłem w czwartek. Pojeżdżę z tydzień i zerkne. Kompresję zmierzę w ten weekend. I dam znać jak wyszło.
-
Witam, otóż od czwartku zauważłem, że moje autko puszcza niebieski dymek. Teraz opisze co kiedy występuje. - Po odpanielu rano zimny silnik,wszystko okej. Brak jakich kolwiek oznak niebieskiego dymu. - Dojeżdżając do pracy autko nagrzewa się do okolo 70 stopni. ( Nie mam daleko do pracy, rano wiadomo były niskie temperatury) Po dojechaniu do pracy, sprawdzałem rownież nic nie dymi jedynie bialy dymek ale czuć go gazem, wiadomo to pewnie z różnicy temperatur ( Mam pusta puche po kacie + brak srodkowego tłumika ) - Dym występuje dopiero po rozgrzaniu auta do 90 stopni. Ale nie dymi tak,że ciągle leci. Pojawia się on dopiero jak dłuzej auto postoi na biegu jałowym i ruszam wtedy puszcza niebieska chmurkę. Nie wiem jak przy zmianie biegów, nie widze w lusterku. I teraz pytanko, gdzie by szukać przyczyny tego puszczania niebieskiej chmurki ? Nie wiem czy to ma znaczenie, ale sprawdziłem wąż od IC, znikome ilosci oleju. Gdzieś doczytałem jak " sprawdzic czy odma sie drożna " Napisane było aby odkrecic korek od wlewu oleju. I jesli bedzie podskakiwał to jest wszystko wporzadku... A jeśli zasysał to odma przypchana. Mój podskakiwał jak wściekły. Z Góry dzieki za jakie kolwiek rady gdzie szukać przyczyny, bądź jak ją zdiangozować. Pozdrawiam Bartek.
-
Witam , mam pytanie odnośnie moich sprężyn. Wujek ma a4 B5 Avant. Też na 18 calowych felgach , tyle że ma większy prześwit między kołem a nadkolem. Ja u siebie mam takie zawieszenie , czy jest ono jakieś obniżające ? Czy to seria ? Jeśli tak to ile obniża ?