Dsk 2.0
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Dsk 2.0
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Włocławek
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Dsk 2.0
0
Reputacja
-
Obecnie szukamy po znajomych którzy zajmują sie mechaniką albo handlem części pompowtryskiwaczy o literce T i bedziemy chcieli je zamontować. Dziękuje za pomoc a szczególnie za rady mi udzielone Bede pisał jak bedziemy juz mieli te pompowtryskiwacze zamontowane i odpalony samochód
-
rozmawiałem z mechanikę i on twierdzi ze wszystko jest ok (instalacja cisnienie) tylko że są padniete dwa pompowtryskiwcze.
-
Na komputerze pokazało mu błąd 2 i 3 pompowtryskiwacza. Jeśli chodzi o T/TX to jeśli kupię dwa T/TX i dwa będą te moje stare to będą ze sobą współpracować?
-
rozmawiałem w lipcu o wymianie układu na bosch to powiedział mi mechnaik ze sie nie da a zty mechanikiem u którego stoi obecnie audi nie rozmawialiśmyna to układzie bosch. Patrzyłem w internecie na pompowtryski o literce T iTX i jest wiecej tych TX ceny wahają sie od 500 do nawet i 2000zł. Jeśli bym zakupił serie TX to bym musiał zmieniać coś w silniku żeby ta seria współpracowała z nim?
-
Samochód tankuje na orlenie albo w domu , a w domu mam paliwo z petrokanu( dosatwca paliw) na którym chodzi vw jetta która jest tez na pompowtrysku i ciągniki rolnicze które sa tez na pompowtryskiwaczu, więc paliwo obstawiam że jest ok. Symbol pompowtryskiwacza - 03G130073M. Pompowtryski były kupione uzywane u kolegi mechanika który robił samochód bo on nie miał maszyny do układu siemensa, a po tem te pompowtryski były regenerowane u kolegi mechanika. Wczoraj rozmawiałem z faceme z polski który handluje silnikami. Zadzwoniełem z myślą ze moze bedzie miał mój typ pompowtryskiwaczy. Po dłuższej rozmowie i przedstawieniu mu histori napraw powiedział ze to nic nie da ze teraz wymienie pompowtryskiwacze, bo za chwile też padną i trzeba bedzie je robić. Jego zdaniem trzeba wymienic pompę +listwę i pompowtryski. Powiedział że na 99% pompa wytwarza opiłki które idą na pompo. i dlatego tak się dzieje.... Dopóki nie zrobię tego co mi powiedział to samochodód nigdy dobrze nie będzie pracowal
-
Witam. Mam straszny problem z moją Audi z 2007r 2.0tdi 170ps układ paliwowy siemens. Problem pojawił sie w listopadzie samochód stracił moc na początku. Co jakiś czas zaczynała mrugać spirala i po czym odczuwałem utratę mocy. Pod koniec listopada gdy temperatura powietrza obniżyła się samochód miał problemy z odpalaniem, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem samochód odpalił ale nie pracował równo. Audi po odpaleniu cała się "trzęsła" , gdy sie samochód rozgrzał drgania sie zmniejszyły ale nadal były odczuwalne. Auto nie ma siły pod czas jazdy od 1750-2200 samochód szarpie , najbardziej odczuwalne jest szarpanie na biegu 6. Czym mniejszy bieg szarpanie jest mniejsze . Obecnie stoi u mechanika i mechanik stwierdza padniety 2 i 3 pompowtryskiwacz. Historia napraw. Samochód miał w marcu wymieniony EGR i wypalony DPF. Pod koniec czerwca samochód stracił siłę i mechanik wymienił mi pompowtryskiwacze. Po przejechaniu około 4 tys km znowu pojawił sie ten sam problem okazało się że znowu padły pompowtryskiwacze... a stało sie to w lipcu/sierpniu Gdy odebrałem samochód zrobiłem około 3tys km i problem pojawił sie w listopadzie który opisałem wyżej. Może ktos miał taki przypadek i wie jaka jest przyczyna awarii pompowtryskiwaczy. Proszę o pomoc. Tak wygląda pompowtryskiwacz.