Skocz do zawartości

danioRM

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danioRM

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    AHL
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danioRM

0

Reputacja

  1. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Siemka Ostatnio opisywałem problemy z moim autem, silnik to 1.6 AHL. Teraz mam trochę czasu i chciałbym doprowadzić to auto do porządku. Niedawno wymieniałem pompę paliwa, bo starsznie piszczała. Problem ustąpił, jednak mocno śmierdziało paliwem w środku. Sporo czasu poświęciłem na czytanie forum, co okazało się skutecznym rozwiązaniem. Wystarczyło odkręcić trochę korek wlewu paliwa. Po tej czynności problem z paliwem znikł. W środku już nie śmierdzi paliwem, bądź jego oparami. Jeszcze wcześniej wymieniłem listwę wtryskowa, ale chyba niepotrzebnie. Teraz dla odmiany nie działa 4 wtrysk, wcześniej był problem kolejno: z 1, potem 2. Nadal coś strzela z wydechu, więc pewnie znów chodzi na 3 cylindry. W międzyczasie zaaplikowałem mu kilka doktorków, teraz sam nie wiem po co. Co teraz radzicie zrobić?
  2. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Która będzie ok do tego silnika, ahl? Do 1.8 były te same? https://allegro.pl/listing?string=listwa wtryskowa audi a4 b5&order=m&bmatch=s0-aut-1-4-0222&city=Siedlce
  3. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Szukałem już wcześniej, teraz przeglądam ponownie Mógłbyś wysłać jakiegoś linka? Za 800zł znajduje gołe silniki. A czy do 1.8 nie trzeba wymieniać innych części? Masz na myśli takie aukcje? http://allegro.pl/silnik-audi-a4-b5-passat-b5-1-8-adr-nowy-rozrzad-i6667648531.html#thumb/1 http://allegro.pl/audi-a4-b5-passat-b5-silnik-1-8-adr-niemiec-i6687534808.html Do 1.8 trzeba też alternator, rozrusznik, sprzęgło?
  4. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Na zegarach ma ~230k, ale w rzeczywistości ma pewnie dużo więcej. Gdzie znajdę w tej cenie taką okazję? Ile kosztowałoby w takim razie przełożenie silnika? Też się zdziwiłem, bo u jednego mechanika wyszło 6, 7, 6,5, 7. U drugiego ok 12-13 na wszystkich cylindrach, a teraz 6, 6,5, 10, 11... Edit: Ale podczas pomiaru ciśnienia sprężania powinno się chyba odłączyć wtryskiwacze?
  5. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Auto kolejny raz było u mechanika. Ciśnienie znowu wynosi 6, 6,5, 10, 11 barów. Spalanie bez zmian, 2 wtryski są uszkodzone na 100%. Silnik bierze z 2l oleju na 100km, więc już chyba nie ma co go naprawiać. Co byście polecali robić? Kupić silnik, mechanik ma ale chce za niego 800zł, przebieg podobno 200k. Za wymiane silnika wraz z rozrządem chce 2000zł. Może lepiej kupić 2 uszkodzone auto i przekładać części? Czy sprzedać go w cholerę i dać sobie z nim spokój?
  6. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Jak to na innym paliwie? 0,5l na ok 50km... Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
  7. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    No tak, ale przez to brało by tyle oleju? Może on brać tak ten olej przez tą odmę? Czyli wyszło na to, że u mnie jej nie ma? A czy możliwa jest opcja, że wszystko zalało olejem i elektronika nie działa? Albo że silnik jest ok, a coś z elektroniką nie tak? Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
  8. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Nie ma żadnego A może po prostu wszystko się zalało olejem i dlatego nie działa prawidłowo?
  9. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    @mszark@k232 @kamil-vag @ayew Dzisiaj znowu sprawdziłem VAG-iem. Oto co wyszło: Filmik z VAG-a i wahania obrotów: Zawartość dodana 8 minutes later 17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody 515 0203 Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód - zwarcie do plusa 282 011A Czujnik położenia przepustnicy TPS lub obwód ISC (V60) 518 P0121 0206 Potencjometr przepustnicy TP (G69 - sygnał poza zakresem 530 0212 Potencjometr przepustnicy / czujnik pozycji nastawnika obrotów ISC (G88) 1250 P0202 04E2 Wtryskiwacz cylindra 2 (N31) Zawartość dodana 14 minutes later Chodziło mi o to co tam jest zaślepione. To odma?
  10. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Wycieków nie ma, olej bierze ciągle. Chodzi mi o takie coś, o ten sznureczek. Tak powinno być? Ten silnik ma 2 cewki zapłonowe czy 1? A do płynu chłodniczego leje się wodę z płynem chłodniczym czy nie?
  11. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Jeden kabel zapłonowy nie dawał iskry, już jest ok. Ciekawostka, wyjęty kabel nie był już oryginalny,więc już ktoś go musiał zmieniać. Czyli w 230k przebiegu nie ma co wierzyć. Jeden wtrysk nie działa, po jego odpięciu nie ma różnicy w pracy silnika. Ale co mi da wyeliminowanie problemu z paliwem skoro nadal bierze tyle oleju? Wczoraj dolałem 0,5l. Poza tym przy regulatorze ciśnienia paliwa jest coś takiego jak sznurówka od buta. Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
  12. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Ok, u mnie jest tak. Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
  13. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Wiem co to odma, ale gdzie to jest. Pod kolektorem coś jest zaślepione, myślałem że to to. Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
  14. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Ok, cofam komentarz. Wszystko zostało wymienione. Właśnie od niego wróciłem. Po prostu silnik jest na wykończeniu i tyle, nic z tym się nie da już zrobić. Remont jest nieopłacalny. Nie wiem, odma to tylko ta rurka co wcześniej wysyłałem na foto czy coś innego? Fakturę dał, pytałem się kolegi, wszystko ok z jego autem, więc to nie wina mechanika. Normalnie karuzela... Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
  15. danioRM

    Zbyt duże spalanie

    Niestety byłem u kolegi, sprawdził mi to co rzekomo tamten mechanik wymienił. Wiecie co się okazało? Że NIC nie zrobił, a kasę wziął... Miał wymienić 2 wahacze, nie ma po nich śladu. Miał wymienić uszczelkę pod podkrywą zaworów. Ale tego nie zrobił tylko silion i jazda... Nie wiem nawet czy wymienił termostat, bo do oleju chłodniczego dolał WODY. Dosłownie, jest 1 litr płynu a reszta to woda. Dlatego termostat tak szybko się dogrzewał. Teraz jest tak samo jak wcześniej. W ten sposób pewnie chciał ukryć, że uszczelka pod głowicą nadaje się do wymiany. No hajs musi się zgadzać... Teraz nawet nie wiem czy świece wymienił, no ale już szkoda słów... Podsumowując: 1100zł za darmo. Można, można. Nie dość że handlarz okazał się dziadem, to jeszcze mechanik sk***ielem. A i jeszcze jedno, czujnik temperatury nowy. A ten co jest, jest cały w oleju. Poza tym pomiar multimetrem wykazał że jest uszkodzony. Jak można zepsuć czujnik położenia wału? " i czemu po odłączeniu listwy wtryskowej auto nadal działa Tak mi powiedział ten mechanik co go naprawiał, że to jest zasilanie listwy wtryskowej i po odłączeniu powinien zgasnąć. Kolega poinformował mnie że to jest czujnik zmiennych faz rozrządu i po jego odpięciu silnik powinien nie równo pracować. Co do spalania. to okazało się że: - 2 wtryskiwacz ciągle leje paliwo - Regulator ciśnienia jest związany sznurówką - jeden kabel zapłonowy był padnięty. U tego mechanika kolega naprawiał swoje auto, też audi a4. Wymieniał turbinę, zawieszenie na Meyle. Ciekawe czy jego też tak załatwił Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...