Skocz do zawartości

Kuba7172

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kuba7172

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Wyszków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kuba7172

0

Reputacja

  1. A drogo by to wyszlo u lakiernika? Malowane by bylo tylko nadkole czy moze cala lewa strona blotnika? Lakier nie jest zdarty do blachy ale duzo nie brakuje chyba. Ogolnie to obdarcie od bramy automatycznej nie zdazylem juz wycofac jak zaczela sie zamykac i zdarl sie lakier
  2. Witam wszystkich mam taki problem, mianowicie zdarzyla sie nieprzyjemna sytuacja i w jej wyniku powstala taka o to rysa, obdarcie na nadkolu. Co moge z tym zrobic? Znacie jakies preparaty dzieki, ktorym moglbym to usunac, zamaskowac? Pozdrawiam
  3. Wracajac do tematu, dodam, ze jestem w 100% juz pewien ze ten swist pojawia sie po tym jak zatankuje paliwo troche gorszej jakosci, jak zatankuje na przyklad na bp lub orlenie to swist przechodzi i silnik chodzi rowniej i zwawiej a przede wszystkim nie grzeje sie w tak szybkim tempie. Od czego to moze zalezec?
  4. Wtedy kiedy byla robiona ta uczelka pod korkiem samochod byl tez podpinany pod komputer i zadnych bledow nie wykazalo. Plamy widoczne sa mniej wiecej w tym miejscu (zdjecie nie moje)
  5. Witam, Mam taki problem, mianowicie w moim a4 b7 1.9 tdi(116 km) podczas przyspieszania slychac swist/gwizd ktory nasila sie wraz ze wzrostem obrotow, a po zmianie biegu na wyzszy, swist konczy sie takim jakby kaslaniem (ciezko okreslic ten dzwiek). Towarzyszy temu szybki wzrost temperatury bo po okolo 5 km silnik osiaga 70/90 stopni, podczas gdy normalnie potrzebuje na to min 15/20 km. Dodam jeszcze, ze gdy przeciagne lekko bieg, swist co prawda ucicha, lecz po wrzuceniu nastepnego biegu dalej jest to samo. Co prawda nie dzieje sie to caly czas tylko co np. miesiac, dwa. Ostatnio bylo wszystko dobrze, a po zatankowaniu swisty nagle wrocily. Jakies pol roku temu mialem problem z wyciekiem oleju. Wymieniona zostala uczelka pod korkiem od wlewu i bylo okej, lecz na silniku znow widac male plamy oleju. Czym moze to byc spowodowane? Czy ten olej ma jakis zwiazek ze swistem? Czy moze to jest zwiazane cos z ukladem chlodzenia, badz paliwem (dwa razy zauwazylem ze swist zaczal byc slyszalny po tankowaniu)? Zawartość dodana 18 minutes later Na poczatku myslalem, ze to turbina jest juz na kresie wytrzymalosci, ale po tym, ze raz jest normalnie, a raz nagle pojawia sie swist to juz nie wiem. Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...