
Mateurz
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mateurz

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
ARJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Od jakiegoś czasu zauważam spadek mocy mojego Audi, nie przyspiesza już tak szybko jak kiedyś. Wymieniałem ostatnio wszystkie filtry i olej. Sprawdzane zarówno na gazie jak i benzynie. Ostatnio kasowałem błąd sondy lambda(przerwa w obwodzie), ale więcej się nie pojawił. Logi dynamiczne i statyczne których bloków powinienem zrobić dla silnika wolnossącego aby osoby bardziej obeznane mogły coś doradzić?(2.4 ARJ)
-
Kiedyś wymieniałem łożysko i mechanik radził mi, żeby wyjąć całą piastę odłączyć czujnik abs, ale nie wyjmować go z piasty, bo podobno często ulega uszkodzeniu przy wyjmowaniu go.
-
Można go normalnie wyjąć ręką po podniesieniu samochodu na lewarek? Jakie będą konsekwencje tego, że za bardzo go wsunę?
-
Witam. Wymieniałem miesiąc temu przewody hamulcowe elastyczne z przodu i od tego czasu to się zaczęło. Przy hamowaniu do 0, mniej więcej od 15km/h do 0 słyszę dziwny dźwięk z lewej strony oraz minimalne wibracje na pedale hamulca. Dźwięk przypomina trochę ten, kiedy w zimę hamuje się na śniegu i włączy się ABS. Nawet kiedy puszczę hamulec to jest ten dźwięk. Dodam, że występuje to powiedzmy średnio raz na 3 hamowania. Mam wrażenie, że problem jest bardziej z jakimś elementem mechanicznym typu pompa abs. Klocki i tarcze są jeszcze w dobrym stanie, a w VCDS nie mam żadnych błędów.
-
Mam problem z hamulcami. Ostatnio zaczęły piszczeć przy jeździe 5-10km/h. Pisk był coraz częściej aż teraz piszczą cały czas podczas jazdy. Klocków jeszcze trochę zostało(przynajmniej zewnętrznych). Co to może być?
-
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
Mateurz odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
Nie chcę zaśmiecać forum to zapytam tutaj. Który zestaw na przód jest wg was najlepszy? I które mają najlepszy stosunek ceny do jakości? Ferodo: https://allegro.pl/tarcze-klocki-przod-ferodo-p-audi-a4-b5-b6-b7-1-9-i7413492719.html TRW: https://allegro.pl/trw-tarcze-klocki-przod-audi-a4-b6-130km-288mm-i7176083795.html ATE: https://allegro.pl/ate-tarcze-i-klocki-hamulcowe-audi-a4-b5-b6-b7-i7522273870.html Czy może ATE z ceramicznymi klockami? https://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-ceramic-audi-a4-seat-exeo-i7471384755.html -
Szybkie pytanie, czy nakładki na klamki A6 C5 będą pasowały do A4 B5? Jeśli tak to czy klamki od A6 o tym samym kodzie lakieru będą się różniły wizualnie zamontowane do A4?
-
A jak z miejscem z tyłu w porównaniu do B5?
-
Witam. Jeżdżę obecnie Audi A4 B5 z 2000 roku. Silnik 2.4 z gazem oraz napędem quattro. Posiadam go półtora roku, zrobiłem nim 20 tysięcy i jestem bardzo zadowolony. Właściwie poza rzeczami eksploatacyjnymi nie robiłem przy nim nic. Oleju nie bierze, moc trzyma, rdza nie wychodzi. Obecnie ma przebieg 220 tysięcy i sądząc po stanie wnętrza, które jest w idealnym stanie może być prawdziwy. Niedługo kończą mi się opłaty i niedługo będzie kilka rzeczy eksploatacyjnych do zrobienia, dlatego jakbym miał go sprzedawać to teraz. Ostatnio przyszło mi do głowy zmienić A4 B5 na B7, z silnikiem 1.8t oraz napędem quattro. Niestety jest to rzadkość u nas w Polsce, a jak już są to powyżej 30 tys zł. Z tego większość jest pewnie w gorszym stanie niż moje B5. Chciałbym się dowiedzieć, czy odczuje dużą różnicę pomiędzy B5, a B7 i czy ta różnica jest warta 15 tys dopłaty? Przede wszystkim jaka jest jakość wykonania, awaryjność, cena części oraz miejsce w środku? Mam 195cm wzrostu i za mną miejsce jest właściwie tylko na zakupy.
-
Miałem wcześniej odseparowany zestaw z przodu(powerbass), subwoofer oraz 4 kanałowy wzmacniacz. Niestety oba głośniki z przodu padły. Samochód niedługo sprzedaje i będę wyjmował cały sprzęt i chcę podłączyć od razu nowe głośniki pod radio żeby później móc wyjąć tylko wzmacniacz i subwoofer.
-
Witam. Chcę kupić jakieś tanie dobrze grające głosniki pod radio Sony(4x55W, tak wiem że to nie RMS). Drzwi są wygłuszone i przymocowane są dystanse pod 165mm. Myślałem nad tymi głośnikami: http://allegro.pl/phonocar-66126-aplha-60w-glosniki-16-5cm-165mm-i5783760173.html
-
Przerobienie wydechu - wycięcie katalizatora i nowa końcówka wydechu
Mateurz odpowiedział(a) na Mateurz temat w Audi A4 B5
Wycięcie katalizatora niekoniecznie sprawi, że spaliny przestaną się mieścić w dopuszczalnych normach. -
Przerobienie wydechu - wycięcie katalizatora i nowa końcówka wydechu
Mateurz opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Mam Audi A4 B5 2.4 V6 z LPG. Ostatnio przy odpalaniu silnika i gdy jest zimny słyszę hałasy ze środka wydechu i podejrzewam, że to wypalony katalizator. Wiem, że mam 2 katalizatory i 4 sondy(2 przed i 2 po) i będzie z nimi problem przy wycinaniu katalizatora. Wiem, że są jakieś emulatory sond(jakieś przedłużki lub elektroniczne emulatory). Mam założoną instalację gazową więc w teorii ci którzy montowali robili coś z tymi sondami, aby nie wywalały błędów na gazie. Chciałbym wyciąć katalizatory, wspawać zwykłe rurki i wymienić tłumik końcowy na ładniejszy wizualnie i lepszy brzmieniowo. Chcę uniknąć pierdzenia wydechu i metalicznego pogłosu jak w starym polonezie. Lepsza będzie rurka czy strumienica? Czy uda mi się zamknąć cenowo ze wszystkim w kwocie jaką dostanę w skupie za 2 katalizatory? Znacie może warsztaty w Warszawie, które się tym zajmują i mają o tym pojęcie aby zrobić mi to od a do z? -
Czy ktoś posiada może taki wykres? W internecie niestety nie mogę go znaleźć.
-
Ostatnio potrzebowałem zdjąć boczek, ponieważ wygłuszałem drzwi. Teraz niestety nie potrafię podłączyć klamki tak, aby działała. Kiedy zaczepię cięgno o ten haczyk i założę tapicerkę wtedy klamka się wysuwa na zewnątrz i po pociągnięciu nic się nie dzieje. Jak to trzeba zrobić, może coś uszkodziłem? Dodam, że jeśli nie do końca sie założy tapicerkę to klamką jeszcze w miare działa. Wydaje mi się, że linka ma tak jakby za dużo miejsca i "wpycha się na klamkę"