Witam serdecznie.
Panowie mam problem z Audi a4 b6 1.8T multitronic. Zaprowadziłem auto do warsztatu, ponieważ miałem wyciek oleju, okazało się, że leje się z pod napinacza. Gdy pojechałem po odbiór, mechanik powiedział mi, że przetarty jest przewód wtryskiwacza i nie mogli odpalić auta, zaizolowali go i powiedzieli, że jest ok. Przejechałem się i pojawiły się następujące objawy: szarpanie podczas dodawania gazu, drganie auta, gdy jadę z równą prędkością również co chwilę jest szarpnięcie, telepnięcie autem. Zapaliła się żółta kontrolka sterowania silnika, pojechałem więc sprawdzić na vaga o co chodzi. Komputer pokazał następujący błąd: 16396 - 21 przestawienie wałka rozrządu w kierunku wcześnie ( Nie osiągnięta wartość wymagana). Pojechałem więc na reklamację, żeby sprawdzili czy jest dobrze ustawiony rozrząd. Otrzymałem odpowiedź, że rozrząd jest ok, zrobili adaptację nastawników i błąd podobno zniknął, jednak szarpanie nadal jest. Powiedzieli mi, że mogą wyczyść smok, a jak to nie pomoże, to obstawiają albo napinacz albo skrzynię multitronic. Ja jednak wykluczyłbym skrzynię, bo po odbiorze od nich auto zaczęło wariować wcześniej było ok. Ktoś z was spotkał się może z podobnym problemem? Napinacz może być przyczyną takich objawów? Co byście doradzili? Bo powiem szczerze, już sam nie wiem od czego zacząć, może wtryski?