Skocz do zawartości

bartek95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek95

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

336 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bartek95

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany! Problemem była pompa wody. Pękł wirnik na 3 kawałki i całe szczęście wszystko było na miejscu i nic nie wlecialo w obieg. Dzięki koledzy za pomoc. Macie u mnie po piwie! Pozdrawiam
  2. Problem jest teoretycznie rozwiązany. Dowiem się dopiero w czwartek. Pompa padła. Raz się obracala zatrzymywała i dalej obracala i tak w kółko. Takie pytanie, czy przy wymianie pompy jest coś związanego z paskiem rozrządu że trzeba go ściągać by wyjąć pompę czy obejdzie się bez tego?
  3. Pompę zmienie dla świętego spokoju już. Dzięki koledzy za pomoc. Będę pisał jak się sprawa potoczyła.
  4. Wszystko się zgadza. Mi również leci zimne powietrze z nadmuchow w środku. Czy to może też być wina nagrzewnicy? Jutro idę kupić pompę i zobaczymy czy się poprawi.
  5. Układ był odpowietrzany kilka razy. Po odkręceniu korka jak jadę nie ma nic. Nie wylatuje nawet płyn. Jedynie paruje. W reduktorze wydaje mi się że jest wszystko ok. Reduktor nagrzewa się do takich małych temperatur dosłownie jak woda która ostygnie i staje się taka letnia. Jak temperatura silnika osiąga 100 to silnik chodzi normalnie tak jak na 90. Przy każdej wyższej temperaturze tak jest. Nie słychać nic. Nie kopci nic. Jedynie na zimnym silniku zakopci ale to para wodna po nocnym postoju. Płynu nie ubywa nic lub niezauwazauwazylem by ubyło.
  6. Powiem Ci że jest wszystko w porządku z LPG (oczywiście nie działa bo reduktor nie jest ogrzewany). Dziwi mnie fakt taki że chłodnica jest cały czas zimna przy zakręcony korku a po odkręceniu robi się ciepła. I tak jest w kółko. 2 na 3 mechaników stwierdziło uszczelkę pod głowicą a jeden stwierdził że to pompa wody. Pompa działa ( bynajmniej tak mi się wydaje bo nie słychać żadnych hałasów z niej) , na uszczelkę nic nie wskazuje bo wszystko jest czyste i nie dymi.
  7. Właśnie jak zakręcam korek temperatura rośnie. Podczas jazdy również rośnie i nie spada. Gdy odkręcam to spada i trzyma się na 90 stopniach nawet podczas jazdy i nie gubi płynu. Układ był chyba z 3 razy już odpowietrzany i nadal to samo występuje. Ja już nie wiem co robić. Obawiam się najgorszego.
  8. Nowe wieści odnośnie choroby Audi. Została wymieniona chłodnica i termostat. Chłodnica była uszkodzona. Wszystko wymienione zalane płynem odpowietrzone i dalej taki sam problem. Silnik się nagrzewa do pewnego momentu. Już wyjaśniam o co chodzi. Pompa wody jest sprawna, termostat się otwiera leć problem jest inny. Problem polega na tym, że gorny wąż chłodnicy gdzie wpływa płyn do chłodnicy zaczyna twardniec i silnik sie grzeje a chłodnica zimna. Po odkręceniu korka w zbiorniczku cały płyn wraca do zbiorniczka, wąż robi się miękki , chłodnica robi się ciepła temperatura spada do 90 stopni a po zakręceniu korka sytuacja się powtarza, chłodnica robi się zmina , wąż twardnieje i temperatury rośnie. O co moze chodzić?
  9. Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz wszystko. Problem jest nadal lecz w zbiorniczku nie było płynu wcale. Odpaliłem silnik bo myślałem że cofnie się go trochę z silnika lecz nie było nic. Wszystko prawdopodobnie przez zapchana chłodnice z której płyn uciekał. Po dolaniu płynu w odpowiedniej ilości na zimnym silniku nadal nie chodził układ chłodzenia. Silnik nagrzal się dosłownie w jedną piosenkę w radio do temperatury 90 stopni. Czy może to być coś poważniejszego niż wymiana chłodnicy i termostatu?
  10. Witam. Wczoraj spotkała mnie nie miła sytuacja. Gdy wracalem z pracy (35 km) wieczorem nagle zobaczyłem, że silnik osiągnął temperaturę prawie 110-115 stopni. Natychmiast go zgasiłem i włączyłem nawiewy gorącego powietrza do środka by schłodzić silnik. Gdy temperatura spadła do 90 stopni (w ciągu 5 min) uruchomiłem silnik jeszcze raz by zobaczyć czy problem jest dalej i okazało sie, że dalej grzeje do takich temperatur. Płynu chłodniczego mi ubyło i została plama pod autem jakby było za wysokie ciśnienie więc wypuścił ze zbiorniczka troszke płynu. Odczekalem około 30-45 min aż silnik troszkę się schlodzi ( było ok 70 stopni) i odpaliłem go jeszcze raz w ciągu 5 min temperatura doszła do temperatury roboczej 90 stopni i nie chciała iść do góry już. Auto od kilku dni miewalo problemy z odpaleniem za pierwszym razem. Tak jakby się dusilo i nie mogło wejść na obroty. Nastąpiło falowanie obrotów ale po chwili wszystko było w porządku. Podejrzewam że winowajcą jest termostat lub czujnik temperatury. Miał może ktoś podobny problem i powie co to może być? Niestety dzisiaj niedziela więc nie kupię nigdzie części potrzebnych do wymiany a potrzebuje dostać się do pracy. Silnik 1.6 ADP z instalacją gazową stag4 sekwencja. Proszę o pomoc.
  11. Ok dzięki. Ja jestem "zielony" w te klocki bo jeszcze ani jednego zdarzenia nie miałem ani nic więc po prostu nie wiem ale dzięki za odpowiedź i pomoc. Pozdrawiam
  12. Ajj czyli po ptakach. Ale dzięki za odpowiedź. Będę teraz wiedział co zrobić. A policja która wezwe nie będzie kazała brać auta na lawetę czy zależy jakie uszkodzenia?
  13. Witam. Dzisiaj przytrafiła mi się niemiła sytuacja Audi A4B5 gdyż po najechaniu na dziurę w mieście uszkodzeniu uległ jeden wahacz (oby tylko jeden) oraz wydech zaczął wydawać metaliczny dźwięk jakby o coś uderzał. Moje pytanie jest takie, czy ktoś już ubiegał się o odszkodowanie od zarządcy drogi lub jego ubezpieczyciela? Jak wygląda cała procedura? Co w przypadku gdy na miejscu nie było policji ani straży miejskiej? Czy są szanse na uzyskanie odszkodowania? Co zrobić aby uzyskać odszkodowanie? Myślę, że temat warty uwagi bo wiadomo jakie są nasze Polskie drogi. Nie było dużej prędkości a tym bardziej jej przekroczenia. Jest ktoś w stanie pomóc w tej sprawie? Pozdrawiam.
  14. Witam. Mam pewien problem. Chciałem wymienić żarówki w5w od świateł postojowych z tyłu lecz nie mogę wyciągnąć żarówki tak jakby się zaklinowala. Nie wiem jak ja wyciągnąć i brakuje mi już pomysłu. Wie może ktoś jak ja wyciągnąć by nic nie uszkodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...