Niczego takiego nie zauważyłem. Przy odpaleniu jak i gaszeniu samochodu. Słychać natomiast 'klekot', ale po podniesieniu maski okazało się że powodem jest osłona silnika. Docisnąłem ją w okolicy wlewu oleju i ten objaw znika. Nie wiem czy przy wymianie rozrządu została źle osadzona/zamocowana? Jak ona w ogóle jest mocowana, bo przyglądałem się, ale żadnych śrub nie widzę (w poprzednim aucie osłonę miałem przykręcaną trzema śrubami)?
Wracając do tematu, wibracje tylko na biegu jałowym, po lekkim wciśnięciu gazu ustają. Wibruje mi maska silnika, w środku delikatnie to czuć. Drążek zmiany biegów drga minimalnie - myślę że nie odbiega od standardu TDI (choć pewności nie mam, nie jeździłem wcześniej b8). Pozdrawiam
Zawartość dodana 8 minutes later
Dodam, że poza rozrządem wymienione zostały rolka prowadząca i rolka napinająca pasek wielorowkowy. Być może ma to jakiekolwiek znaczenie.
Czytałem na innych forach (m.in. mazda, honda, ford, opel), że owszem pojawiały się takie sytuacje po wymianach rozrządu, a wiązały się np. z tym że "pasek przeskoczył o 1 ząbek". Prośba o info