Skocz do zawartości

pavvell82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pavvell82

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pavvell82

0

Reputacja

  1. Czy do tego otworu jest bezpośredni dostęp czy trzeba rozbierać jakieś obudowy komputera?
  2. Witam. Którędy najlepiej jest poprowadzić przewody z komory silnikowej ?? Jest do tego jakiś przeznaczony otwór ? Dzięki. PS Osłony plastikowe na progach są na zatrzaski czy przykręcane ??
  3. Cześć . Czy spotkaliście się z taką sytuacją że Wasze auto lepiej przyśpiesza kiedy silnik jest zimny ? B5 to mój chyba siódmy samochód i nigdy wcześniej takiego efektu nie zauważyłem . Szukałem trochę w google i znalazłem podobne wpisy lecz nigdzie nie było jednoznacznej odpowiedzi na pytanie czym taki efekt jest spowodowany , jedni twierdzą że np rano powietrze jest zimne, bardziej gęste i dawki są tak dobierane że silnik uzyskuje więcej mocy , dla porównania przytaczają przykłady intercoolerów , coś w tym jest ale to oznaczałoby że zimą przy -10 silnik też miałby lepszego kopa. Inna grupa twierdzi że jeśli po rozgrzaniu silnika odczuwamy spadek mocy to musi być to wina np jakiegoś czujnika. Dla jasności dodam że mówię o lekkim odczuciu spadku mocy , auto śmiga ale np rano jak jadę do pracy to czuję przyśpieszając że wyrywa do przodu , a kiedy silnik dobrze się rozgrzeje to tak jakbym zabrał pasażerów .
  4. Na ile to jest niebezpieczna usterka jeśli to coś z pompą ? Chodzi mi o to czy jeśli nie swieci się jeszcze kontrolka na desce to nic się nie uszkodzi . Kiedyś w sieci gdzieś czytałem że te silnki tak mają że właśnie przez te kilka sekund nim olej dotrze w odpowiednie miejsca ale problem w tym że drugiego takiego przypadku nie widziałem. W załączniku nagrany ten dźwięk który czasami trwa 2 a czasami 10 sekund. halas a4.mp3
  5. Podczas pierwszego porannego odpalania silnika słychać głośny(szybki) stukot trwający od 2 do 10 sekund , na rozgrzanym silniku problem nie występuje . W ciepłe dni jakie ostatnio mieliśmy również nie słychać stukania . Kiedy np po pracy uruchamiam silnik ,a na dworze jest upał stukania nie słychać. Występuję tylko przy pierwszym porannym uruchamianiu jak również po każdym dłuższym postoju w chłodne dni.
  6. pavvell82

    Ciężko odpala.

    Nie patrzyłem , kolega ma kabel i program ale akurat padł mu dysk dzień wcześniej, a u mnie na windows 10 program nie chciał działać.
  7. pavvell82

    Ciężko odpala.

    Tak zrobię. Dzisiaj rano mnie zaskoczył bo po całonocnym postoju odpalił natychmiast po przekręceniu kluczyka ale to była jedyna taka sytuacja . Winowajca został namierzony. Okazał się nim regulator ciśnienia paliwa. Dzięki za porady.
  8. pavvell82

    Ciężko odpala.

    Każdemu się zdarza Sprawdzę ten czujnik w piątek . Filmik z porannego uruchamiania.
  9. pavvell82

    Ciężko odpala.

    OK ale będę musiał zaczekać do piątku ze względów finansowych. Mam nadzieje że nic się nie stanie .
  10. pavvell82

    Ciężko odpala.

    Na wstępie witam wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem Audi. Potrzebuje waszej rady . Mam problem z odpalaniem auta, trzeba długo kręcić by uruchomić silnik , jakieś 10 sekund. Czasami jest tak że odpali po tych 10 sekundach a czasami odezwie się ale jakby się przydusi nie wkręci się na obroty i zgaśnie , a po kolejnym przekręceniu kluczyka odpala od razu. Po uruchomieniu silnika pracuje równo , nie gaśnie i nie ma problemów podczas jazdy. Kiedy wyłączę silnik i trochę postoi znów muszę go długo kręcić by uruchomić . Nie chce dać mechanikom wolnej ręki bo mnie na to nie stać , wiecie jak to jest będą wymieniać części aż dojdą co jest grane. Macie jakieś sugestie co to może być ? PS (poprawny kod silnika wprowadzę jutro jak sprawdzę)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...