pavvell82
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pavvell82
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia pavvell82
0
Reputacja
-
Montaż subwoofera w bagażniku , poprowadzenie zasilania z komory silnikowej.
pavvell82 odpowiedział(a) na pavvell82 temat w Audi A4 B5
Czy do tego otworu jest bezpośredni dostęp czy trzeba rozbierać jakieś obudowy komputera? -
Montaż subwoofera w bagażniku , poprowadzenie zasilania z komory silnikowej.
pavvell82 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam. Którędy najlepiej jest poprowadzić przewody z komory silnikowej ?? Jest do tego jakiś przeznaczony otwór ? Dzięki. PS Osłony plastikowe na progach są na zatrzaski czy przykręcane ?? -
Cześć . Czy spotkaliście się z taką sytuacją że Wasze auto lepiej przyśpiesza kiedy silnik jest zimny ? B5 to mój chyba siódmy samochód i nigdy wcześniej takiego efektu nie zauważyłem . Szukałem trochę w google i znalazłem podobne wpisy lecz nigdzie nie było jednoznacznej odpowiedzi na pytanie czym taki efekt jest spowodowany , jedni twierdzą że np rano powietrze jest zimne, bardziej gęste i dawki są tak dobierane że silnik uzyskuje więcej mocy , dla porównania przytaczają przykłady intercoolerów , coś w tym jest ale to oznaczałoby że zimą przy -10 silnik też miałby lepszego kopa. Inna grupa twierdzi że jeśli po rozgrzaniu silnika odczuwamy spadek mocy to musi być to wina np jakiegoś czujnika. Dla jasności dodam że mówię o lekkim odczuciu spadku mocy , auto śmiga ale np rano jak jadę do pracy to czuję przyśpieszając że wyrywa do przodu , a kiedy silnik dobrze się rozgrzeje to tak jakbym zabrał pasażerów .
-
Na ile to jest niebezpieczna usterka jeśli to coś z pompą ? Chodzi mi o to czy jeśli nie swieci się jeszcze kontrolka na desce to nic się nie uszkodzi . Kiedyś w sieci gdzieś czytałem że te silnki tak mają że właśnie przez te kilka sekund nim olej dotrze w odpowiednie miejsca ale problem w tym że drugiego takiego przypadku nie widziałem. W załączniku nagrany ten dźwięk który czasami trwa 2 a czasami 10 sekund. halas a4.mp3
-
Podczas pierwszego porannego odpalania silnika słychać głośny(szybki) stukot trwający od 2 do 10 sekund , na rozgrzanym silniku problem nie występuje . W ciepłe dni jakie ostatnio mieliśmy również nie słychać stukania . Kiedy np po pracy uruchamiam silnik ,a na dworze jest upał stukania nie słychać. Występuję tylko przy pierwszym porannym uruchamianiu jak również po każdym dłuższym postoju w chłodne dni.
-
Nie patrzyłem , kolega ma kabel i program ale akurat padł mu dysk dzień wcześniej, a u mnie na windows 10 program nie chciał działać.
-
Tak zrobię. Dzisiaj rano mnie zaskoczył bo po całonocnym postoju odpalił natychmiast po przekręceniu kluczyka ale to była jedyna taka sytuacja . Winowajca został namierzony. Okazał się nim regulator ciśnienia paliwa. Dzięki za porady.
-
Każdemu się zdarza Sprawdzę ten czujnik w piątek . Filmik z porannego uruchamiania.
-
OK ale będę musiał zaczekać do piątku ze względów finansowych. Mam nadzieje że nic się nie stanie .
-
Na wstępie witam wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem Audi. Potrzebuje waszej rady . Mam problem z odpalaniem auta, trzeba długo kręcić by uruchomić silnik , jakieś 10 sekund. Czasami jest tak że odpali po tych 10 sekundach a czasami odezwie się ale jakby się przydusi nie wkręci się na obroty i zgaśnie , a po kolejnym przekręceniu kluczyka odpala od razu. Po uruchomieniu silnika pracuje równo , nie gaśnie i nie ma problemów podczas jazdy. Kiedy wyłączę silnik i trochę postoi znów muszę go długo kręcić by uruchomić . Nie chce dać mechanikom wolnej ręki bo mnie na to nie stać , wiecie jak to jest będą wymieniać części aż dojdą co jest grane. Macie jakieś sugestie co to może być ? PS (poprawny kod silnika wprowadzę jutro jak sprawdzę)