Skocz do zawartości

gacekk172

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gacekk172

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gacekk172

0

Reputacja

  1. podmieniałem cewki pomiedzy pierwszym i drugim cylindrem, na logach to samo znowu drugi odstaje, potem podmieniłem swiece pomiedzy tymi cylindrami, dalej drugi odstaje tagze to ani swiece ani cewki..... prosze oto logi na kanale 91 + 92, tyle ze mi one nic nie mówia, możne Ty z nich coś wywnioskujesz...... i wrzucam zdjęcia montazu instalacji jak prosiłeś, i sorki za czass ale ostatnio go brakujee
  2. narazie logowałem dzisiaj na gazie i benzynie 15 + 16+ 20 ciekawa rzecz mi podsunełes:) obserwując co sie dzieje w momencie szarpniecia zauwazyłem ze rzeczywiscie wtedy szczególnie 2 pokazuje wartosc ok 4 do tego na postoju za wolnych obrotach kladąc dynamicznie i gwałtownie noge na gaz mam takie odczuwalne drgania na budzie samochodu, na logach przy takich przegazówach gwałtownych wygląda to tak : tez widac te spalania stukowe http://vaglog.pl/log-015_016_020_6Yv29W.html oto logi z jazdy tylko na LPG http://vaglog.pl/log-015_016_020_3w5ak3Q.html jazda na benzynie kiedy szarpniecia sa ale mniejsze: http://vaglog.pl/log-015_016_020_DlsBM7L.html i jeszcze zrobiłem logi jadac kawałek i cochwilee co kawałek drogi powodujac szarpnieciejakie udało mi sie zrobic najmocniejsze tak dla porównania: http://vaglog.pl/log-015_016_020_C88aY.html a moze swiece nowe a kiepskie?? kolor spalania taki szary na nich jest .. Swiece to NGK BRUK5ET -10?? najpierw zrobie eksperyment i przełoze cewke z 2 na 1 cylinder zobaczymy czy sie przerzuci to spalanie stukowe na pierwszy cylinder, potem świece.... Logi zrobie jutro fotki teeż, dzieki Ale jak sprawdzic wtryskiwacze PB jak cos to juz nie wiem?:)
  3. a logiii były własnie na LPG dzisiaj...
  4. wiem o LPG , instalacja BRC Seguence reduktor obsługujacy do 200 km, wtryskiwacze czerwone dedykowane do tej mocy.. wiesz co robiąc logii kilkukrotnie własnie pusciłem noge z gazu i mocno połozyłem własnie zeby spowodowac takie szarpniecie na logach... A stukii na cylindrach to rozumiesz przez co?? ze cos szwankuje iskra w tych momentach? Mowisz pewnie o przekładaniu cewek pomiedzy cylindrami tak?? koło wtryskiwaczy nie było nic ruszane, po kupnie wymieniona uszczelka klawiatury bo lała, swiece na NGK potem cewki nowe NGK i cały rozrzad z pompa wody i tylee koło silnika, do tego gruszka kolektora robiona membrana... logiii beda jutrro, jedne na PB drugie na LPG, dziękii
  5. a cewki wymieniałem juz, tez je podejzewałem zwłaszcza ze były podlane olejem przez wydmuchana uszczelke klawiatury, myslałem ze maja przebicie, wszystkie cztery nowe firmy NGK
  6. Dzieki wielkie logowałem 015 + 016 + 020, może cos zauważysz w tych logach: http://vaglog.pl/log-015_016_020_jzIBma.html
  7. Witam, prosze o analize logów będę bardzo wdzięczny:) Mój problem jest nastepujący sa mochó po puszczeniu pedały gazu opada z obrotów , i w zakresie od 1800 obr do 2600 po gwałtowniejszym dodaniu przy spadających obrotach mam takie szarpniecie zanim zacznie przyspieszac dodam ze kierownice sprawne naprawione, układ szczelny wszystkie uszczelki kolektora dolotowego nowe z orginału, przepustnica czysta, przepływka tez chyba ok, nowe świece NGK i cewki zapłonowe, juz nie wiem gdzie jest przyczyna, wystepuje na benzynie i na gazie, z tym ze na benzynie szarpniecie jest delikatniejsze a na gazie duzo mocniejsze i dosc irytuje to podczas jazdy. Wrzucam logiii na benzynie i na gaziee, bede bardzo wdzięczny jak wypowiedzą się osoby znające się na silnikach ALT Benzyna : http://vaglog.pl/log-002_032_033_28xrvj.html gaz: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Woy4m.html z góry dzieki podrawiam
  8. Sorki za czassss, wiem ze to nie miejsce na wrzucanie logów ale może mi się upiecze przy tym temacie xD Wrzucam logiii na benzynie i na gaziee, bede bardzo wdzięczny jak wypowiedzą się osoby znające się na silnikach ALT Benzyna : http://vaglog.pl/log-002_032_033_28xrvj.html gaz: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Woy4m.html z góry dzieki
  9. Koledzy prześledziłem forum chyba całe i wszystko sprawdzałem czy u mnie ok, kierownica sprawna otwiera sie przy dodawaniu gazu i zamyka po puszczeniu pedału. Gaz juz teraz jest wystrojony ok, lambda długo terminowa ok zera a nie jak wczesniej + 20% bo jak debile zaczęli kombinować to tylko gorzej było. A powiedzcie mi w jakim zakresie powinna pracowac sonda przed katem w tym modelu?? Bo u mnie czasem pokazuje nawet i ok 4V przy nagłym depnięciu na pedał??? i jaka wartosc powinien pokazywac MAF na wolnych obrotach?? u mnie jest 2,54 gr? Jutro wrzucę logii moze ktos z was kto jest obeznany coś wywnioskuje z nich, najlepiej zrobic je po skasowanu błedów sterownika czy na takichh korektach jak jeżdze teraz??
  10. gacekk172

    A4 B7 ALT prosba o pomoc

    Witam. Mam A4 B7 2.0 ALT, przestudiowałem całe to forum w poszukiwaniu odpowiedzi, lecz niestety nie znalazłem. Mój problem jest następujący, po przyspieszaniu gdy puszcze nogę z pedału gazu samochód swobodnie opada z obrotów i gdy wtedy dołożę gazu aby przyspieszyć mam dziwne szarpniecie silnikiem, występuje to na każdym biegu szczególnie w przedziale obrotowym od 1700 do 2500. Instalacja gazowa BRC Sequence, występuje to na gazie i benzynie, tyle że na gazie to szarpnięcie jest dużo większe niż na benzynie, dlatego jest to raczej problem silnika a nie instalacji, dlatego pisze tutaj. Wymieniłem juz cała odme i zawór odpowietrzający na oryginał sciągłem i naprawiłem membranę gruszki kolektora, wymieniłem wszystkie uszczelki kolektora dolotowego zeby wykluczyć nieszczelności przepływomierz zakładałem inny mimo ze mój pokazuje 105 gram przy wysokich obrotach, nowe świece NGK BRUK 5ET - 10 ( kolor spalana na świecy taki szary wiec chyba ok) Jesli ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał lub wie gdzie szukać przyczyny będę bardzo wdzięczny za pomoc gdyż nie mam juz siły i mechanik mój sam juz pomysłu nie ma. z góry wielkie dzięki
  11. witam, silnik jaki ma to 2.0 ALT, mam gaz BRC ale nie idzie go ustawić tak aby nie było zimnego vaga, wywalczyłem wymiane na Staga gdyż ma duzo lepsza elektronike. Moje pytanie jest takie, za BRC 2800 zł i w tych pieniądzach wiem że Stag powinien być mega wypasiony juz, czy ktoś może mi pomóc w doborze komponentów tak aby Panowie mi nie wcisneli znowu jakiegoś dziadostaw. jaki sterownik Staga aby miał duże możliwości ustawień?? jakie wtryski Hana czy Barracudy lepsze?? Jaki reduktor AC RC1 zavoli czy KME?? który model? Wiem ze było sporo tematów tylko modele zmieniaja sie dość szybko, wychodzą Nowe itp Bede bardzo wdzieczny za pomoc w doborze, pozdrawiam
  12. hejka, mam problem może tutaj mi ktoś pomoże i doradzi Posiadam instalacje BRC nowa, ma przejechane 1,5 tys km i od samego początku nie działa jak powinna, gazownik sobie nie radzi z ustawieniem i zimnym vagiem totalnie. silnik to 2.0 ALT instalacja BRC seqence 32, reduktor Genius MB Moje pierwsze pytanie jest takie jakie wtryskiwacze powinny byc w tym gazie do mocy 131 KM ???? BRC czerwone???? nie radząc sobie z zimnym vagiem wymienili mi na niebieskie, a one są słabsze do mniejszych pojemności i nie wiem które są odpowiednie żeby to wszystko dobrze chodziło?? na tych niebieskich samochód mniej pali, bo na czerwonych jak mi wyregulowali to potrafiła mi w cyklu mieszanym 12 gazu zjeść Kto pomoże i podpowie jak prawidłowo powinna ta instalacja BRC w tym silniku wyglądać? Może jest tu na forum jakiś gazownik z okolic Nowego Sącza który ogarnia ustawianie tej instalacji w tym silniku?? z góry wielkie dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...