Magik123

Pasjonat
  • Zawartość

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O Magik123

    Informacje

    • Imię
      Łutututututu
    • Lokalizacja
      Szwecja

    Auto

    • Model
      Aston Martin
    • Nadwozie
      Coupe
    • Rocznik
      2016
    • Silnik
      5.2 V10
    • Kod silnika
      APC
    • Napęd
      RWD
    • Skrzynia
      Automat
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Magik123

      Bzdury, pojeździj to zobaczysz co znaczy ruszanie q w zimie na lodzie,ze skrzyżowania, ruszasz normalnie a nie bełczesz aż auto złapie przyczepność. Spalanie to mit miałem b5 zrobiona na 190Km i paliła w trasie 9l na jazde dosc dynamiczną. Też mnie znachory takie jak ty straszyli że będzie jarać 15 a 15 nawet nie uzyskałem. Jazda w zakrętach to też inna bajka auto idzie jak przyklejone, oska już dziub będzie do wylotu wystawiać a q spokojnie zbiera zakręt bez jakiś dziwnych wychyłów. No i przejedz się 190 konnym Q a taką samą ośką, passatem B5 fl jeździłem również 190Km i 300 niutów to na 1 i 2 tylko bełtał kołami i taka to jazda każde wdepnięcie gazu na 1 czy 2 to piszczenie opon. W Q z 1 begu depczesz do konca i nawet na lodzie to auto przyspiesza bez problemu.
    2. Magik123

      Ja mogę nie wiedzieć ale specjaliści tutaj nie powinni mieć problemu. Dla 1.8t występuje tylko jeden rodzaj oringa dla smoka pompy oleju. Jak byś chciał wiedzieć znalazłem to bez tych precyzyjnych danych jak model kod silnika, rocznik czy też vin. Jak by ktoś kolejny szukał to mimo że nie jestem już użytkownikiem audi to pewnie bardziej pomogę niż 90% ludzi tutaj o czym się już zdążyłem przekonać. Numer oringa N0282222
    3. Magik123

      Jak zwykle g.... Tu można uzyskac zamknijcie temat juz sobie poradzilem.
    4. Magik123

      Witam, potrzebuje kupić oring do smoka olejowego do 1.8t, ktoś może podać numer tego oringa?
    5. Magik123

      Co chcesz polerować? Rysy na zewnętrznej stronie jak najbardziej, tlenek ceru i pad filcowy, ale trzeba to robić powoli nie dopuszczając do miejscowego przegrzania szyby bo jest ryzyko że pęknie. Ja polerowałem przednie z bardzo grubymi rysami od uszkodzonej wycieraczki. Szkła reflektorów w Volvo gdzie trzeba było zebrać miejscami ok 1mm aby usunąć obicia od kamieni, ale w takim przypadku zbieranie materiału odbywa się papierami o gradacjach od 100 do 1000-1500. Z szyby przy mocniejszych rysach też należy użyć papieru i dobrać go do uszkodzeń. Samym tlenkiem ceru lub pastą do polerowania szyb najlepiej zebrać mikrorysy powstałe od mycia czy pracy wycieraczek,bo przy grubszych uszkodzeniach może Ci dnia i materiału zbraknąć.
    6. Jak w temacie, po aucie pozostał zestaw naprawczy lampy, górne uchwyty, oraz dekielki lamp Valeo. Cena za dekielki 20zł komplet Cena za zestaw naprawczy 20zł komplet
    7. Magik123

      Stara już była. Komfort może nie ale prowadzenie jest o niebo lepsze niż w mcpersonie.
    8. Magik123

      W ciagu 1 roku Vectrą B zrobiłem 100tyś km, w dodatku na LPG, i to auto wymagało tylko wymiany przegubu, bo jeździłem na rozwalonej gumie. Łącznie autem w 3 lata zrobiłem koło 130TKM. I dołożyłem do niego nie licząc rozrządów i rzeczy eksploatacyjnych może 500zł. I sprzedałem jeszcze za 6K kumplowi. On nia jeszcze zrobił ok 50K i sprzedał dalej, i auto jeździ do tej pory, teraz ma już nabite ok 400TKM na blacie, a zawias poza sworzniami i tylnymi sprężynami jest ori tak jak kupiłem.. Temu co wymyślił to gumowe zawieszenie trzeba dać nobla, bo jest najsprytniejszym projektantem. Jeszcze przez 10 albo 15 lat bedą zarabiać na tym zawieszeniu w B6 i B7. Po tych drogach po których jeżdżę to ani Lemforder ani reszta tego szajsu nie wytrzyma więcej jak 1-2 lata. Zmiana zawieszenia co rok lub dwa za 500+ w aucie za 8 tys to faktycznie oszczędność. Kumpel w passacie co roku robi zawias a rocznie robi nie więcej jak 15 tyś. robił juz 3 razy, było drogie za ponad 1tyś zł, było tanie za 400zł i każde po roku wymaga jakiejś inwestycji, a auto kosztowało kilka lat temu 6K. O takim co 50tkm wytrzyma można pomarzyć
    9. Witam, po Audi został mi dyfer, oznaczenie DAJ, który zakupiłem ok miesiąc porzed sprzedażą auta, zaraz po kupnie wymieniłem w nim olej na Motul 75W90 Motyl Gear. Dyfer miałem zakładać do siebie, ale nim sie za to zabrałem auto sprzedałem a dyfer został, oleju niestety juz nie dało się zwrócić Dyfer bez luzów, bez przycinania się mechanizmu róznicowego itp, mój miał takie przycinki jak się kręciło kołem, ten pracuje ładnie i płynnie, nie ma też żadnych wycieków. Dałem za niego ponad 200zł, plus nowy olej za ok 100zł. Jak ktoś szuka sprawnego i pewnego dyfra to polecam, dyfer wyjety z Q z 2000r, plus ma zalany świeży porządny olej, ja juz w Audi Q bawił sie nie będę więc nie potrzeba aby mi się po garażu walał. Odbiór najlepiej osobisty, ale jak ktoś podeśle kuriera to jestem w stanie to spakować na paletę żeby kurier sobie zabrał. Ja kuriera nie zamawiam, bo musze za niego z góry zapłacić a miałem juz przypadek że gośc zrezygnował ze skrzyni i niestety byłem w plecy ponad stówę. Kontakt 517 171 681 Dyfer mogę podrzucić do Lublina, jeżdżę od strony Biłgoraja, po wcześniejszym kontakcie.
    10. Jak w temacie, miałem go zakładać do siebie bo u mnie już szmata odłaziła, ale jakoś się nie zabrałem i został mi po aucie. Boczek, ładny, materiał ładnie leży i nic się nie odkleja. Kolor szary, boczek z Lifta 2001r. Kompletny z głośnikiem i włącznikiem szyby. Na listwie ozdobnej widoczne jakieś ślady ale nie przeszkadza to a można ją sobie wymienić. Materiał jest w stanie bdb.
    11. Magik123

      Każde Quattro bedzie miało ten nieszczesny stuk przy zmianie biegów, luzy, ja już się z Quattro wyleczyłem, jak Quattro to B7 lub B8, wczesniejsze sa juz wyjechane i przyjemności z nich mało. Jak masz zadbany silnik to kup zajechańca, 1.8T w wiekszości są juz mocno wysłużone i czesto wymagają sporych nakładów pracy i pieniedzy aby je doprowadzić do stanu bdb, a tanie niestety to nie jest. Ja bym na Twoim miejscu sprzedał to i kupił Passata B5 FL jest o niebo wygodniejszy i przyjemniejszy we wnetrzu, A4 B5 tego nie ma, nawet ostatni lift.
    12. Jak w temacie, do sprzedania kompletne soczewki z odbłyśnikami Valeo D2S. Stan odbłysników dobry, nie sa mocno wypalone, ale warto sobie je zregenerować, koszt regeneracji za 2 szt 120zł tak że warto.
    13. Jak w temacie, do sprzedania moje prywatne auto A4 B5 AVANT 1.8T Quattro po programie w Soft Mod Performance na 190KM i 300Nm. Ubezpieczenie i przegląd do Marca 2019r Jest temat w dziale moje auto gdzie można mniej więcej zobaczyć co tam było robione, wszystkiego tam nie ma, sporo rzeczy wymieniłem, na wszystkie mam rachunki. Auto w dość bogatej wersji 4 szyby w pradzie 4 poduszki powietrzne Podświetlane słoneczniki Elektryczne i podgrzewane lusterka (prawe duże) Centralny + alarm (domykani/otwieranie szyb z pilota) Xenony+Spryskiwacze+samopoziomowanie Alufelgi 16 plus nowe opony zimowe Frigo HP2 na gwarancji HAK wypinany Westfalia + ori wpinana wiązka, nic tam nie cięte czy lutowane ABS/ESP/EDS Klimatronik (klima w pełni sprawna) Podgrzewane fotele+elektryczna reg. lędźwi Halogeny Moduł świateł dziennych na długich Skórzana kiera i ręczny, Radio Pioneer MP3 usb Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem. Teraz co było robione/wymieniane: Nowe sprzęgło Sachs komplet z wysprzeglikiem (dwumas cichy i sprawny) Rozrząd INA plus nowy napinacz klimy i paski klimy i altka Nowy reg. napiecia Ori Valeo Nowa obudowa odmy + uszczelki + uszczelka podstawy filtra oleju + oring chłodnicy oleju Tylna obudowa czujnika temp. Prowadnica miarki oleju Nowy łańcuch wałków rozrządu i ślizgi napinacza + nowa uszczelka pod napinaczem + nowe symeringi wałków Erling + uszczelka pokrywy zaworów Erling. Nowe świece Denso Zawór DV ori Bosch Czyszczona cała odma, przewody, miska, pokrywa, nowa masa uszczelniająca miski oraz oring smoka oleju Nowa podpora wału zamiennik plus wyważanie (papiery z wyważania są) Termostat Wernet Olej Castrol Magnatec 5W40 wymieniony kilka tyś km temu Oleje dyfra i skrzyni Valvoline 75W90 wymieniony w tamtym roku Nowe przewody hamulcowe przód gumowe plus miedziane + nowy płyn hamulcowy DOT4 Przepływomierz Bosch nowy założony zaraz po kupnie auta Nowe zawieszenie przód Max Gear + końcówki Ruville + łączniki stabilizatora + zbieżność Jeszcze jakas drobnica typu kołki nadkoli czy jakieś spinki. W aucie wszystko jest kompletne i oryginalne, mam bzika na tym punkcie, podsufitka czyściutka i ładna, tapicerka również, w aucie wszystko działa tak jak to fabryka wypusciła,jest wylany FIS, przetarta wycieraczka?dywanik kierowcy, miałem to zmieniac ale już zostawię to nowemu nabywcy, aby za pieknie nie było oraz tydzień temu zaczeło hałasować prawe tylne łozysko. Auto bardzo ładnie i żwawo przyspiesza, do prędkości 230 nic sie nie dzieje,, więcej nie próbowałem. W zawieszeniu nic absolutnie nie stuka, nie hałasuje, można się przewieźć po największych dziurach i zawiecha pracuje cicho i ładnie wybiera nierówności, nic nie ściąga, nie pływa itp. Katalizator pełny i sprawny, rura ze złączką elastyczną jest nowa za 140zł, silnik pracuje cicho i równo, tak zimny jak i ciepły, dolot, przepustnica, IC jest wyczyszczone i umyte. Ostatnio wpadł nowy filtr paliwa. Reszta filtrów tez była wymieniana w przeciągu kilku miesięcy wstecz wraz z olejem (są wlepki pod maską) Na całym aucie lakier jest oryginalny, za wyjątkiem prawego tylnego błotnika, była tam jakaś obcierka, ale tak to kupiłem (nie ma tam żadnej szpachli itp), auto przed kupnem sprawdzałem miernikiem, ale zapraszam, możan sobie sprawdzić. Szyba przednia jak i reszta są fabryczne i oryginalne. Lampy przód również są oryginalne. Myslę że cena jest adekwatna do stanu, a nawet okazyjna, zważając że za auto zapłaciłem 11700 w momencie kupna a i tak kilka rzeczy było do wymiany + kupa mojej pracy, samochód zawsze serwisuje sam, nie ufam mechanikom, a że mam zaplecze to korzystam. Tak że wszystko zawsze wykonywane jest w 100% i możliwie na jak najlepszych częściach. Dla nowego nabywcy praktycznie odpada serwis startowy na kilka tys zł, tak że myślę że to okazja. Auta nie wystawię za 15 tyś bo troche było by to nie poważne, a nie chcę aby wisiało kilka miesięcy bo nie o to chodzi. Na miejscu zapewniam kompa i program, można auto obejrzeć z kanału czy też podjechać na stację diagnostyczną na koszt kupującego. Auto sprzedaję bo chce kupić Vectre C CDTI 150KM FL, z uwagi na częste wyjazdy. Nie sprzedaje auta dlatego że się coś sypie czy inne powody. Miał być LPG ale po przeliczeniu trochę dołoże i kupie coś młodszego. Kontakt 517 171 681 Cena do małej negocjacji na miejscu po oględzinach, myślę że nikt nie będzie zawiedziony.
    14. Magik123

      A o podwójnej obsadzie słyszałeś?. Daj już na luz.
    15. Magik123

      Tak że jak zassałeś powietrze przez smoka to czuć było opór więc olej miał jeszcze większy opor.