Skocz do zawartości

Magik123

Pasjonat
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Magik123

Informacje

  • Imię
    Łutututututu
  • Miasto
    Szwecja

Auto

  • Model
    Aston Martin
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    5.2 V10
  • Kod silnika
    APC
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Magik123

4

Reputacja

  1. A czy w 1.8T AVJ byla pompa z końcówką N? Króciec prosty.
  2. Ja mogę nie wiedzieć ale specjaliści tutaj nie powinni mieć problemu. Dla 1.8t występuje tylko jeden rodzaj oringa dla smoka pompy oleju. Jak byś chciał wiedzieć znalazłem to bez tych precyzyjnych danych jak model kod silnika, rocznik czy też vin. Jak by ktoś kolejny szukał to mimo że nie jestem już użytkownikiem audi to pewnie bardziej pomogę niż 90% ludzi tutaj o czym się już zdążyłem przekonać. Numer oringa N0282222
  3. Jak zwykle g.... Tu można uzyskac zamknijcie temat juz sobie poradzilem.
  4. Witam, potrzebuje kupić oring do smoka olejowego do 1.8t, ktoś może podać numer tego oringa?
  5. Co chcesz polerować? Rysy na zewnętrznej stronie jak najbardziej, tlenek ceru i pad filcowy, ale trzeba to robić powoli nie dopuszczając do miejscowego przegrzania szyby bo jest ryzyko że pęknie. Ja polerowałem przednie z bardzo grubymi rysami od uszkodzonej wycieraczki. Szkła reflektorów w Volvo gdzie trzeba było zebrać miejscami ok 1mm aby usunąć obicia od kamieni, ale w takim przypadku zbieranie materiału odbywa się papierami o gradacjach od 100 do 1000-1500. Z szyby przy mocniejszych rysach też należy użyć papieru i dobrać go do uszkodzeń. Samym tlenkiem ceru lub pastą do polerowania szyb najlepiej zebrać mikrorysy powstałe od mycia czy pracy wycieraczek,bo przy grubszych uszkodzeniach może Ci dnia i materiału zbraknąć.
  6. Stara już była. Komfort może nie ale prowadzenie jest o niebo lepsze niż w mcpersonie.
  7. W ciagu 1 roku Vectrą B zrobiłem 100tyś km, w dodatku na LPG, i to auto wymagało tylko wymiany przegubu, bo jeździłem na rozwalonej gumie. Łącznie autem w 3 lata zrobiłem koło 130TKM. I dołożyłem do niego nie licząc rozrządów i rzeczy eksploatacyjnych może 500zł. I sprzedałem jeszcze za 6K kumplowi. On nia jeszcze zrobił ok 50K i sprzedał dalej, i auto jeździ do tej pory, teraz ma już nabite ok 400TKM na blacie, a zawias poza sworzniami i tylnymi sprężynami jest ori tak jak kupiłem.. Temu co wymyślił to gumowe zawieszenie trzeba dać nobla, bo jest najsprytniejszym projektantem. Jeszcze przez 10 albo 15 lat bedą zarabiać na tym zawieszeniu w B6 i B7. Po tych drogach po których jeżdżę to ani Lemforder ani reszta tego szajsu nie wytrzyma więcej jak 1-2 lata. Zmiana zawieszenia co rok lub dwa za 500+ w aucie za 8 tys to faktycznie oszczędność. Kumpel w passacie co roku robi zawias a rocznie robi nie więcej jak 15 tyś. robił juz 3 razy, było drogie za ponad 1tyś zł, było tanie za 400zł i każde po roku wymaga jakiejś inwestycji, a auto kosztowało kilka lat temu 6K. O takim co 50tkm wytrzyma można pomarzyć
  8. Każde Quattro bedzie miało ten nieszczesny stuk przy zmianie biegów, luzy, ja już się z Quattro wyleczyłem, jak Quattro to B7 lub B8, wczesniejsze sa juz wyjechane i przyjemności z nich mało. Jak masz zadbany silnik to kup zajechańca, 1.8T w wiekszości są juz mocno wysłużone i czesto wymagają sporych nakładów pracy i pieniedzy aby je doprowadzić do stanu bdb, a tanie niestety to nie jest. Ja bym na Twoim miejscu sprzedał to i kupił Passata B5 FL jest o niebo wygodniejszy i przyjemniejszy we wnetrzu, A4 B5 tego nie ma, nawet ostatni lift.
  9. Temat do zamknięcia auto sprzedane.
  10. Albo a4 B6 bo podoba mi sie bardzo albo Vectra C gts fl albo astra H opc. Wyjątek to diesel chyba ze trafi sie cos z LPG.
  11. A o podwójnej obsadzie słyszałeś?. Daj już na luz.
  12. Magik123

    Zapchane smoki 1.8T

    Tak że jak zassałeś powietrze przez smoka to czuć było opór więc olej miał jeszcze większy opor.
  13. Przyjacielu ja tygodniowo od wtorku do piątku, soboty robię ponad 4000tys km, do anglii i spowrotem, w tym rozwożenie towaru po sklepach w Londynie, Birmingham, nie wiesz co to jazda zestawem po mieście w godzinach szczytu i szukanie miejsca na poboczu aby rozładowac towar. W dodatku czas masz napięty jak baranie jaja bo na drugi dzien masz załadunek gdzies pod Rotterdamem. Więc trochę się ojeżdże i jak słucham drajwerów co to raz przejadą Polskę wzdłóż i zachaczą Niemca to mnie głowa boli, ile to oni nie zjeździli. Wrzuce w wolnej chwili światła Hid i ori xenon tej samej barwy jak odgadniesz to osobiscie Cię tu przeprosze. A teraz skończ prosze bo piszesz aby pisać ale nic w tym składu nie ma.
  14. Dzienne jako dzienne nie swiecą z mocą dziennych. Naucz się rozumieć tekst czytany. Ledy świecą razem z mijania ale z niższą mocą i spelniają wtedy funkcję postojowych. Bo postojów w lampach już nie ma jak to np w b5. Przepisy, i jeszcze raz przepisy. Co do ciężarówek to akurat latam taką na Anglie i po europie nie słyszałem żeby ktos zabierał dowód za halogeny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...