Skocz do zawartości

witeek1994

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O witeek1994

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Gubin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia witeek1994

0

Reputacja

  1. Witam, czy mógłby ktoś zerknąć na logi, które zrobiłem. Auto wpada mi w tryb awaryjny, a mam usuniętą tablice błędów ze sterownika i nie mogę zdiagnozować co jest przyczyną.. Logi robiłem pierwszy raz i nie jestem pewien czy wykonałem je poprawnie ( 3 bieg, 1500 tys. obrotów i gaz w podłoge ) Wykonałem pomiar z bloku 011, 003, 008. Pacjent Audi A4 B7 2.0 TDI BPW Multitronic. Co ewentualnie mógłbym jeszcze sprawdzić za pomocą vcds'a. http://vaglogi.pl/log-003_fXfNEM.html http://vaglogi.pl/log-011_94G9xm.html http://vaglogi.pl/log-011_61v4HD.html http://vaglogi.pl/log-008_6QZ0Xv.html
  2. Mam do przejechania trasę ok. 500 km i pytanie czy mogę jechać z uszkodzonym sterownikiem?
  3. Witam ponownie, po podłączeniu auta pod komputer w sterowniku zapisał się błąd : 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
  4. Witam, w swoim aucie mam skrzynie multitronic HHF. Skrzynia chodziła bez zarzutów do momentu gdy ostatnio wsiadłem do samochodu, odpaliłem i moim oczom ukazały się mrugajace kontrolki PRNDS. Wrzuciłem R wycofalem z parkingu, wrzuciłem D i ruszyłem do przodu, a po chwili kontrolki przestały mrugać. Podczas jazdy skrzynia zachowywała się normalnie. Wiem, że żeby zdiagnozować co było przyczyną należy podłączyć auto do komputera, ale pracuje za granicą, a auto stoi w Polsce. Będę mógł się za to zabrać dopiero po powrocie. Może ktoś miał podobny przypadek, podpowie mi przyczynę i ewentualne koszty naprawy ?
  5. Witam, mam problem prawdopodobnie ze skrzynia - multitronic hhf 7 biegowy. Objawy wycie jakby łożyska słyszalne podczas jazdy. Najbardziej gdy zdejme noge z gazu i auto zwalnia. Oprócz tego skrzynia chodzi idealnie.. Spotkał się ktoś z czymś takim? Zacznijmy od tego czy to może być w ogóle coś ze skrzynia? VID_20171021_124832.mp4
  6. Bardziej chodzi mi o kanały dolotowe w głowicy bo z samym kolektorem sobie poradzę ( oczywiście nowa uszczelke już mam). Chodzi mi o to czy podczas czyszczenia kanałow w głowicy cały ten syf nie dostanie się do środka.
  7. Witam, zamierzam zabrać się do wyczyszczenia kolektora dolotowego w swojej Audi. Jak najlepiej wyczyscic kanały w głowicy? Mogę śmiało pędzelkiem potraktować? Wolę się upewnić niż wpakowac ten cały syf do środka..
  8. Witam, czy po demontażu zwrotnicy w celu wymiany łożyska koła przedniego muszę potem ustawiać geometrie/zbieżność?
  9. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 3 minutes later Problem chyba rozwiązany. Tak wyglądał Egr po zdemontowaniu.. Podejrzewam że nikt tam przez 12 lat nie zaglądał. Wyczyscilem, skręcilem i jak na razie nic się nie dzieje. Czeka mnie jeszcze czyszczenie całego kolektora bo wygląda podobnie jak egr.. Dziś nie miałem na to już czasu. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Sprawa wygląda tak. Tabela błędów jednak usunięta.. Byłem u mechanika, podlaczyl kompa pojeździl i obserwował parametry. Turbina ok. Jedyne co wypatrzyl to dziwne parametry czujnika ciśnienia doładowania. Po dodaniu gazu ciśnienie spadało do poniżej 200 , a z tego co mówił nie powinno tak być. Czujnik wymieniony, a problem został. Może macie jeszcze jakieś pomysły co mogę sprawdzić? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. Podjadę jutro do niego i niech sam się wypowie na ten temat, podłączy i sprawdzi. W końcu za darmo tego nie robił.. [emoji3] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  12. Robił to sprawdzony tuner i nie było to jego pierwsze auto, ale może faktycznie zrobił coś źle.. Który czujnik najlepiej odpiac żeby sprawdzić czy wyświetli błąd? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. Witam, Problem jaki występuje w mojej audi to spadek mocy po przekroczeniu 3000 obrotów. Łapie tryb awaryjny i jedzie tzn. nie jedzie bo rowerzysta bez problemu by mnie wyprzedził.. Na pulipcie nie wyskakuje żaden błąd check itp, a problem ustaje po ponownym uruchomieniu silnika. Dziwne jest dla mnie to, że po podlączeniu auta pod komputer nie wykazuje on żadnych blędów. Tak samo gdy auto złapie tryb awaryjny - zero błędów.. Dodam, że auto przeszło ostatnio zabieg usunięcia DPF i co sie okazało, że siedział w nim tzw katofiltr 2w1. Czy może to mieć coś wspólnego z moim problemem ?
  14. Witam, Problem jaki występuje w mojej audi to spadek mocy po przekroczeniu 3000 obrotów. Łapie tryb awaryjny i jedzie tzn. nie jedzie bo rowerzysta bez problemu by mnie wyprzedził.. Na pulipcie nie wyskakuje żaden błąd check itp, a problem ustaje po ponownym uruchomieniu silnika. Dziwne jest dla mnie to, że po podlączeniu auta pod komputer nie wykazuje on żadnych blędów. Tak samo gdy auto złapie tryb awaryjny - zero błędów.. Dodam, że auto przeszło ostatnio zabieg usunięcia DPF i co sie okazało, że siedział w nim tzw katofiltr 2w1. Czy może to mieć coś wspólnego z moim problemem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...