Skocz do zawartości

konrad451

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konrad451

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Mszana

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia konrad451

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany .. Winą tego był czujnik temperatury . Wymieniłem i nagle auto jak nowe Temat do zamknięcia.
  2. Nie chce myśleć nawet ,że to wtryski ;/ Myślę nad zmianą czujnika do temperatury. I uwidzimy czy coś to da
  3. 9 Kwietnia będę w Polsce to postaram się to zrobić. . Teraz nie mam takiej możliwości
  4. Co do skrzyni nie mam zarzutów bo płynnie chodzi. A co do szarpania to jest takie tylko jak by odłączenie paliwa Zaświeca się ESP i znów auto pracuje. To dosłownie trwa 1/ 2 sek. Tylko dziwne jest to ,że temperatury tylko wtedy nie pokazuje jak świeci się ESP A jak ESP nie ma to temperatura jest Co do przepływomierza mam nówkę kupioną coś ponad 400 zł dałem.
  5. Witam serdecznie na początku chciałbym zaznaczyć jeżeli temat już jest gdzieś poruszony proszę o linka do niego. A teraz przejdę do rzeczy. Jestem posiadaczem audi a4 b6 2,5 tdi 2002 r. Od 2/3 miesięcy miewam dziwny problem. Mianowicie zapalając auto (rano lub bo dłuższej przerwie) auto kopci i szarpie delikatnie przez 2/5 sek po czym przestaje ale kontrolka ESP się świeci. Jadę pare kilometrów Kontrolka ESP dalej się świeci i temperatury nie pokazuje na zegarze. Po jakimś czasie ESP się wyłącza a nagle temperatura pokazuj 90 stopni. Następna sytuacja odpalam auto wszystko jest w porządku , jadę 20 nie raz 60 km i tu nagle, wahanie temperatury z 90 spada na 60/30 i zaraz znów wraca na 90 po czym zaraz spada na 0 stopni Szarpnięcie autem i wywala ESP i oczywista sprawa silnik pracuje głośno. Fakt dalej jest taki ,że kontynuuje jazdę po czym Temperatura wraca na 90 stopni i kontrolka ESP się wyłącza. Nie raz mam tak ,że przez pare dni nic się nie dzieje , a nie raz jest tak ,że mam tą usterkę cały czas. Dodam ,że miałem wyciągany silnik z auta rozrząd/uszczelnienie silnika. Może coś wpłynęło na to ? Mechanik mówił ,że może to być problem z wtryskami i trzeba robić. Sam nie wiem co robić bo ostatnio ładnie do tego auta dołożyłem ... Rozrząd/Olej/Olej w Skrzyni biegów/ inne podstawowe sprawy koszt coś ponad 6 tys ... Doradzi ktoś coś ? Z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...