Skocz do zawartości

Kniecio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kniecio

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Kniecio

0

Reputacja

  1. No właśnie bez różnicy czy po odpaleniu jest tylko na benzynie czy próbuje przełączyć na gaz... ale jak sie rozgrzeje auto to automatycznie objawy ustają i na benzynie i na gazie. Byłem na początku stycznia u gazowników i podłączyli go pod swój komputer też wymieniając filtry wiec pytanie czy by nie zauważyli źle nastrojonego lpg.... Wstryskiwacze sprawdzę a co to znaczy : wskazany log statyczny i dynamiczny 2+7 na pb i lpg ?
  2. Witam, Będę wdzięczny za pomoc i wszelkie sugestie. Audi A4 B5 1.8 benzyna +Gaz STAG. W grudniu na zimnym silniku auto dostaje drgawek, szarpie i początkowo nie ma mocy, dodatkowo zapala sie check engine. Jak auto się rozgrzeje to problem znika automatycznie i śmiga płynnie. Podłączone do kompa pokazało wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Wymieniłem świecę, nie pomogło, wymieniłem cewkę i początkowo miałem wrażenie że wszystko jest ok. Po dosłownie tygodniu jakiś gryzoń przegryzł mi kable zapłonowe wiec musiałem kupić same kable, podłączyłem i problem dalej występuje. Problem niby jest mniejszy i jakby szybciej odpuszcza ale wciąż po odpaleniu lekko drga i czasami jest tak że nie ma mocy i check engine sie kilka razy zapali. Podłączyłem znowu do kompa i tym razem mam takie błędy : 16684- Random/Multiple Cylinder Mistfire Detected P0300-35-10----Intermittent 16688- Shareware Version. To Decode all DTCs P0304-35-10---- Please Register/Activate - Intermittent 16685- Shareware Version. To Decode all DTCs P0301-35-10---- Please Register/Activate - Intermittent 16686- Cylinder 2 Mistfire Detected P0302-35-10---Intermittent 17544-Shareware Version. To Decode all DTCs P1136-35-00-Please Register/Activate Readiness 0000 1000 Dodatkowo niedawno auto było u gazowników bo wymieniałem filtr fazy ciekłej i lotnej. Wymienione świece, cewka i nawet kable zapłonowe. Czy ktoś ma pomysł od czego teraz powinienem zacząć ? Dodam tylko że jestem laikiem jeśli chodzi i auto :D Czytałem na forum że zbyt uboga mieszanka może powodować wypadanie zapłonu wiec pytanie czy to może być rzeczywiście tak że ostatni błąd powoduje resztę objawów ? Z góry dzięki za wszelkie sugestie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...