Skocz do zawartości

czerwonaaczwórka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czerwonaaczwórka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czerwonaaczwórka

0

Reputacja

  1. Witam . Miałem ostatnio taki przypadek jak w tytule. Szukałem jakiś wątków na ten temat na forach i nie znalazłem zadnych konkretnych informacji, wiec postanowiłem opisać swój przypadek może komuś się przyda . Jestem posiadaczem audi a4 b5 1.9 AFN, ostatnio wracając do domu auto po prostu zgasło i nie dawało zadnych znaków życia . Audi dojechało na lince do domu, po odkreceniu rurek od wtrysków paliwo pompa podawała dobrze (dolatywało prawie do maski) a mimo to samochód odpalał tylko na plaku, jak przestawałem podawać mu plaka gasł od razy . Więc audi trzeba było odstawić do mechanika, który podłączył ją pod komputer który wykazał błąd nastawnika pompy wtryskowej . Pompa zostałą wykręcona bo nikt mi dobrego nastawnika z dobrej pompy nie sprzeda, regeneracja prawie 1000zł, troche duzo wiec trzeba było uratować sytuacje używaną sprawną . Kupiłem taką pompę za 400zł, po zamontowaniu jej okazało się ze silnik odpala tylko na zimnym silniku, na gorącym ledwo co czyli pompa szrot . Kupioną używaną pompę wymieniłem na drugą używaną tez niby sprawną która okazała się jeszcze gorsza bo nie dawała ciśnienia . Używaną pompe oddałem na szczescie udało mi się odzyskać pieniądze i moją uszkodzoną pompę byłem zmuszony oddac do regeneracji . Zawiozłem ją do warsztatu specjalizującego się naprawą pomp wtryskowych, po 2 dniach odebrałem telefon i co się okazało ? Pękła jedna uszczelka gdzies w pompie ktora zaciągała lewe powietrze i stąd cały cyrk .. Całe uszczelnienie kosztowało mnie 350zł do tego przy okazji nowy rozrząd, paski wielorowkowe, filtr paliwa, napinacz paska klinowego i jeszce kilka drobiazgów i audi smiga jak nowe Morał z tego taki że nie zawsze skąpstwo na używane części popłaca bo w mojej pompie okazała się uszkodzona pierdoła może się komuś przyda
  2. A czy wiesz cos jak sprawuje się febi ? Jakos największe zaufanie mam do tej marki ale chciałbym poznac opinie innych . I pytanie tj na początku, czy ktoś wie skad taka roznica w cenach pomiędzy intercarsem a allegro ? Czy te z allegro to podróbki ?
  3. A nie warto zainwestować trochę więcej w febi ? MS i SKV to najtańsze co jest na rynku i podejzewam ze długo nie pojeżdżą . Konkretnie chodzi mi czy ktoś miał doczynienia z wahaczami febi kupionymi na Allegro ??
  4. Witam wszystkich klubowiczów . Mam problem z wyborem zawieszenia do mojej A4 . Przeczytałem już chyba wszystkie fora na temat wielowahaczy i ile producentów tyle opinii . Zastanawiam się nad wahaczami firmy FEBI. Trafiłem na opinie negatywne ale tez na pozytywne . Czy ktoś może jasno określić czy warto wydać na nie 1000zł ? Wahacze z półki typu kamoka odpadają, nie zamierzam zmieniać ich znowu za pół roku . Najlepsze są ponoć Lemfordery, ale raz że mnie na nie nie stać a dwa czy jest sens inwestować prawie 2000zł w wahacze do samochodu wartego 5 tys ? Ciekawi mnie jeszcze dlaczego komplet wahaczy FEBI w InterCarsie kosztuje prawie 1600zł a na allegro taki zestaw można kupić za 925zł, czyżby to była jakaś podróbka ? A może wahacze z allegro mają taką cene bo są jakieś stare, zleżane ? Proszę o pomoc bo już nie mam pojęcia co kupić a nie chcę bez sensu utopić pieniędzy . Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...