Skocz do zawartości

kamrat85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamrat85

Informacje

  • Imię
    kamrat
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamrat85

0

Reputacja

  1. Cześć, po otwarciu pacjenta, w misce olejowej czysto, w smoku jakiś pierścień plastikowy, ( myślę że od odmy), zastanawiam się co może być przyczyną niskiego ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku, i pojawiła się koncepcja uszkodzonego czujnika g2/g62. Jak się wam wydaje? czy uszkodzony czujnik który zaniża temperaturę silnika w skutek czego silnik się dogrzewa, próbując osiągnąć optymalną temperaturę... zbyt nadmiernie dogrzewa układ, że temperatura oleju jest tak wysoka, że olej traci swoje właściwości, w skutek czego jest tak rzadki , że nie trzyma ciśnienia... czy tak hipoteza może mieć sens? silnik bardzo wolno się nagrzewa, kontrolka ciśnienia oleju zapal się dopiero po kilkunastu minutach jazdy w przedziale 1500-1900 obrotów. Być może olej jest tak dogrzany że nie trzyma ciśnienia... na zimnym 3,7 atm, na gorącym prawie 0... i dlaczego kontrolka świeci tylko na obrotach poniżej 2000 ? przed wymianą czujnika bbyło ok... czy to czujnik czy po prostu silnik do wymiany...? ale ma moc, ciągnie jest ok? może ma ktoś jakiś pomysł? proszę także o vcds bo mam ograniczona wersję. Proszę o pomoc
  2. Też myśle że może to po płukance... tylko się zastanawiam czemu nie krzyczy odrazu po odpaleniu...co do ubogiej mieszanki to fakt miałem pęknięta membranę ale udało mi sie kupić nowy zamiennik i gruszka jest Ok , mam lekko dziurawy tłumik i być moze stad ten błąd. Auto postawiłem do mechanika i zobaczymy co wyniknie, mam tylko pytanie czy to prawda że aby zdjąć miskę w Altku to trzeba zdjąć całe zawieszenie? A czy może być tak ze ten błąd nastawnika, zaworu wysokiego ciśnienia może powodować niskie ciśnienie oleju w układzie ?
  3. Witam, problem dotyczy zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku. Gdy obroty spadną poniżej 2000 obrotów kontrolka się zapala, gdy osiągniemy obroty powyżej 2000 kontrolka znika. Ostatnio wymieniony był czujnik ciśnienia i nic to nie pomogło. Przy mierzeniu wartości ciśnienia na zimnym jest ciśnienie a na rozgrzanym silniku ciśnienie równe zeru. Co może być przyczyną? zapchany smok? pompa oleju? Auto jeździ na oleju LM 5w40, wcześniej zalany był Motul 5 w 40, przed Motulem był Shell 5w30. Potem płukanka, zmiana oleju i pojawił się problem zapalającej się kontrolki. Filtr Oleju Mann. Silnik pracuje równo, nie ma odczuwalnego spadku mocy. Czasem słychać jak coś rzęzi w przedziale obrotów 2500-2700 ( jakby łańcuch - może ten od pompy oleju) ? Ma ktoś jakieś pomysły lub podobny problem który rozwiązał. Komputer pokazuje 3 błędy 16804,17927,17534 ( katalizator, uboga mieszanka i coś z wałkiem ssącym ). Proszę o pomoc, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...