Solskyy
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
0 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Solskyy
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
4.2 FSI V8
-
Kod silnika
CAUA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A może RS6 podpasować do A4
-
Czerwone RS6 jest taty , jeszcze wszystko poza wydechem i felgami seria
-
Auto bardziej na wystawy niż na track day, chociaż na torze też by się sprawdził, co do tej kierownicy, trzeba niestety kodować przyciski, ale wszystko jest do ogarnięcia
-
Coś napewno się zmieni, ale raczej nie prędko. Pełny stage 2+ to wydatek rzędu kilkudziesięciu tys zł. Zawartość dodana 0 minutes later Swap, oryginalnie było 2.0 tdi silnik wrzucony z Audi S5. Z jazdą na codzień nie ma najmniejszego problemu, jak zwykłe auto. Zawartość dodana 4 minutes later Nie mówie, o tekstach odnosnie odmiennego zdania, tylko typowe hejty, bo kupiłem gotowe auto. Czarna podsufitka zawitała za mojej kadencji, lecz Wojtek oczywiscie też ją planował wrzucić. Fotele z S4 sa na swoim miejscu, teraz muszę uzbierać na realizacje projektu ze zdjęcia
-
Aktualnie ma 350km i osiągi mocno zbliżone do Audi S5 czyli niecałe 5.5s
-
Układ wydechowy to jest typowa pokazówka, z tym się nie da jeździć, środek, czerwone skóry mi się nie podobają. Od momentu zakupu już dołożyłem do niego pare groszy, kierownica, pedały, dźwignia, listewki na drzwiach wymagały wymiany. Niby wydaje się, że auto które już jest w 100% zrobione, ale jednak troszkę jeszcze trzeba doinwestować. Felgi na zime i kompresor to moje wymysły, ktore kiedyś kiedyś może dojda do skutku. Co do ludzi hejtujących, nie chodzi mi o forum, lecz ogólnie, wiele projektów Polskich i zagranicznych sprzedaje się różnym osobą. Ja chcę dalej dbać o to auto, bo nie jestem w stanie pozwolić sobie na budowanie takiego projektu od podstaw, a aktualny poziom tego auta daje dobą baze do dalszej zabawy wizerunkiem auta.
-
Wszystko działa
-
Nie do końca, kupiłem auto szare, fakt wszystko poza folią i kołami było zrobione, co wcale nie oznacza, że nie da się nic w tym aucie już zrobić.
-
Cześć! Przedstawiam Wam moje Audi A4 z 2008 roku. Auto pierwotnie miało silnik 2.0tdi manualną skrzynie biegów oraz napęd na przód. Aktualnie pod maską znajduje się jednostka z Audi S5 z 2012r. Czyli 4.2 V8 CAUA legitymująca się mocą ok 350KM. Niesamowite brzmienie tej jednostki wzmacnia customowy przelotowy układ wydechowy. Silnik z S5 przeniesiony został razem ze skrzynią tiptronic oraz napedem quattro. We wnetrzu znajduja się fotele oraz kanapa z Audi S4 B8, tunel środkowy z Audi RS4 B8, kierownica z Audi TT 2017 oraz pedały i dźwignia zmiany przełożeń z Audi RS6 C7. Nad głową rozpościera się podsufitka z czarnej alcantary. Zawieszenie to D2 Racing Sport Gold czyli aktualnir najbardziej zaawansowany układ Airride na rynku. Zapewnia samopoziomiwanie, 30 stopniową regulacje twardości oraz 20cm skok amortyzatora. Auto przemieszcza się na 20 calowych felgach Vossen VWS-3 o szerokości 12 cali oraz na oponach michelin pilot super sport 275/30 R20. Najbardziej wyróżniającym to auto elementem jest pakiet nadwozia wykonany przez firmę Varbon. Jest to bodykit, z czystego włókna węglowego, w którego skład wchodzą poszerzenia nadkoli (5cm z jednej strony), dyfuzor, ducktail, cannardsy i przedni splitter. Varbon wykonał także carbonowe wstawki wnętrza. Ostatnio Audi przeszło zmianę koloru, z szarego nardo gray na projekt wykonany przez LFANT, czyli czarny satynowy podkład z czarnymi połyskującymi detalami i czerwonymi akcentami. Poniżej fotki projektu folii oraz zdjęcie z sesji. W aucie planuje jeszcze wiele zmian opisanych poniżej. -Układ wydechowy Armytrix -Wnętrze (fotka poniżej) -Kompresor APR na Stage 2+ -Komplet kół zimowych
-
Cześć, mam na imię Kamil i jestem świeżo upieczonym posiadaczem niezwykłego Audi A4. Prace są na etapie wykańczania. Do zobaczenia na drogach!