
wanio123
Pasjonat-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O wanio123

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Ostrzeszów
Auto
-
Model
S4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
BBK
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
a powinno być widać te sitko po odkręceniu korka?
-
Najbardziej się boje ,że przyjdzie mi pompę i magiel wymieniać bo ostatnio coś zaczęło pukać na skręconych kołach + przy kręceniu kierownicą lekkie chrupanie :/
-
Panowie i Panie witajcie ! Przed wczoraj się zaczęło... po uruchomieniu silnika , zaczęły dochodzić dziwne dzwięki z pod maski - od strony kierowcy ,z przodu silnika - wycie. Po około godziny jazdy ,ustało. Jednakże ,wczoraj wieczorem pouruchomieniu silnika jeszcze głośniejsze wycie ,do tego przy najmniejszych ruchach kierownicy odgłos - BZZZZZZ . Lewo ,prawo to samo. Po odkęceniu korka od płynu wspomagania wyglądało to mniejwięcej tak : Kilka dni wcześniej sprawdzałem poziom płynu od wspomagania był na minimum. Miałem dolać i zapomniałem. Ale wczoraj pokazywał pomiędzy min/max. Pół roku temu płyn wymieniany na nowy ori - mineral A tak wyje: Jakieś porady przyjaciele ?:)
-
Witam panowie, wariatory zakupione nowe, przepływomierz nowy. Auto w końcu jedzie jak powinno, rozrządu w ogóle nie słychać. Ale nadal wyskakuje błąd. Błąd przeplywomierza. Przed remontem wymieniłem zawór PVC, po jego wymianie, wymianie oleju + rozladowaniu akumulatora jednego dnia, auto wyrzuca błąd. Jakieś pomysły, porady?
-
Jak w temacie , pilnie poszukuje kogoś kto regeneruje wariatory. Podobno jest tutaj taka osoba na forum?
-
Mariuszolek , masz kontakt do kolegi co regeneruje wariatory?
-
Panowie, ktoś do regeneracji wariatorów? Poleci ktoś coś?
-
Dostałem informację ,że już sprawdzali chłopaki temat ssaka.
-
Po tych fachowcach niczego nie jestem pewien...
-
Właśnie wyczytałem wczoraj na którymś z US forum że to może być rozrzad również. Rozrusznik był w całości regenerowany miesiąc temu.
-
W aucie wymieniałem uszczelki na termo + klapka Carbonowa od kolegi z forum ,ale czy aby to mogło by generować problem błędu G70 (przepływomierz) ?
-
Tu jeszcze dodaje jak się zachowuje przepływka : Rzekomi fachowcy którzy to zrobili są pewni ,że rozrząd jest idealny. Bodajże w bloku 90/91 sprawdzaliśmy wskazania z kolegą i były 0/0. Ale ,ale... na zimnym auto przy odpaleniu grzechota (mniej niż sekunda) ,a w dodatku przy przękręceniu zapłonu ,auto ma jakby "laga" zanim odpali - przekręcam kluczyk i już powinien palić ,a on czeka z tym jakieś 2 sekundy (on -silnik)
-
Witam ,może ktoś zechcę się zainteresować tematem Robiłem Trzy miesiące temu remont silnika bo brał olej , od razu zrobiliśmy kompletny rozrząd. Pełne uszczelnienie motoru , odmy , kompletny rozrząd (bez fazatorów) Na początku wszystko wydawało się być ok , poza bardzo krótkim zagrzechotaniu przy odpaleniu. Po kilku dniach - kontrolka ESP - brak mocy. Generalnie auto raz ma moc ,raz jej nie ma. Do 3 tyś jest kompletny muł ,powyżej tej wartości jakoś jedzie ,ale już przy 5 tyś odcina moc. W trakcie przyspieszania czuć nierówność pracy silnika. Na jałowym wszystko ok. Do tego martwią mnie wyniki VCDS'a G70 , G28 widoczne na foto + G40 którego akurat nie złapałem w tym logu. Może ma ktoś wiedzę cóż może być nie tak?
-
A gdy dodać do tego zapach w aucie ,jakby wprost z silnika...?