Skocz do zawartości

mpj92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mpj92

Informacje

  • Imię
    marcin
  • Miasto
    Sz

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mpj92

1

Reputacja

  1. mpj92

    Buczenie/rezonans 1.8 t

    Mam dokładnie to samo po wymianie kompletnego sprzęgła z dwumasą. Może kwestia wyważenia wału?
  2. Cześć, dziwna sytuacja zdarzyła mi się podczas trasy na urlop i teraz mam stresa czy wrócę na czterech czy na ośmiu kołach, może uda Wam się rozszyfrować mój problem... Po trasie 800 km i kilku kilometrach podjazdów w korku nie dało się wbić żadnego biegu, po przepchaniu samochodu na pobocze biegi już normalnie wchodziły i zrobiłem kolejne 800 km bez problemów, ale mam wrażenie że sprzęgło wyżej łapie i jest bardziej zero jedynkowe. Można coś wywróżyć z takich objawów czy wrócę o własnych siłach? :) Z góry dzięki za pomoc!
  3. 115, 118 PB: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM LPG: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 031, 033 PB: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM LPG: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 003, 020 PB: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM LPG: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM ------------------------------------------------- Nie rozumiem trochę o co chodzi z cofaniem zapłonu - raz cofa raz nie, na hamowni praktycznie same zera podczas pomiaru, przy odcince max 3. Jak sam mierzę na drodze to loteria jest... (Na PB) Jeszcze mam pytanko o grupę 32, teoretycznie powinny być tam jakieś korekty tym bardziej w samochodzie, który nie jest w idealnym stanie, u mnie mimo kilkuset kilometrów od kasowania błędów są same zera od góry do dołu. Jaki może być powód? @przem8 czyli kupować nową przepływkę? Co do grupy 33 to z czego wynika, że na LPG powyżej 5500 obrotów jest ciągle 25.0% ? Dzięki za pomoc!
  4. Cześć, powoli ogarniam wszelkie bolączki mojego małysza, zrobiłem logi 002+033 na pb i lpg. Pacjent to BEX z chipem, ostatnio na hamowni wyszło 224KM/327Nm. LPG wiem, że mam do regulacji, ale pytanie mam odnośnie PB, jaki może być powód, że przy najwyższych obrotach są takie niskie wartości napięcia lambdy, jeśli dobrze kalkuluje to od 5000 obrotów AFR spada od 10,3 do poniżej 3 przy odcince. Czy to w ogóle jest możliwe? Pomiar na LPG dobrze interpretuję, że jest zbyt ubogo? PB: https://log.tunezilla.com/s/5CeffuTd LPG: https://log.tunezilla.com/s/h4tkGKlJ Z góry dzięki za pomoc, bo już się pogubiłem o co tu chodzi ;)
  5. Wcześniej chłopaki pisali, że ten soft Oettingera i fabryczne programy to lipa, więc był plan na wyprogramowanie wtyczki napinacza, bo zamontowałem ten bez wtyczki + nowy soft.
  6. Jestem po wymianie: - rozrządu - łańcuszka rozrządu - napinacza rozrządu - kompletu poduszek silnika Jeszcze jestem przed wizytą u tunera, zrobiłem na szybko logi: 003+020 PB: http://www.vaglogi.pl/log-003_020_jc9J1i0.html LPG: http://www.vaglogi.pl/log-003_020_NDFp9iw.html 002+033 PB: http://www.vaglogi.pl/log-002_033_jN9Jx0.html LPG: http://www.vaglogi.pl/log-002_033_W95en.html 115+118 PB: http://www.vaglogi.pl/log-115_118_8yqBDSk.html LPG: http://www.vaglogi.pl/log-115_118_3SWO3v.html Trochę jest lepiej? Takie wartości przy cofaniu już mogą być?
  7. @przem8, @tranduo Sprawdziłem kompresję: 1) 12,5 2) 12,0 3) 12,0 4) 12,0
  8. Dzięki za porady @przem8, @tranduo, @MichauKR! W najbliższym czasie posprawdzam kompresję i ciśnienie paliwa. Jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy, gdzieś mi się obiło o uszy, że umierający napinacz/łańcuch potrafi też dawać takie sygnały jakby stuki były, a akurat wczoraj posłuchałem i po dłuższej trasie coś zaczęło mi dzwonić w okolicach napinacza, może coś w tym być?
  9. Świece zmieniane miesiąc temu, NGK PRF6Q Kat wycięty, DP wstawiony.
  10. Cześć, logować się nauczyłem, ale z analizą logów i wyciągnięciem wniosków mam jeszcze problemy, stąd prośba do Was o pomoc. Pacjent: A4 B6 1.8T BEX + LPG Fabryczny program Oettinger na 215 KM LPG: Optima nano, Barracudy 130, Alex TurboT 003+020 PB: http://vaglogi.pl/log-003_020_9N6ml8.html LPG: http://vaglogi.pl/log-003_020_Tx47tY.html 002+033 PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_bv7p3y4.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_sNlA9.html 115+118 PB: http://vaglogi.pl/log-115_118_vEO4r.html LPG: http://vaglogi.pl/log-115_118_plom6.html Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale z grupy 020 wychodzi, że mocno cofa zapłon, pytanie czy do przeżycia czy trzeba się martwić? Jak pozostałe grupy? Z góry dzięki za pomoc!
  11. Cześć, przestał mi świecić jeden xenon i wyświetla się błąd spalonej żarówki. Kupiłem parę oryginalnych Osramów, ale po wymianie dalej nie świeci. Jeśli to padnięta przetwornica to powinien być jakiś błąd w Vagu, który by na to wskazywał, czy spalona żarówka na zegarach tylko?
  12. Wyskakują mi też te dwa błędy, daj znać co pomogło jak uda się z nimi uporać
  13. Pisałem już o swoim przypadku w podobnym temacie ale nie zauważyłem, że to był odnośnie B8, więc przekleję tutaj swój post, chciałbym się za to zabrać i może najpierw od oleju zacznę, a na drugi strzał może podpora wału? Co myślicie? Mam podobny problem - wibracje podczas ruszania na skręconych kołach, mocniejsze i większa częstotliwość im bardziej skręcone koła.Wrażenie jest takie jakby z tylnych kół / tylnego mostu było takie tępe bicie. Jak toczę się ze skręconymi kołami bez gazu to nie ma tego.Przy ruszaniu z kołami na wprost i normalnej jeździe nie ma żadnych stuków ani innych dźwięków. Ktoś miał te same objawy i coś pomogło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...