Skocz do zawartości

basta85

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O basta85

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia basta85

0

Reputacja

  1. witam, chce wymienic u siebie amortyzatory i natrafilem na dziwny numer seryjny, mianowicie: 8E0 413 031 CA Nie znalazlem koncowki CA w liscie amortyzatorow.... Sprezyny sa zielony niebieski niebieski (8E0 411 105 EL) Moze ktos kojarzy? dzieki
  2. ten kolor miazdzy cycki + czarne dodatki (szczegolnie fele) naprawde mu sluza !!
  3. u mnie jednak problem nie do konca ustapil.... i nagle turbo jeblo okazalo sie ze po pierwsze zaluzje byly padniete, a po drugie zle turbo zregenerowane. (dziwi mnie fakt ze nikt nie zauwazyl problemy zaluzji podczas regeneracji...) mialem dosc tematu turbo KKK, wiec kupilem Garreta z B8, przelozylismy sterowanie z siemensa, dopasowalismy wszystko, wystroilismy i zap***dala Takze mam lepsza turbine i auto zrobilo sie megadynamiczne. Wstaje od ok 1600obr z efektem wcisku w fotel
  4. auto jeszcze nie odebralem, dzis prawdopodobnie zabiore. Zrobie na dniach jakos logi. Wczoraj dostalem info od mechanika, ktory wkoncu mial dobry humor, bo juz nie mogl patrzec na moje a4
  5. zdrowe i dobrze wystrojone 3.0tdi bez DPFa nie powinno kopcic na czarno. Jezeli tak jest, to trzeba odjac troche paliwa. Patrzac ze kolega wymienil wtryski na wsprawne, to dla mnie nic dziwnego ze kopci na starej mapie... Ja mialem auto wystrojone i nie kopcilo, ale dolem nie jechalo. Cos EGR sie przywiesil, zaslepilismy wsio i zaczal kopcic, poniewaz pojawila sie juz inna mieszkanka powietrza/paliwa. Dopasowalismy mape i przestalo kopcic. ps. jeszcze jest opcja, ze osoba ktora stroila auto, dodala juz za duzo paliwa, ale nie kopcilo, bo byl DPF.
  6. jednak EGRy przeczyscilismy, zaslepilismy je i nagle jest pelne doladowanie przy 1900obr wkoncu !!!! Takze gra i trabi
  7. ale tu chodzi o to ze jak odpalisz np. auto to widac pelny obrot, jak zgasnie tak samo. A podczas normalnej pracy probuje go otworzyc ale jakby nie mogl... to ramie podczas obrotow wysuwa sie ale zawor nie przekreca, wiec tylko tak jakby szarpie tym polksiezycem, zamiast nim krecic. Masz opcje nakrecic filmik jak ktos gazuje na postoju, a jak sie zachowuje zawor? mailbym szybkie porownanie.
  8. nie, ale jezeli uszkodzony zawor to moze sie okazac, ze nie jest domkniety i caly czas puszcza.
  9. tak, wszystko sprawdzane. Juz pod koniec gdy mialem odebrac samochod, otworzylismy maske, kolega gazowal i mechanik zauwazyl jeden problem. Okazalo sie ze ten pierwszy zawor EGR (zaraz kolo turbiny) jest uszkodzony. Mianowicie jest tam taki bolec ktory sie wysuwa i rusza klapka zaworu (taki polksiezyc). Cos sie blokuje i nie przekreca zaworu, wiec w tym moze lezec caly problem. Dziwne ze po logach nic nie bylo widac... Takze wymieniaja jeszcze ten zawor i zobaczymy co i jak. chodzi o ten (jakis przykladowy filmik)
  10. wlasnie odbieram auto.... wydalem 2000zl.... downpipe zrobiony tip top, strojenie tez. Dolu jak nie bylo, to dalej nie ma.... Tuner nie wie o co kaman, juz ma dosc tego auta, probowal na wszytskie sposoby. Pozostalo mi podmienic turbo..... Nie wiem co robic... nie chce sie pchac w nowe turbo, jezeli zadnej zmiany nie bedzie... Nie mam niestety znajomego co handluje czesciami do audi, bo bym podmienil na pare godzin i sprawdzil.
  11. wszystkie te same objawy co ja mialem wymiencie chlopaki olej, tani koszt a przypuszczam ze w 99% przypadkow rozwiaze problem
  12. dokladnie, przypuszczam ze nowe wtryski pracuja wkoncu wlasciwie i poprostu za duzo paliwa dawkuja, stad chmura za autem.
  13. nie zartuj Marcin z sarkazmem czy bez ?? jak bez, to tak poprostu sie stalo?
  14. smigasz na ori mapie czy byl strojony?
  15. zaryzykowalismy i ruszylismy sztange, takze gwarancja poszla sie pasc, ale.... Auto zaczelo wstawac lepiej z dolu Takze nie wiem jak Bosch ustawial sztange, ale cos nie halo... Czekam jeszcze tydzien, bo wlasnie spawaja downpipe i wtedy strojenie na tip top Spadl mi kamien z serca... Zastanawiam sie jeszcze czy odrazu nie zrobic wydech caly z kwasowki przelotowy, zeby ladnie mruczal... Zobaczymy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...