Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma mocy do 2tys obrotów.


Stano

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam temat bo już rozkładam ręce. Moje b7 kompletnie nie jedzie do 2tys obrotów, później natomiast dostaje kopa w plecy. Po zakupie myślałem że to kwestia złego softu więc wgraliśmy serie i problem jest nadal. W między czasie wymieniłem rozrząd i automatycznie usuneliśmy też DPF i katalizator. Po wgraniu serii nic się nie zmieniło więc obstawiałem turbinę lub sterownik. Podmieniłem turbo i bez zmian. Włożyłem spowrotem swoją turbine na nowo skalibrowaną z nastawnikiem. Bez zmian! :( Po wycięciu kata zaczął od razu mocno kopcić więc sprawdzenie wtrysków i okazało się że 3 w słabym stanie. Dzisiaj wrzuciliśmy inne 059 130 227 CC. Bez problemu dało się je zaadaptować. Przestał kopcić i pracuje ok jednak problem mocy pozostał. Kurde rozkładam już ręce bo niewiem co jest. Włożyłem 10tys pod maske w ostatnie 2tyg. Siedząc w kabinie na odpalonym silniku czuć drgania delikatne i takie przenoszenie jakiegos niby rezonansu czy dudnienia. Obie poduszki silnika nówki zmienione przy rozrządzie (z ASO).

Macię może jakieś pomysły?

Jazda z kompem i pomiary wychodzą tak jakby do 2tys dostawał za mało powietrza niż zadane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wrzuć logi to się ktoś wypowie. Kto wie było kopanie i w programie i w mechanice. Kto wie? - może nieszczelność??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wrzuć logi to się ktoś wypowie. Kto wie było kopanie i w programie i w mechanice. Kto wie? - może nieszczelność??

Jak będe miał dojście do kompa to wrzuce logi. Obroty na wolnym trzyma idealnie równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie tylko chodzi o trzymanie obrotów ale o wiele parametrów takich jak: ładowanie turbiny,czasy wtrysków i inne wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik chodzi normalnie, czy może tak delikatnie twardo, metalicznie?

Normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie sprawdzenie rozrządu, ustawic go, wymienić pasek bo może jest wyciągnięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierd :facepalm: moze niech jeszcze ciśnienie w oponach sprawdzi i wysokość bieżnika? :co::grin: w 3.0 tdi na łańcuchu :banan:

Edytowane przez bosniak_sg
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróżenie z fusów... niech wrzuci logi i się okaże co niedomaga.

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrzad jest ok bo silnik dobrze pracuje. Ewidentnie za malo powietrza dostaje niz jest zadane. Przeplywka dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A filtry wymieniałeś?

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A filtry wymieniałeś?

Wysłane z mojego GT-I9100

Tak :-/

Na których kanałach zrobić logi do diagnozy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

miałem ten problem ale nie wiem jak jest u Ciebie , posiadam a6 c6 , zaraz po kupnie pojazdu zatankowałem zrobiłem 900 kilometrów bez żadnego problemu no i zaświeciła się rezerwa podjechałem pod swoją bardzo dobrze znaną stację benzynową żeby zatankować było wszystko ok no i znów tam na tej samej stacji zatankowałem i coś czułem że inaczej jedzie tak słabo od 2tyś.km ciągnie , a na postoju to telepał jakby dławił się , a ciekawe jest to że zero błędów , nie czekałem ani chwil dłużej wylałem stare paliwo i wlałem nowe paliwo na innej stacji benzynowej przy ruchliwej drodze , wyjeździłem i dalej zalałem teraz jest wszystko jest w porządku winowajcą była stacja paliw i złej jakości paliwa które moje audi nie chciało je brać do buzi i się truć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten problem ale nie wiem jak jest u Ciebie , posiadam a6 c6 , zaraz po kupnie pojazdu zatankowałem zrobiłem 900 kilometrów bez żadnego problemu no i zaświeciła się rezerwa podjechałem pod swoją bardzo dobrze znaną stację benzynową żeby zatankować było wszystko ok no i znów tam na tej samej stacji zatankowałem i coś czułem że inaczej jedzie tak słabo od 2tyś.km ciągnie , a na postoju to telepał jakby dławił się , a ciekawe jest to że zero błędów , nie czekałem ani chwil dłużej wylałem stare paliwo i wlałem nowe paliwo na innej stacji benzynowej przy ruchliwej drodze , wyjeździłem i dalej zalałem teraz jest wszystko jest w porządku winowajcą była stacja paliw i złej jakości paliwa które moje audi nie chciało je brać do buzi i się truć.

Ale Ja juz kilka tys km tak zzrobilem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harry19 jemu słabo jedzie do 2 tys a nie od 2 tys to taka subtelna różnica

Edytowane przez bosniak_sg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak rozwiązany jest tam egr i inne przed zespoły ale identyczne objawy miałem przy uwalonym egr w 1.9 do 2 tyś jak wolnossacy po 2 tyś strzał i czarna chmura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A turbo jest dobrze wysterowane ? wstaje jak należy ? Jeśli nie to sprawdź EGR.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A turbo jest dobrze wysterowane ? wstaje jak należy ? Jeśli nie to sprawdź EGR.

No niby ustawione jest ze sterownikiem. Błędów na kompie nie ma żadnych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stano, przegladalem temat na niemieckich forach i napotkalem sie na tego posta:

"Hallo, bei war wie schon weiter oben geschrieben folgender fehler- keine Leistung bis 2000u/min dannach schubartig volle Leistung , war nicht immer wurde aber mit der zeit so schlimm das er in den Notlauf ging, dannach Motor aus wieder an und es ging wieder eine weile, dies zog sich dann so über ein halbes Jahr. Mit ewigen Werkstattbesuchen.

Folgende Sachen wurden getauscht

2 mal Turbo-ohne erfolg

alle Injektoren-ohne Erfolg

Drosselklappe-ohne Erfolg

Abgaskrümmer-ohne Erfolg

Motorsteuergerät-ohne Erfolg

beide Sugrohrklappen-ohne Erfolg

sämtliche Saugrohre -dann war es weg

Also bei mir waren nur die Saugrohre und Klappen verdreckt das war alles und dafür hat der freundliche ein halbes Jahr gebraucht um den Fehler zu finden und eine ordentliche Stange Geld ist auch vernichtet worden."

W skrocie, chlop wymienial 2 razy turbo, wtryski, komputer, kolektor wydechowy, klapki w dolocie itp. Niestety nic to nie dalo. Bledow tez zadnych nie wyswietlalo.

Dopiero po pol roku wymienil jeszcze wszystkie dolotowe rurki/weze i auto zaczelo jechac z dolu. Okazalo sie ze bylo zasyfione rurki i klapki w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...