Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma mocy do 2tys obrotów.


Stano

Rekomendowane odpowiedzi

Stano, przegladalem temat na niemieckich forach i napotkalem sie na tego posta:

"Hallo, bei war wie schon weiter oben geschrieben folgender fehler- keine Leistung bis 2000u/min dannach schubartig volle Leistung , war nicht immer wurde aber mit der zeit so schlimm das er in den Notlauf ging, dannach Motor aus wieder an und es ging wieder eine weile, dies zog sich dann so über ein halbes Jahr. Mit ewigen Werkstattbesuchen.

Folgende Sachen wurden getauscht

2 mal Turbo-ohne erfolg

alle Injektoren-ohne Erfolg

Drosselklappe-ohne Erfolg

Abgaskrümmer-ohne Erfolg

Motorsteuergerät-ohne Erfolg

beide Sugrohrklappen-ohne Erfolg

sämtliche Saugrohre -dann war es weg

Also bei mir waren nur die Saugrohre und Klappen verdreckt das war alles und dafür hat der freundliche ein halbes Jahr gebraucht um den Fehler zu finden und eine ordentliche Stange Geld ist auch vernichtet worden."

W skrocie, chlop wymienial 2 razy turbo, wtryski, komputer, kolektor wydechowy, klapki w dolocie itp. Niestety nic to nie dalo. Bledow tez zadnych nie wyswietlalo.

Dopiero po pol roku wymienil jeszcze wszystkie dolotowe rurki/weze i auto zaczelo jechac z dolu. Okazalo sie ze bylo zasyfione rurki i klapki w dolocie.

Sprawdze to. Dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj znac, czy pomoglo !

Edytowane przez basta85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby ustawione jest ze sterownikiem. Błędów na kompie nie ma żadnych

Nie pytam czy wali błędy i czy dogaduje się z nastawnikiem tylko czy osiąga zadane parametry. Prosto mówiąc czy osiąga zadane ciśnienia.

Sprawdzałeś to chociaż ? co z EGR ? Turbo było czyste czy zawalone ?

Na pierwszej stronie już Ci napisano że to wróżenie z fusów i co masz zrobić by to zmienić, wymieniasz pół silnika tylko dlatego że „nie ma błędów”. Może warto pomyśleć nad zmianą mechanika i najpierw sprawdzić podstawy (zwłaszcza po ostrym dymieniu) a nie od razu bawić się w zaawansowaną inżynierię.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500- 3000 + jak już

BTW: co robi CCWA w B7 ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500- 3000 + jak już

od 2000 wedlug Stano odpycha sie juz normalnie. Wiec powinno dmuchac 1,5 bara

Takze ciekawe jaki boost generuje w nizszym przedziale.

BTW: co robi CCWA w B7 ?

pracuje od miesiaca :)

kupilem z padnietym silnikiem i nie chcialem sie pchac w stara/wadliwa jednostke. Takze wpadlo CCWA z audi A5 2010 rok, z przebiegiem 70k.

Edytowane przez basta85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2000 wedlug Stano odpycha sie juz normalnie. Wiec powinno dmuchac 1,5 bara

Takze ciekawe jaki boost generuje w nizszym przedziale.

tak ale jeśli na dole ma zawirowania to na górze też.

pracuje od miesiaca :)

To moje uszanowanie niestety z nutką zazdrości !

kupilem z padnietym silnikiem i nie chcialem sie pchac w stara/wadliwa jednostke. Takze wpadlo CCWA z audi A5 2010 rok, z przebiegiem 70k.

Słuszna decyzja zwłaszcza że te silniki to zupełnie inna bajka. Masz gdzieś opisany swap ? Ponoć budę trzeba ciąć, co ze skrzynia, wałem, dyfrem itd. ? Wydrach B8 też ma większy.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



basta85, dnia 09 Lut 2015 - 12:20, napisał:

kupilem z padnietym silnikiem i nie chcialem sie pchac w stara/wadliwa jednostke. Takze wpadlo CCWA z audi A5 2010 rok, z przebiegiem 70k.
Słuszna decyzja zwłaszcza że te silniki to zupełnie inna bajka. Masz gdzieś opisany swap ? Ponoć budę trzeba ciąć, co ze skrzynia, wałem, dyfrem itd. ? Wydrach B8 też ma większy.

wszystko P&P :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzę własnie że chłopaki w AZ też ograniają. Tylko że to nie taki kompletny swap...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby ustawione jest ze sterownikiem. Błędów na kompie nie ma żadnych

Nie pytam czy wali błędy i czy dogaduje się z nastawnikiem tylko czy osiąga zadane parametry. Prosto mówiąc czy osiąga zadane ciśnienia.

Sprawdzałeś to chociaż ? co z EGR ? Turbo było czyste czy zawalone ?

Na pierwszej stronie już Ci napisano że to wróżenie z fusów i co masz zrobić by to zmienić, wymieniasz pół silnika tylko dlatego że „nie ma błędów”. Może warto pomyśleć nad zmianą mechanika i najpierw sprawdzić podstawy (zwłaszcza po ostrym dymieniu) a nie od razu bawić się w zaawansowaną inżynierię.

A po logach nic nie widac?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ...

Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy.

Grupa 004, 008, 011: http://vaglog.pl/log_203029.html
Grupa 001, 004, 008: http://vaglog.pl/log_203028.html

Grupa 072, 073: http://vaglog.pl/log_203027.html


http://vaglog.pl/log_203029.html

dopiero trzeci log udało sięzrobic bez złapania trybu serwisowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 1800obr powinien miec juz jakies 1.2bar, takze za slabe cisnienie generuje.

Moze faktycznie ten dolot zasyfiony, ja bym to sprawdzil, tak jak na tym niemieckim forum koles rozwiazal problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci co bedzie jutro :)

wymienisz.

wyjedziesz na sprawdzenie i stwierdzisz. Kur... a nie pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci co bedzie jutro :)

wymienisz.

wyjedziesz na sprawdzenie i stwierdzisz. Kur... a nie pomogło :)

To oddam turbo i będe szukał dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum

Nie. Nie chce wymieniać na chybił trafił. Jak ją sprawdzić żeby mieć pewność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...