Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma mocy do 2tys obrotów.


Stano

Rekomendowane odpowiedzi


Napisano dziś, 21:28
basta85, dnia 09 Lut 2015 - 21:26, napisał:
Stano, a wymieniales moze MAF'a ?
Co to?

przeplywka, ale wlasnie doczytalem ze juz wymieniona byla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ...

Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy.

jak masz niskie ciśnienie to nie trzyma, jak masz wysokie ciśnienie to trzyma i obstawiasz nieszczelność ? .. dobry jesteś !

dopiero trzeci log udało sięzrobic bez złapania trybu serwisowego.

Skoro wpadł Ci w awaryjny to masz błąd a tam napisano .. ? zrób 4 raz i do końca a nie do 2000 rpm, starczy 11, zobaczmy co się dzieje na górze, jesteś pewny że ten nastawnik pracuje poprawnie ? Pamiętaj, obciążenie (najlepiej górka), 3-4 bieg i full ogień.

Jak dym ? co z tym EGR ?

co to jest za soft ?

wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum

to nie jest 1,9 ! a turbo nie jest sterowne podciśnieniem !!!

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ...

Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy.

jak masz niskie ciśnienie to nie trzyma, jak masz wysokie ciśnienie to trzyma i obstawiasz nieszczelność ? .. dobry jesteś !

dopiero trzeci log udało sięzrobic bez złapania trybu serwisowego.

to zrób 4 może przy odrobinie szczęścia będzie poprawny.

wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum

to nie jest 1,9 ! a turbo nie jest sterowne podciśnieniem !!!

przeplywka, ale wlasnie doczytalem ze juz wymieniona byla...

to może w końcu sprawdzisz ten EGR ?

przy 1800obr powinien miec juz jakies 1.2bar, takze za slabe cisnienie generuje.

to nie ma wtrysków CCWA
Egr byl zaslepiany i zero różnicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mówie o sterowaniu turbem. Chodzi mi o podciśnieniową pompę vacum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 1800obr powinien miec juz jakies 1.2bar, takze za slabe cisnienie generuje.

Tak, zwłaszcza że ma zadany bar nawet przy 2000 rpm

Facepalmorangflipped.png

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by vacum bylo uszkodzone obrotów by nie trzymał. a tu wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr byl zaslepiany i zero różnicy.

Zalepiony czyli brudny czy zaślepiony czyli zamknięty ? Fizycznie czy programowo ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak masz niskie ciśnienie to nie trzyma, jak masz wysokie ciśnienie to trzyma i obstawiasz nieszczelność ? .. dobry jesteś !

Wszedłeś tu popyskować? czy pomóc Damianowi w zidentyfikowaniu problemu.?

Logi są zrobione od 2000 - 3500 rpm, przewiń suwak do samego dołu.

http://vaglog.pl/log_203029.html

tak są zrobione bo inaczej się nie dało ( bo wpada w tryb awaryjny )

Błąd oczywiście, przy trybie awaryjnym o nie osiągniętym ciśnieniu doładowania.

tzn.:

jak wrzucisz 4 bieg i gaz do dechy od 1000rpm to nie ma szans dojechania nawet do 2500 rpm. ( bo wpada w tryb awaryjny).

Czego jeszcze nie rozumiesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli prosto mówiąc logów nie macie.

Podstawowe pytanie, geometria sprawdzona ?

Była mowa o wymianie nastawnika / turbo , adaptacja do ECU była robiona ? Ktoś sprawdzał czy osiąga 0 ? Tak samo EGR i klapy.


Wszedłeś tu popyskować? czy pomóc Damianowi w zidentyfikowaniu problemu.?

Ja chciałem pomóc, nie nabijam się tylko w delikatny sposób daje do zrozumie że to co niektórzy piszą nie trzyma się kupy pod każdym względem.


Czego jeszcze nie rozumiesz ?

Dlaczego silnik chce miej niż fabryczny soft czyli 1,3 bara, wy macie 1

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem okazała się turbina. Podmieniona i jest ok tylko trochę gwizda. Auto zbiera się prawidłowo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba dobrze że gwiżdże :)

Turbina prawdopodobnie ma tylko źle ustawioną sztangę więc zweryfikuj przed utylizacja co by trochę grosza odzyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba dobrze że gwiżdże :)

Turbina prawdopodobnie ma tylko źle ustawioną sztangę więc zweryfikuj przed utylizacja co by trochę grosza odzyskać.

Tylko powrocil problem wtryskow. W piątek zamontowalem z końcówką CC i przyjął kodowanie. Dzisiaj zaczal drżeć i kopcić. Slabe korekcje na 1 i 4 cylindrze. Niby wtryski z auta potestowego a tu lipa. Jutro je zwroce i musze poszukać nowych z końcówką BD.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze przyjął kodowanie nie ma znaczenia. VCDS przyjmie kodowanie prawie wszystkich piezoelektrycznych wtryskiwaczy, ale nie koniecznie bedzie dobrze jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze przyjął kodowanie nie ma znaczenia. VCDS przyjmie kodowanie prawie wszystkich piezoelektrycznych wtryskiwaczy, ale nie koniecznie bedzie dobrze jeździł.

Jeździ dobrze ale na wolnych obrotach troche kopci i ciuć drgania w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allegrowe PositiveWays ?

Tia :-/

Pierdziele szukam nowych tylko z takiego źródła żeby nie przepłacić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba dobrze że gwiżdże :)

Turbina prawdopodobnie ma tylko źle ustawioną sztangę więc zweryfikuj przed utylizacja co by trochę grosza odzyskać.

Tylko powrocil problem wtryskow. W piątek zamontowalem z końcówką CC i przyjął kodowanie. Dzisiaj zaczal drżeć i kopcić. Slabe korekcje na 1 i 4 cylindrze. Niby wtryski z auta potestowego a tu lipa. Jutro je zwroce i musze poszukać nowych z końcówką BD.

a jakie wartosci (czas) wtryskow na VCDS ci wyswietla?

jezeli zalozyles inne wtryski, to samo kodowanie moze nie wystarczyc. Bedzie jeszcze potrzebne strojenie (czasy, katy, itp).

Dla przykladu, u mnie wpadl caly silnik CCWA z wtryskami 059 130 277 AP i tez bylo wymagane strojenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sterownik miałeś od ccwa czy od asb?

Edytowane przez bosniak_sg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sterownik miałeś od czwartku czy od asb?

pytasz o komputer ? jezeli tak, to pozostal ori EDC16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co się dziwisz że trzeba było tworzyć nowa mapę? Nie mieszaj koledze Stano niech wadzi ori najlepiej BD i jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...