Skocz do zawartości

Hezen

Pasjonat
  • Postów

    2524
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hezen

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Kępno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3774 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Hezen

23

Reputacja

  1. A blokada kierownicy działa czy nie? Pamiętam jak kiedyś miałem uszkodzoną kostkę stacyjki i nie działa blokada
  2. Sprawdź bezpiecznik numer 25 (30A) Jak bezpiecznik cały to często przychodzą są zimne luty na gniazdach sterownika. Podświetlenie przycisków klimatronika jest na innym obwodzie [bezpiecznik nr. 14 (10A) ] Więc w przypadku braku zasilania klimattonika jego przyciski będą świecić bo są na obwodzie "oświetlenie wnętrza"
  3. Prędzej uszkodzona membrana recyrkulacji spalin czyli EGR. W tych silnikach uszkodzenie membrany EGR nie jest komunikowane kontrolką Check Engine oraz nie generuje błędu w sterowniku silnika. Błąd związany z EGR zostanie zapisany w przypadku uszkodzenia zaworu N18 który steruje EGRem
  4. Witam. Od jakiegoś czasu mój bagażnik robi za basen. Woda leci po słupku (słupek C ?) przy klapie bagażnika, po włożeniu szmaty powyżej tylnej lampy, po opadach deszczu szmata mokra więc wykluczam lampę, antena 100% szczelna. Skąd może lecieć woda do środka? Uszczelki śrub zawiasów tylnej klapy, reling, uszczelka szyby bagażnika? Szyba boczna bagażnika jest wklejana czy na uszczelce?
  5. Jest cały tutorial zmiany kiery w przelifcie na polift. Różnica jest w wielkosci wieloklina, obudowy kierownicy i zwijaka airbag. Do 95-96r na maly wieloklin można kupić kiere s-line. Taką sam mam założoną p&p bez żadnej rzeźby
  6. Podłącz vaga albo wejdź w menu serwisowe klimatronika i podaj numery błędów. Jak wejść w menu serwisowe znajdziesz na YT
  7. Ja obstawiam zimne luty. Najczęściej pomaga przelutowanie wszystkich pinów gniazd na tyle sterownika. Piszesz że wariuje wskazane siły nadmuchu, pozostała część wyswietlacza jest czytelna? Jeśli tak to wejdź w menu serwisowe i podaj numery błędów z kanału 1c
  8. Fazi jesteś wielki, dziękuję za pomoc! Nowy konektor zarobiony, przy okazji wyczyszczony i sprawdzony konektor od temperatury oleju. Na rozgrzanym już nie ma komunikatu niskiego ciśnienia. Jeszcze raz dzięki, również za wyjaśnienie typu wysterowania komunikatu pokazujacego się na zegarach oraz za schemat 🙂
  9. Fazi to czujnik 0.9 bar tak? Jak widzę po schemacie elektrycznym tego czujnika to przy niskim ciśnieniu oleju, poniżej 0.9 bar zwiera on obwód do masy. Dlaczego na fisie komunikat drze japę w przypadku urwanego przewodu? Przecież nie ma kontaktu do masy... No chyba że sterownik a bardziej licznik widzi że obwód nie ma przejścia i dlatego jest info graficzne i dzwiekowe na blacie?
  10. Witam. Dzisiaj po przejechaniu kilku kilometrów zaswieciła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Na luzie nic Fis nie pokazuje. Po przegazowaniu na luzie powyżej 2 tys. pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i po chwili gaśnie po powrocie do niskich obrotów. Podczas jazdy komunikat wyskakuje już przy 1.6-1.7 tys obr. Przy podstawie filtra oleju, podczas próby ściągnięcia gumowej beżowej osłony z czujnika okazało się że przewód jest urwany. Czy to czujnik ciśnienia oleju? Zdjęcie z neta, poglądowe.
  11. Zamienniki wyglądają podobnie do ori. Tutaj chyba ktoś modzil. Do tego motoru kupuj sprawną ori albo nówkę z aso (cholernie drogie) bo zamienniki się nie spisują
  12. W opisie profilu masz podany motor AJM wiec jak już chcesz kombinować to nie musisz spuszczać oleju i wymieniać filtra tylko zrób to bez spuszczania starego. Podstawa filtra jest dość wysoko i nie wyleje Ci się on po odkręceniu jego "dekla"
  13. Jak spadła moc to szukaj przyczyny gdzie indziej niż olej i jego filtr Plukanka nie zaszkodzi przy wymianie oleju
  14. A4 b5 na pompkach mają chyba pompkę paliwa w baku Jak dymi na czarno podczas odpalania to motor potrzebuje wiecej powietrza do prawidlowego spalenia mieszanki. Sprawdź dolot wraz z wezykami podcisnienia, sprawdź czy poprawnie dziala egr, klapa gasząca. Podczas jazdy tez kopci na czarno? Na vagu nie ma żadnych błędów w żadnym z dostepnych dla interfejsu sterowniku? Zrób logi, wrzuć je do odpowiedniego dzialu w celu diagnozy
  15. Z vacum idzie wąż przez grodź silnika do podszybia tam sprawdź ten gumowy łącznik. Przy vacum też sprawdź wychodzący z niego króciec bo lubił pękać Sprawdź jeszcze egr, może masz membranę uszkodzoną i zaciąga powietrze nie przez n75 a przez n18 Zawsze możesz odłączyć z ukladu podciśnienia jeden oraz drugi zaworek (ja mam egr zaślepiony bo membrana w nim uszkodzona i n18 mam całkiem odpięty od ukladu podciśnienia, mozna tak zrobic w przedliftach i nie będzie swiecił check)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...