Jump to content

Hezen

Pasjonat
  • Content Count

    2,427
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22

About Hezen

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Kępno

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pasować bedą ale afn ma wieksze wtryski (średnice otworów w rozpylaczach) od kazdego 90 konnego silnika. Afn bedzie słabszy ale to skorygować będzie mozna dawką paliwa przestawiajac nastawnik pompy. Nie jestem pewnien ale te wtryski od 90km maja chyba ustawione inne ciśnienia i po założeniu do afn bedzesz musial sprawdzic kąt wtrysku bo może sie zmienić. Dlaczego chcesz zmienić wtryski?
  2. Hezen

    Ogrzewanie

    Czujnik 4-ro pinowy G2 i G62 jest na króccu od strony ziorniczka wyrównawczego. G110 jest dwu pinowy od strony grodzi, jak pamietam tez jest mocowany chyba w jakiś trójnik układu chłodzenia.
  3. Pisałeś że konwerter i skrzynia w dobrej kondycji... tutaj bym się zastanawiał czy w takim dobrym. Na recznym wyborze 1,2,3 nie zalacza się lock-up, te biegi są do stromych podjazdów, jazdy po górach albo do ciągania przyczepki. Na "D" lock-up w pełni zapina się od 3-ciego biegu. Na 1 i 2 w zależności od obciążenia. Masz objawy slizgania sprzęgła lock-up. Jakim olejem została zalana skrzynia? Sprawdziłbym jeszcze jego poziom tak dla pewnosci - miedzy 30-40 stopni oleju, na odpalonym motorze i rownym podlozu ma się delikatnie sączyć przez rurkę przelewową (wystarczy tylko odkrecic kor
  4. W alternatorze masz dwa pełne ślizgi a nie komutator to tak dla wyjaśnienia. To że jeden z nich jest bardziej zużyty to normalne. Jeśli obstukiwałeś regulator i zaczął ładować to go wyciągnij całego i sprawdź długość szczotek, pewnie już zostały "ogryzki" i nie dolegają z należytą siłą do ślizgów. Jeśli szczotki w porządku albo po wymianie szczotek dalej nie będzie ładowania to regulator.
  5. Muskel, mogło tak być. Wiem że luźne połączenie będzie się grzało, chodzi o rezystancję połączenia. Nie zmienia to faktu że stan instalacji wentylatora jak i sam wentylator do sprawdzenia.
  6. Tak, jest to możliwe bo zamiennik może nie mieć odpowiedniego przepływu cieczy. To może powodować zwiększoną temperaturę i ciśnienie które wyrzuca płyn przez zbiorniczek.
  7. Zimne luty w liczniku albo wiązka czujnika do sprawdzenia.
  8. Bezpieczniki nie palą się bez powodu. Jeśli stopiło gniazdo bezpiecznika to bardzo możliwe że mechanik włożył większy bezpiecznik. Masz szczęście że wypaliło gniazdo a nie zapaliła się gdzieś instalacja. 18.3 - Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne. - dmuchawa nie wydaje jakiś dziwnych dźwięków? Miałeś z nią wcześniej jakieś problemy? Zdemontuj schowek, sprawdź stan dmuchawy i przewody od niej. 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa - sprawdź wtyczkę i wiązkę presostatu, jeśli wszystko w porządku to sam czujnik do wymiany, jest przykręcony do
  9. Wrzuć film jak to wygląda podczas jazdy
  10. Miałeś coś robione z pompą że musiałeś ustawić 6mg z 10mg? Fabrycznie ustawiona pompa ma 4-5mg
  11. Sprawdź czy czy czasem nie masz mokrej wykładziny pod pedałami i fotelem. Jest kilka miejsc w których woda może dostać się do wnętrza i narobić bigosu
  12. 2 din w polifcie było tylko z klimatronikiem. Nie zmienisz całego panelu na 2din zostawiając manualne sterowanie nawiewem
  13. To jednak mod bo AFN nie wychodziły w II lifcie a ten dopiero otrzymał inną pompę ABSu i jeszcze ze zmian układu hamulcowego: aluminiowe tylne zaciski
  14. Paliwo ci się cofa i dlatego musisz długo kręcić. Smarowałeś olejem gumowy oring na filtrze paliwa? Może się podwinął i jest nieszczelność?
  15. W momencie spadku obrotów czujesz jakiś uślizg skrzyni? Czy czasem te spadki obrotów nie są w momencie wrzucania przez skrzynię wyższego biegu?
×
×
  • Create New...