Jump to content

Hezen

Pasjonat
  • Content Count

    2,392
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

21

About Hezen

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Kępno

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Piszesz o flanszy przegubu wewnętrznego?
  2. Hezen

    Zatarty kompresor

    Kompresor, dysza rozprężny i osuszacz do wymiany. Reszta do płukania. Osuszacz i dysza działają są tak jakby "filtry" w układzie klimy. Większość opiłków będzie w nich zgromadzona.
  3. Sprawdź numery swojej pomy i tej co masz w tym AFN. AFN ma pompę 10 na wysokiej fali, nie wiem jak z AVG, jeśli ta sama średnica tłoczka i fala to możesz podmienić do tego AFN. Tym sposobem wyeliminujesz tą wadliwą pompę
  4. Hezen

    Problem z ahu

    Jeśli na vagu masz błąd nastawnika to już wiesz gdzie szukać problemu. Nastawnik do czyszczenia.
  5. Według mnie, bez różnicy. Jeśli masz samą rurkę i chcesz kupić używkę ale ori odmę z separatorem a różnica w cenie nie będzie duża to warto. Separator wymyjesz benzyną ekstrakcyjną i powinien spełniać swoje zadanie.
  6. Silniczek w zegarach do wymiany. Co do awaryjnego trybu to zacznij od wyjęcia sterownika z czarnej puszki na podszybiu i go rozkręć. Wymień wężyk do map sensora i izopropanolem umyj płytę PCB sterownika w miejscach gdzie dostał się olej.
  7. Model silnika i rocznik z profilu, bo bić nie napisałeś do jakiego dokładnie silnika i rocznika? Może spróbuję znaleźć w etce...
  8. Gumowy walec? W jakim celu chcesz zdemontować wybierak biegów? Możesz wyciągnąć seger, gumową podkładkę w kształcie L i chyba górną część plastiku w którym pracuje "kula" wybieraka.
  9. Sprawdź bezpiecznik świec. Jest pod kierownicą (trzeba zdjąć osłonę pod nią) albo w puszce ECU
  10. Może zadziała ale nie będzie np. domykać szyb albo nie będzie alarmu, albo wcale nie będzie działać. Kup o tym samym numerze i będziesz problem z głowy.
  11. Kąt wtrysku o wiele za wczesny, pewnie motorownia klepie jak młotem. Poduszki Ori czy zamienniki? Może też czas się przyjrzeć poduszkom skrzyni i przegubom zewnętrznym i wewnętrznym?
  12. Równie dobrze możesz przewód poprowadzić w osłonie zwanej "peszlą". Grupa Vag tak przewody w komorze silnika zaczęła montować chyba od 2002r w niektórych modelach aut.
  13. Przeinstaluj sterowniki od kabla, wybierz inny port COM i w ustawieniach portu (zaawansowane w windowsie) zwiększ jego szybkość np. do 5-6ms
  14. Hezen

    Brak nawiewu

    Sorki że tak późno ale rzadko wbijam na forum. Przekopałem etkę i chyba znalazłem ? Regulator dmuchawy/opornica wentylatora chyba u Ciebie siedzi jakby to nazwać... w obudowie wentylatora. Wykręć wentylator i sprawdź. Na 99% obstawiam że tam właśnie jest ta opornica bo do wentylatora masz podpiętą 6-cio pionową wtyczkę. Screen z etki, nr 19: (8D1 907 521)
×
×
  • Create New...