Hezen

Pasjonat
  • Zawartość

    2195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

12

O Hezen

    Informacje

    • Imię
      Grzegorz
    • Lokalizacja
      Kępno

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Automat
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Hezen

      Bardzo wam dziękuję za tak wielkie zainteresowanie Kod silnika: ASY W tym autku są dwa przekaźniki od grzania świec. Ten mniejszy chyba podaje 6-7V a obwód jest zabezpieczony bezpiecznikiem 40A a drugi 12V i dwa bezpieczniki po 40A
    2. Witam. Temat niecodzienny, mam nadzieję że mi ktoś pomoże. Brat ma VW Polo 1.9 SDI 9N 2001r. Po uporaniu się z błędami w ECU silnika związanych z grzaniem świec żarowych - "sklejone/wypalone" platynki dwóch przekaźników, świece grzeją co mnie bardzo ucieszyło ale problem polega na tym że brat jest osobą niepełnosprawną. Nie słyszy kiedy przekaźnik rozłącza świece i odpala autko gdy świece grzeją. Bardzo opornie to idzie a dzisiaj ledwo odpalił mimo że w zeszłym tygodniu akumulator był podładowany prostownikiem. Bez grzania świec silnik pali od strzała nawet w ujemnych temperaturach. Początkowo myślałem żeby podłączyć dwie żarówki 12V pod każdy przekaźnik z osobna, ale to nie wypali bo sterownik załącza jeden przekaźnik podając masę a drugi podając napięcie na jedną z nóżek. Jak wpnę żarówkę to zamknę obwód i sterownik sypnie jednym błędem zwarcia do masy a drugi zwarcia do + Nie mam pomysłu gdzie się wpiąć żeby ECU nie walił błędami a brat wiedział kiedy przestają grać świece.
    3. Hezen

      Tarczę z klevlarem pomoże przenieść moc ale głównym nośnikiem klejenia momentu przez sprzęgło to docisk. Wodzu w swoim "grobie" jak pamiętam ma wzmocniony komplet z 1Z i jeździł bądź dalej jeździ na setupie 235KM 450niuta Przy @155/350 spokojnie starczy seryjne AWX
    4. Hezen

      ak sugerował kolega wyżej, regularne sprawdzanie płynów i jak najszybciej do mechanika na sprawdzenie rozrządu. Kilka pytań: Jaki olej lany? silnikiem trzęsło gdy był zimny czy rozgrzany? gdy trzęsło silnikiem z wydechu chmura białego dymu? zaczęło się to przy gwałtownym przyspieszaniu?
    5. Hezen

      Mechanik od siedmiu boleści... jak odma zapchana lub częściowo niedrożna to po odkręceniu korka wlewu oleju będzie sajgon i w takim przypadku wymieniać silnik? Jak wystarczy zrobić porządek z odmą. To taki przykład, niewykluczone że tak może być u Ciebie. Na sam początek jedź do innego mechanika na pomiar kompresji i ciśnienia oleju. To już wiele powie w jakim stanie jest silnik.
    6. Hezen

      Na pompie od AFN jeśli zdrowa to max 160-170kucy, więcej nie wyciśniesz. Do uzyskania takiej mocy wystarczy turbo awx + 219 230 + brd+ fimc na 10mm pompie mija się z celem. Koszta dużo wyższe od awx+219 a pompa będzie tym hamulcem żeby wykrzesać z tego setupu 170+
    7. Odwieżę temat bo za pół darmo dorwałem podświetlane kratki EU + gumowe uszczelki oraz wiązki min. 15cm długości. Mógłby mi ktoś napisać jaki przekrój przewodów kupić? Ori wiązka to przewody o przekroju 0.75mm2?
    8. Hezen

      Sprawdź świece żarowe
    9. Hezen

      Z pierwszego posta niewiele zrozumiałem, bardzo chaotycznie opisane problemy. Krótko i zwięźle opisz co nie działa. Fis nie działa, z podświetleniem masz problem a co ze wskaźnikami... z którymi masz problem - predkości, obrotów, temperatury płynu chłodniczego, poziomem paliwa, temperatury oleju?
    10. Hezen

      Sprawdź czujnik G2 i G62 (te dwa czujniki są zespolone w jednej obudowie) jak to zrobisz znajdziesz na forum lub u wujka google. Jeśli czujniki są w porządku to do wymiany termostat bo przyciął się w pozycji otwartej i masz cały czas duży obieg cieczy chłodzącej, a w takiej sytuacji silnik będzie niedogrzany i więcej palił.
    11. Hezen

      Wystarczyło że przeczytałem tylko nazwę tematu a w poście doszedłem do tego fragmentu. Kolego, kombinujesz jak koń pod górę! A wystarczy wymienić poduchy silnika na oryginalne. Cena w ASO zabija ale śmiało zakładaj sprawne Ori używki a zapomnisz co to jest telepanie kiery i całej budy
    12. Hezen

      Piotrek, on ma pompę 11 na wysokiej fali więc na 216 musi gadać. 216 nie leją na sprawnej 10 na wysokiej fali. Jeśli pompa zdrowa to nie ma możliwości żeby te wtryski lały.
    13. Hezen

      Jeśli chodzi o poduchy pod silnik TDI to nie ma kompromisów. Wyskakujesz z kasy kupując je w ASO albo używane sprawne Ori używki.
    14. Hezen

      Każdy silnik z turbosprężarką tak ma i nie jest to nic niepokojącego. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Turbodziura
    15. Tak. Chyba że poprzedni właściciel jeszcze coś kombinował i rzeźbił. Podstaw panel zrób to co pisałem wyżej i zobaczysz czy będzie w porządku. Jak coś to pisz jakbyś miał jeszcze jakieś problemy. Wysłane z OP3T