-
Content Count
2,427 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
22About Hezen

Informacje
-
First name
Grzegorz
-
Location
Kępno
Car
-
Car model
A4 B5
-
Car body
Avant
-
Year of production
1996
-
Engine
1.9 TDI
-
Engine code
AFN
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
ON
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Hezen started following Audi a4 b5 1.9 90km 1995 problem z odpalaniem, zmiana wtrysków audi a4 b5 1.9tdi 110km, Ogrzewanie and 7 others
-
Pasować bedą ale afn ma wieksze wtryski (średnice otworów w rozpylaczach) od kazdego 90 konnego silnika. Afn bedzie słabszy ale to skorygować będzie mozna dawką paliwa przestawiajac nastawnik pompy. Nie jestem pewnien ale te wtryski od 90km maja chyba ustawione inne ciśnienia i po założeniu do afn bedzesz musial sprawdzic kąt wtrysku bo może sie zmienić. Dlaczego chcesz zmienić wtryski?
-
Czujnik 4-ro pinowy G2 i G62 jest na króccu od strony ziorniczka wyrównawczego. G110 jest dwu pinowy od strony grodzi, jak pamietam tez jest mocowany chyba w jakiś trójnik układu chłodzenia.
-
Pisałeś że konwerter i skrzynia w dobrej kondycji... tutaj bym się zastanawiał czy w takim dobrym. Na recznym wyborze 1,2,3 nie zalacza się lock-up, te biegi są do stromych podjazdów, jazdy po górach albo do ciągania przyczepki. Na "D" lock-up w pełni zapina się od 3-ciego biegu. Na 1 i 2 w zależności od obciążenia. Masz objawy slizgania sprzęgła lock-up. Jakim olejem została zalana skrzynia? Sprawdziłbym jeszcze jego poziom tak dla pewnosci - miedzy 30-40 stopni oleju, na odpalonym motorze i rownym podlozu ma się delikatnie sączyć przez rurkę przelewową (wystarczy tylko odkrecic kor
-
W alternatorze masz dwa pełne ślizgi a nie komutator to tak dla wyjaśnienia. To że jeden z nich jest bardziej zużyty to normalne. Jeśli obstukiwałeś regulator i zaczął ładować to go wyciągnij całego i sprawdź długość szczotek, pewnie już zostały "ogryzki" i nie dolegają z należytą siłą do ślizgów. Jeśli szczotki w porządku albo po wymianie szczotek dalej nie będzie ładowania to regulator.
-
Muskel, mogło tak być. Wiem że luźne połączenie będzie się grzało, chodzi o rezystancję połączenia. Nie zmienia to faktu że stan instalacji wentylatora jak i sam wentylator do sprawdzenia.
-
Tak, jest to możliwe bo zamiennik może nie mieć odpowiedniego przepływu cieczy. To może powodować zwiększoną temperaturę i ciśnienie które wyrzuca płyn przez zbiorniczek.
-
Zimne luty w liczniku albo wiązka czujnika do sprawdzenia.
-
Bezpieczniki nie palą się bez powodu. Jeśli stopiło gniazdo bezpiecznika to bardzo możliwe że mechanik włożył większy bezpiecznik. Masz szczęście że wypaliło gniazdo a nie zapaliła się gdzieś instalacja. 18.3 - Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne. - dmuchawa nie wydaje jakiś dziwnych dźwięków? Miałeś z nią wcześniej jakieś problemy? Zdemontuj schowek, sprawdź stan dmuchawy i przewody od niej. 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa - sprawdź wtyczkę i wiązkę presostatu, jeśli wszystko w porządku to sam czujnik do wymiany, jest przykręcony do
-
Wrzuć film jak to wygląda podczas jazdy
-
Miałeś coś robione z pompą że musiałeś ustawić 6mg z 10mg? Fabrycznie ustawiona pompa ma 4-5mg
-
Sprawdź czy czy czasem nie masz mokrej wykładziny pod pedałami i fotelem. Jest kilka miejsc w których woda może dostać się do wnętrza i narobić bigosu
-
2 din w polifcie było tylko z klimatronikiem. Nie zmienisz całego panelu na 2din zostawiając manualne sterowanie nawiewem
- 1 reply
-
1
-
To jednak mod bo AFN nie wychodziły w II lifcie a ten dopiero otrzymał inną pompę ABSu i jeszcze ze zmian układu hamulcowego: aluminiowe tylne zaciski
-
Paliwo ci się cofa i dlatego musisz długo kręcić. Smarowałeś olejem gumowy oring na filtrze paliwa? Może się podwinął i jest nieszczelność?
-
W momencie spadku obrotów czujesz jakiś uślizg skrzyni? Czy czasem te spadki obrotów nie są w momencie wrzucania przez skrzynię wyższego biegu?