Hezen

Pasjonat
  • Zawartość

    2181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

11

O Hezen

    Informacje

    • Imię
      Grzegorz
    • Lokalizacja
      Kępno

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Automat
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Tak. Chyba że poprzedni właściciel jeszcze coś kombinował i rzeźbił. Podstaw panel zrób to co pisałem wyżej i zobaczysz czy będzie w porządku. Jak coś to pisz jakbyś miał jeszcze jakieś problemy. Wysłane z OP3T
    2. Ogarnij panel taki jak ma być (przyciski + i - od temperatury i siły nadmuchu mają być wklęsłe) czujnik temp. zewnętrznej też musisz zamontować. Jak to ogarniesz to vag, sprawdzasz błędy i jeśli są to usuwasz, sprawdzasz kodowanie a na końcu nastawy podstawowe. Wysłane z OP3T
    3. 03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1 [nad panelem klimatronika masz ten czujnik, rzadko kiedy uszkadza się] 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej) [b5 fizycznie nie mają takiego czujnika, jego wartość jest programowo symulowana, dlaczego jest jego błąd opiszę niżej] 02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa [ nie masz czujnika, przy zbiorniczku płynu wspomagania ktoś zrobił rzeźbę i w tej brakującej wtyczce brakuje tego właśnie czujnika] 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana [ tym błędem się nie przejmuj] 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne [wentylator może wymagać czyszczenia komutatora, smarowania na tulejach i do przejrzenia szczotki czy się aby nie kończą] Masz klimatronika który był montowany od połowy bądź końcówki 97 do 99r Czujnik G86 jest z powodu niewłaściwego panelu do tego rocznika auta albo nieprawidłowe kodowanie. Klimy nie załącza bo z tego co wiem ten panel załącza ją poprzez przewód plusowy a stary poprzez masę. Na sam początek podłącz vaga, sprawdź kodowanie http://www.audic4.de/code-klima.html Jeśli jest nieprawidłowe to je zmieniasz, usuwasz błędy ze sterownika a potem robisz nastawy podstawowe w Basic Settings kanał 001 Wysłane z OP3T
    4. Przy presostacie jest obwód który pozwala na załączanie sprężarki jeśli ciśnienie w układzie jest w porządku a drugi jest od odłączenia sprężarki w razie zbyt wysokiego ciśnienia dlatego jak zawierasz 3 i 4 to wtedy sprężarka nie ma prawa pod żadnym warunkiem ruszyć i basta [emoji3] Przy załączaniu się sprężarki powinno słychać przekaźnik. Przy presostacie masz zaśniedziałe piny i zaczątki gnicia (zielony osad) a więc nieszczelne połączenie wtyczka-gniazdo Wyczyść piny presostatu oraz we wtyczce i sprawdź czy z tym przewodem jest wszystko w porządku. Co do rzeźby z wtyczką (niebieskie złodziejki) czy czasami autko nie jest po strzale i ucięło wiązkę od czujnika temperatury zewnętrznej i ktoś (jakiś amator) zrobił jak zrobił? Podaj rok auta, napisz jaki masz panel klimatronika (wszystkie wypukłe czy część wypukłych a część wklęsłych przycisków) Sprawdzałeś błędy vagiem albo chociaż w menu serwisowym klimatronika? Wysłane z OP3T
    5. Hezen

      Napisz posta jeszcze raz ale po Polsku. Miałeś licznik bez fis i mechanik wymienił ci licznik na fis (jeśli tak to z którego rocznika)? Czy wymienił ci sam LCD? Jaki był powód wymiany/naprawy? Takie rzeczy pisz, od początku i szegółowo żeby to miało ręce i nogi [emoji6] Wysłane z OP3T
    6. Hezen

      Poduchy silnika i skrzyni ci pukają. Sprawdź też odbój silnika przy pasie przednim. Wysłane z OP3T
    7. Hezen

      Z używkami wiadomo jak jest... cholera wie co się od kogoś kupi. W parowniku zostaje najwięcej opiłków i nawet maszynowo nie da rady wypłukać ich wszystkich. A jak ktoś ci popchnie parownik po zatarciu sprężarki? Odbolej i kupuj nówkę, wiem że czasami ciężko kładzie się kasę na ladę ale zrobisz raz i porządnie - nie wracasz już do tego jeśli sprężarka jest w porządku. Jak coś to pisz, sam przechodziłem rwanie tunelu nawiewu więc służę poradą Wysłane z OP3T
    8. Hezen

      Najpierw to pomiar ciśnienia na jałowych i po "depnięciu" na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Bez tego to nie warto nawet michy zrzucać, żeby coś robić to należałoby się upewnić że moja diagnoza jest trafna. Jak podstaw nie sprawdzisz to równie dobrze możesz zadzwonić do wróżbity Macieja Wysłane z OP3T
    9. Hezen

      Nie wiem czy piny tego czujnika przy dyszy można zmostkować. Musiałbyś poszukać jakiegoś info o tym. O panel klimy pytałem bo te ze wszystkimi wypukłymi przyciskami (I lift) jak się nie mylę załączają klimę poprzez podanie plusa, a przedlift poprzez masę. Sterownik masz poprawny dla tego roku autka [emoji4] Dla pewności sprawdź przekaźnik klimy. Wysłane z OP3T
    10. Hezen

      Tak wygląda twój panel? https://www.cuadrosdigitales.es/WebRoot/StoreES2/Shops/62058097/5641/D34A/8FED/A977/0199/C0A8/2AB9/A1A1/CC193_AUDI_A-6_4A0820043K_1__ml.JPG Wysłane z OP3T
    11. Hezen

      Bo w tanich chińczykach trzeba port USB na laptopie przyspieszyć w menadżerze urządzeń. Jeśli vag lub vcds łączy się portem COM2 to w menadżerze wchodzisz we właściwosci tego portu i ustawiasz "czas opóźnienia (msek)" na 8 lub mniej i taki kabelek bez problemów łączy się z panelem klimy. Ja mam ustawione 1msek. ale jeszcze inne opcje jeszcze pozmieniane. Wysłane z OP3T
    12. Hezen

      Podaj rok auta i jaki masz panel - z wklęsłymi czy wypukłymi przyciskami? Wysłane z OP3T
    13. Hezen

      Kabelek podejdzie bez problemów Ja jadę na chińczyku i też daje radę. Wysłane z OP3T
    14. Hezen

      Jeśli na rozgrzanym możesz mu depnąć i nic się nie dzieje to przycina ci się zawór w pompie oleju i podwiesza zawory. Wątpię żeby to była wina pompek choć warto sprawdzić vagiem korekty i bipy żeby mieć jako taki wgląd na ich stan. Wysłane z OP3T
    15. Hezen

      Tylko kablem można coś takiego zrobić. Z poziomu klimatronika można tylko odczytać błędy na 1 kanale z menu serwisowego. Wysłane z OP3T