Jump to content

Hezen

Pasjonat
  • Content Count

    2,316
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

19

About Hezen

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Kępno

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na lodzie to nawet opony ze złota nie pomogą. Jak koledzy wyżej napisali, autko z Q albo kolce/łańcuchy
  2. Ja kiedyś też lałem Motula ale do VP, przeszedłem na Valvoline który jest nieco tańszy i lepiej się spisuje (silnik go tyle nie spija) Brat w skodzie 1.9 PD 105KM teraz też przechodzi z Motula na Valvoline żeby zobaczyć czy lepiej sobie poradzi
  3. Witam. Mam troszkę nietypowe pytanie, a mianowicie potrzebuję rysunki techniczne całej karoserii. Gdzie są otwory montażowe i newralgiczne "ślepe" punkty w których można by umieścić pluskwy GPS i inne małe urządzenia elektroniczne. Wiem że mam w autku podrzucony układ generujący ultradźwięki, gdzieś z tyłu pojazdu - czujki cofania sprawne a przez to głupieją i musiałem odłączyć a do tego małe układy na przekaźnikach które w losowych momentach strzelają i doprowadzają mnie do nerwicy. Zwracam się do was z wielką prośbą o pomoc, bo szukanie każdego zakamarka gdzie mógłbym cokolwiek znaleźć zejdzie mi bardzo długo.
  4. Hezen

    Rzepak do 1.9tdi ?

    Tomcio, ile km przejechałeś na rzepakowym?
  5. Usunąć nieszczelności. Co do płynu z uszczelniaczem to pomoże tylko na chwilę a przez taki płyn w dupcie dostanie pompa jak i sam magiel.
  6. Hezen

    Brak mocy...

    Zrób logi, bo będziemy gdybać a ty będziesz za niedługo cały silnik rozkręcał do ostatniej śrubki :-)
  7. Hezen

    Nawiew

    Idziesz na szrot i wyciągasz z diesla jeśli masz diesla albo z pb jeśli masz pb. Jak masz zwinne i dość małe ręce to ogarniesz to bez odkręcania jakichkolwiek plastików.
  8. Diagnostyka Vag i sprawdzenie stanu oleju to tak na początek co powinieneś zrobić.
  9. Hezen

    Brak mocy...

    Czarny dym i mułowatość? A co na to powie szczelność dolotu? Czarny dym to nic innego jak zbyt bogata mieszanka, dziurka w dolocie lub nie do końca szczelne łączenie na łączniku gumowym (tam gdzie skręcamy opaski) i już mamy małego lub dużego batorego z rury - zależy jak duża nieszczelność.
  10. A myślałem że niemiaszki zmienili tylko pinologię i dodali immo. Tak sobie myślę żeby ori wtyczki zostawić i zrobić tylko "przejściówkę". Wtyczki z tego licznika mam a gniazda pod moje wtyczki wylutuję z dawcy którego kiedyś kupiłem. O przeróbce diody immo czytałem, nie powinno być z tym problemu. Zbiorniczek wyrównawczy w pierwszym lifcie został zmieniony? Czujnik poziomu płynu chłodniczego mam na dwa piny. Kontrolka świec żarowych zostaje czy przewody tej kontrolki są wpinane we wtyczkę licznika? A jak z czujnikiem temperatury oleju, nie ma z nim żadnych niespodzianek? Jak dobrze pamiętam to masa tego czujnika jest na jego obudowie a przewód od niego jest wyprowadzony na małą trzy-pinową kostkę wpinananą pod licznik. Prezesik, dziękuję za podanie pinów pod które podłączyć licznik "na stole" :-)
  11. Misio, możemy obstawiać co jest nie tak ale najlepiej podłącz vaga i wrzuć błędy. Czujnik temperatury płynu chłodniczego, ma wpływ na odpalanie ale nie tylko on. N109 w pompie wtryskowej to zawór odcinający paliwo, jak immobiliser nie odczyta poprawnego "kluczyka" to ECU silnika nie poda napięcia na ten zawór i silnik nie odpali, bo ropka nie zostanie podana na wtryski. Ten zawór nic nie reguluje, albo jest otwarty albo zamknięty.
  12. Mam w autku full fis 96r, ale fis już w słoneczny dzień nie daje rady a załatwiłem sobie full fisa z "pierwszego" lifta. Fazii, czym się różni full fis z zegarkiem analogowym 3,6,9,12 od full fis z zegarkiem analogowym 96r? Chciałbym jeszcze podłączyć na stole te liczydło żeby sprawdzić w jakim stanie jest fis ale nie wiem pod jakie piny się wpiąć?
  13. Żadnego zamiennika nie zakładaj bo będzie tragedia, już lepiej tłumią drgania stare wylane Ori poduchy. Z używką to jest tak że szukasz poduszek od 1.9 PD np. z AJM albo AWX najlepiej jak najmłodszej, a sprawność poduszki sprawdzasz ważąc ją - musi mieć minimum 740g, sprawdzasz gumę czy nie jest zerwana i sparciała, trzęsiesz poduchą i słuchasz czy chlupocze - jeśli tak to ma ubytek oleju i do niczego się nie przyda.
  14. Układ podciśnienia sprawdzałeś? Jak grucha nie jest zasysana to albo nieszczelny układ podciśnienia albo nieszczelna grucha turbiny.
  15. Panowie, hydrokinetyk wam sypie opiłkami w skrzynię. Macie typowe objawy które świadczą że czas na regenerację sprzęgła hydrokinetycznego i regenerację sterownika hydraulicznego. Jak już skrzynka wyciągnięta to inspekcja jej wnętrza.
×
×
  • Create New...