Jump to content

Hezen

Pasjonat
  • Content Count

    2,462
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23

About Hezen

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Kępno

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,452 profile views
  1. Tak, po rozwierceniu nie będzie problemu żeby resztę śruby wykręcić i zastąpić ją nową
  2. Jak uszczelnienia pompki sprzęgła albo wysprzęglika siadają to objawia się wpadaniem pedału oraz zapowietrzaniem układu, no i jeszcze widać z nich wyciek płynu. Do sprawdzenia jeszcze gumowo-metalowy wężyk idący z pompki sprzęgła do wysprzęglika. Czasami się zdarza że ten wężyk jest już umęczony i na gumowym odcinku po prostu "puchnie"
  3. Podświetlenie licznika zostaw ori czerwone, nie ścieraj farby bo jak już włożysz ledy to będzie nierównomiernie podświetlać, dla mnie to naprawdę słabo wygląda. Co do znikajacego podświetlenia to musisz sprawdzić licznik pod względem zimnych lutów.
  4. Tak jak Fazie napisał, sprawdź przewody prądowe, spadki na nich i masę. Od siebie dodam żebyś jeszcze sprawdził przewód wzbudzenia/obciążenia alternatora bo z tyłu silnika jest łączony kostką a często tam gniją piny.
  5. Jeśli się okaże że uszczelniacze zaworowe to do zrobienia cała głowica bo wymiana samych uszczelniaczy gdzie zapewne prowadnice zaworowe już mają luz to pieniądze i robota na marne - za długo nowe uszczelnienia nie wytrzymają. Lisek, co mi przychodzi do głowy... to że mamy jeszcze gdzieniegdzie przymrozki albo temperatury bliskie zeru i z rańca "kopci" bo w wydechu jest woda a po odpaleniu ta woda paruje?
  6. Tak, niskie ciśnienie w układzie może skutkować pojawieniem się takiego błędu. Do wymiany tego czujnika nie potrzeba spuszczać czynnika bo w króćcu chłodnicy jest zawór który uniemożliwi wydostaniu się czynnika z układu. Obowiązkowo przed wymianą czujnika do sprawdzenia jego wiązka, bo po co kupować w ciemno nowy czujnik.
  7. Kanały odpływowe, uszczelka pod obudową komputera i uszczelka linki otwierania maski to jeśli chodzi o podszybie. Może również lecieć przez niedrożne odpływy w drzwiach wtedy woda leci samym dołem tapicerki drzwi i dostaje się nad uszczelkę gdzie trafia do wnętrza auta.
  8. Nie tyle uszczelki co zapewnie drzwi się opuściły (zawiasy wyrobiły) i teraz dobrze nie leżą i słychać szum. Sprawdź jeszcze błędy w klimatroniku poprzez menu serwisowe.
  9. Zimne luty w pompce centralnego
  10. Panowie do sprawdzenia przewód od obciążenia alternatora i przejrzenie wtyczek i gniazd licznika jak i samego licznika bo może jest gdzieś zimny lut
  11. Lipna reklama sklepu 🤦‍♂️
  12. Potrzeba dobrą lutownicę, cynę, topnik lub pasta lutownicza i trochę pojęcia o lutowaniu.
  13. Ewidentnie problem leży po stronie uszczelnienia lub pęknięcia (też się zdarza) chłodniczki oleju.
  14. Masz zwarcie do plusa gdzieś w instalacji albo uszkodzony czujnik ciśnienia układu klimatyzacji. Czujnik (4 piny) znajduje się na chłodnicy klimatyzacji przy lampie od strony pasażera.
  15. Ciśnienie przy 2 tys. faktycznie dość wysokie. Jak nie podwiesza zaworów, na wysokich obrotach (od tego jest zawór w pompie oleju) to tylko jeździć i obserwować :-)
×
×
  • Create New...