-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Jack78
0
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Jack78 obserwuje zawartość Światła mijania jako światła do jazdy dziennej , Audi Concert I odbiór na 225 kHz , Plastikowa rurka odchodząca od obudowy filtra powietrza i 3 innych
-
Witam Pytanie z ciekawości, czy na zakresie AM możliwy jest odbiór PR I na 225 kHz ? Bo zakres mam tylko od 522 Khz do chyba 1522 kHz i zastanawiam się czy da się jakoś odblokować większy zakres fal.
-
Ok, dzięki za info;)
-
Dzięki za info ,tu u mnie na zdjęciu ta rurka jest tylko luźno siedzi bez żadnej uszczelki itp. i chciałem sprawdzić dokąd leci. A ogólnie to od pewnego czasu mi buczy podczas przyspieszania i myślałem że to ma jakiś związek z tym luźnym przewodem Sai,ale z tego co czytałem to winny może być DV PS : U ciebie widzę że masz zaślepiony ten otwór ? Jakby nie był zaślepiony to byłby jakiś efekt uboczny ?
-
Witam chciałem się zapytać,bjaką funkcję ta rurka schodząca w dół od obudowy filtra powietrza ? Ktoś tu wcześniej coś drutował jak widać
-
Tak to wygląda,a licznik to VDO Zawartość dodana 15 minuty później Problem rozwiązany i aż śmieje się z siebie że wcześniej na to nie wpadłem .Odłączenie na chwilę akumulatora pomogło:D
-
Planuje kupić Taki będzie dobry? allegro.pl ALLEGRO.PL Jeszcze zastanawia mnie czy to "603" to jakiś kod błędu w liczniku?
-
Witam Mam problem i mam wrażenie że sporo namieszałem, chciałem sobie zakodować drugi kluczyk ,ale 7 cyfrowy kod pin który mam na zawieszce nie działał . A po któryś razie na liczniku km dziennych pokazał się napis "Fail" Da się to jakoś przywrócić?
-
Temperatura płynu chłodzącego a skrzynia TipTronic
Jack78 odpowiedział(a) na Jack78 temat w Audi A4 B5
Dzięki panowie za rady i witam pod dłuższej przerwie. Zbiorniczek faktycznie był draśnięty na spodzie. Wyglądało to mniej więcej jak tu na tym filmie ale w mniejszym stopniu. Kupiłem nowy oryginalny w ASO,przy okazji wymieniłem płyn . Zalałem nowy do poziomu maksimum i zobaczymy za dwa miesiące. Jeszcze czekam na warunki takie jak ostatnio czyli korki i +33 stopnie w cieniu. Aczkolwiek przedwczoraj podczas stania i powolnej jazdy w korku trzymał cały czas te 90 stopni. -
Temperatura płynu chłodzącego a skrzynia TipTronic
Jack78 odpowiedział(a) na Jack78 temat w Audi A4 B5
To sprawdzę dokładnie chłodnicę,aczkolwiek nie wydaje mi się żeby był gdzieś wyciek.Jakoś bardziej stawiam na zbiorniczek -
Temperatura płynu chłodzącego a skrzynia TipTronic
Jack78 odpowiedział(a) na Jack78 temat w Audi A4 B5
Co do płynu chłodzącego to trochę mi ubywa, co około 2 miesiące muszę dolewać do wymaganego poziomu ,bo poziom płynu schodzi lekko poniżej minimum.Czyli nawet stojąc w korku przy upale +30 stopni temperatura płynu chłodzącego powinna nadal trzymać te 90 stopni ? A co do skrzyni to i przed zmianą oleju miałem to samo. W przypadku gdy mam te 90 stopni to nic się nie dzieje -
Witam Około dwa tygodnie temu stojąc w korkach w upale +33 stopnie temperatura płynu chłodzącego osiągnęła około 110 stopni, natomiast temperatura oleju około 120 stopni. Po dojechaniu do domu po wrzuceniu R i puszczeniu hamulca samochód przez około 2 sekundy stał w miejscu ,a potem mocno szarpnął (podobny efekt jak przy zbyt gwałtownym puszczeniu sprzęgła) i ruszył do tyłu. Dodam tylko że na D w ogóle nie szarpał, przy temperaturze 90 stopni (płynu chłodzącego),wsteczny wchodzi płynnie bez szarpnięć. Olej w skrzyni wymieniany tydzień temu (metodą statyczną). Dzisiaj również stojąc w korku ,ale zdecydowanie krócej (temperatura płynu doszła do okołu 100 stopniu) również odczułem szarpnięcie na R ale już słabsze . I moje ( być może głupie) pytanie brzmi czy temperatura płynu chłodzącego może mieć aż taki wpływ na automat ? Planuje także w najbliższym czasie wymienić płyn chłodzący oraz sam zbiorniczek ,stary jest chyba draśnięty na spodzie bo zostaje pod nim taki różowy szlam,a samego płynu trochę ubywa
-
Witam Niedawno zamontowałem taki moduł DRL allegro.pl ALLEGRO.PL i wszystko ładnie działa,poza tym że w jakimś stopniu zakłóca radio (Concert I) i co ciekawe bardziej te słabsze stacje, bo z tymi o silniejszym sygnale nie ma problemu. A pytanie brzmi jaki zastosować ewentualnie filtr do radia ?
-
Trochę poczytałem o tym i fakt w B5 światła sterowane są jeszcze analogowo ,od B6 już cyfrowo (przez szynę CAN ?). A co do kombinowania z drogowymi masz rację,lepiej nie ryzykować bo jeszcze można dowód stracić. Co do modułu to myślałem o takim : allegro.pl ALLEGRO.PL Jest sporo opcji konfiguracji i opcja dezaktywacji,szkoda że nie po zaciągnięciu ręcznego,ale poprzez manetkę świateł pozycyjnych PS: Kupiłem ten moduł i naprawdę warto,jest możliwość podłączenia każdego rodzaju świateł (no oprócz ksenonów). Ja wybrałem światła mijania ustawione na 60% jasności. Jutro korzystając z dobrej pogody będę to testował
-
Aha,dzięki za odpowiedź ,trochę poczytałem na ten temat i (chyba w nowszych) są dwa tryby "Skandynawia" i "Ameryka Północna". Myślę czy nie dołożyć jakiegoś modułu działającego na podobnej zasadzie co tryb "Ameryka Północna" ,ale z wyłączaniem po zaciągnięciu hamulca ręcznego.Wcześniej chciałem coś takiego dołożyć z wykorzystaniem drogowych,ale jest dużo niejasności jeśli chodzi co prawo więc odpuściłem. A w przypadku mijania plus też jest taki że w razie spalenia żarówki mam info na FIS-e
-
Witam Swego czasu przeczytałem w instrukcji obsługi B5 że na niektórych rynkach światła mijania działają jako światła do jazdy dziennej z obniżoną mocą.A moje pytanie brzmi czy to kwestia jakiegoś kodowania ?