Skocz do zawartości

TheGame

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TheGame

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Myszków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TheGame

  1. Problem rozwiązany. Zakupiłem inny używany wentylator i działał. Podmieniłem te srebrne elementy "jakiś sterownik lub coś w tym stylu" i stary silnik zaczął działać.
  2. Aktualnie nic bo jeszcze nie był podpięty pod komputer
  3. Audi A4 B5 1.9 TDI AJM. Witam, Piszę z pytaniem czy ktoś miał podobny problem. Od jakiegoś czasu mam problem z nawiewem kiedyś w trakcie jazdy zaczął znikać (w ogóle nic nie wiało) ale było to kilka sekund. Teraz potrafił nie działać przez 20km po czym normalnie się załączał i działał jakby nigdy nic. Dziś Klimatronik przestał działać ekran głupieje wskakuje 5 kresek mocy po czym nie ma ani jednej kreski, po chwili wskakują 3 kreski i po chwili znowu ani jednej (oczywiście powietrze wcale nie leci) Rozkręciłem schowek i wyjąłem silnik wentylatora, czasami wykona jeden obrót i koniec nic więcej się nie dzieje. Odłączyłem silnik i podłączyłem pod prostownik i wiatrak zaczął kręcić się jak szalony czyli to nie wina szczotek ani łożyska itp. Obstawiam że może to być moduł sterujący tylko czy ten od Wentylatora czy jakiś od klimatronika... tego nie wiem a zanim kupię jakieś części warto zapytać. Bezpiecznik sprawny, kable sprawne jest napięcie, silnik podłączony do zewnętrznego źródła zasilania działa... Miał ktoś taki przypadek?
  4. TheGame

    Problem z zaworem n75

    U mnie według komputer problem był z przeładowaniem turbiny a według mechaników wymiana Turbiny... Problemem okazał mały zaworek ciągnący lewe powietrze... a po wymianie zaworu N75 komputer pokazywał brak komunikacji z N75 i brak podciśnienia. Czyli po wymianie zaworu musiałem jeszcze wymieniać ten sam zawór, bo tak pokazywał komputer, najpierw trzeba mieć pewność czy układ jest szczelny.
  5. Audi A4 B5 Sedan koniec 2000 roku 1.9 TDI AJM 115km 309 tyś przebiegu Witam, od jakiś 2/3 miesięcy zaczął mi znikać olej aktualnie około 0,5L na 3 000 km mam wyciek z EGR'a standard mam zakupiony nowy i czeka na wymianę, aktualnie zlokalizowanym problemem jest Separator odmy olejowej który prawdopodobnie przepuszcza olej do dolotu. Rurka od dolotu pokrywa olejem. Po zdjęciu jej i chwilowym potrzymaniu auta na wyższych obrotach w rurce pojawił się olej jak na 4 minuty pracy spora ilość. Pytanie moje brzmi czy ktoś wymieniał pokrywę z separatorem, czy to pomogło lub jakie mogą być inne objawy tego i czy na taką samą czy inną. Auto praktycznie fabryczne, oryginalna turbina nie regenerowana z prawdziwym przebiegiem. Moim problemem jest pokrywa zaworów zgrzana razem z separatorem - brak dostępu do niego. Auto nie dymi, nie ma spadków mocy, brak innych miejsc z wyciekami poza EGR i Separatorem.
  6. TheGame

    Problem z zaworem n75

    Może być to zawór N75, może to być rozszczelniony układ podciśnienia w moim przypadku 1.9 TDI 115 AJM - był to zawór zwrotny nagrzewnicy, auto regularnie odcinało moc przy około 110km/h wymieniłem najpierw zawór N75 i auto nie miało wcale mocy turbo nie chodziło, po wymianie zaworku nagrzewnicy który zasysał lewe powietrze podczas otwierania się wszystko wróciło do normy. Najprościej sprawdzić podpinając strzykawkę pod węże podciśnienia czy wszystkie układy są szczelne i gdzieś nie słychać syczenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...