Skocz do zawartości

ratajeq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ratajeq

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ratajeq

0

Reputacja

  1. Okazało się że kostka stacyjki dzięki za pomoc
  2. To ten pod maską, przy komputerze?
  3. No właśnie coś może w tym być. Jutro sprawdzę, ale to co na poniższym filmie właśnie mi podsunęło stacyjkę. https://youtu.be/Cs-5WgYlx5Q
  4. Dziwne zjawisko... jednego dnia wszystko działa, kolejnego dnia rano nie mogę odpalić samochodu, zegary wariują (tlą się kontrolki, mrugają), wali wykrzyknik od ABS/ESP, nie świeci i nie działa panel od klimy ... objawy się zmieniają losowo z wyżej wymienionych po południu z reguły auto odpala i nie ma żadnych błędów, wszystko działa ... zegary podmieniałem - ten sam objaw VAG pokazał: w ABS 8256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent wczeniej byl, ale skasowany juz sie nie pojawil: 01435 - Breake Pressure Sensor 1 (G201) 31-10 - - - Intermittent w ECU 18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1851 - 35-1- - - Intermittent 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-1- - Open of Short to Ground - Intermittent a tak to przykladowo wyglada:
  5. Witam, czy ktoś mógłby zerknąć na log dynamiczny z grupy 11. Czy to może być walnięty N75? VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...