ratajeq
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ratajeq
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
AKN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ratajeq
0
Reputacja
-
Okazało się że kostka stacyjki dzięki za pomoc
-
To ten pod maską, przy komputerze?
-
No właśnie coś może w tym być. Jutro sprawdzę, ale to co na poniższym filmie właśnie mi podsunęło stacyjkę. https://youtu.be/Cs-5WgYlx5Q
-
Dziwne zjawisko... jednego dnia wszystko działa, kolejnego dnia rano nie mogę odpalić samochodu, zegary wariują (tlą się kontrolki, mrugają), wali wykrzyknik od ABS/ESP, nie świeci i nie działa panel od klimy ... objawy się zmieniają losowo z wyżej wymienionych po południu z reguły auto odpala i nie ma żadnych błędów, wszystko działa ... zegary podmieniałem - ten sam objaw VAG pokazał: w ABS 8256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent wczeniej byl, ale skasowany juz sie nie pojawil: 01435 - Breake Pressure Sensor 1 (G201) 31-10 - - - Intermittent w ECU 18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1851 - 35-1- - - Intermittent 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-1- - Open of Short to Ground - Intermittent a tak to przykladowo wyglada:
-
Witam, czy ktoś mógłby zerknąć na log dynamiczny z grupy 11. Czy to może być walnięty N75? VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM