Skocz do zawartości

arkadiusz.nas

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arkadiusz.nas

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Wieś

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arkadiusz.nas

0

Reputacja

  1. @cinshot Cześć, niedługo wrócę do tematu i mam pytanie - jakie średnice wewnętrzne przewodów podciśnienia kupiłeś? 3.2mm? gdzieś widziałem że jeszcze 4mm jest potrzebny podobno
  2. Sprawdziłem odme - była całkowicie drożna, ale przemyłem jeszcze benzyna ekstrakcyjna. Teraz tak zasysa korek wlewu oleju ze jak go odkręcę i zostawię to zaczyna się dziwny dźwięk wydobywać . Co do podciśnień sprawdziłem i.. tak jak na grafice 2giej. Z jednej strony w ogóle przewód był ucięty i sobie wisiał a z drugiej strony ledwo wisiał. Wymieniłem przewody i zero zmiany... robiłem jeszcze raz test wyjść i przy n205 coś szumi, nie wiem co ale coś szumi. Albo w kolektorze dolotowym albo coś na nim. Zrobię teraz trochę km i zobaczę korekty, w każdym razie na postoju dalej nie pracuje zbyt dobrze. Potrafi rzucić buda, na gazie usterka się powiększa... X
  3. Mam pytanie co do silnika, czy Twój silnik zasysa korek wlewu oleju? Bo mój tak
  4. Dzięki, w weekend sprawdzę. A co z tym n205 n208? Nic nie widac w logach?
  5. Log #638119 LOG.TUNEZILLA.COM Log #638120 LOG.TUNEZILLA.COM Log #638121 LOG.TUNEZILLA.COM @przem8Pierwszy log na postoju, 2 kolejne dynamiczne. Przed logami wykasowałem błędy.
  6. To jest układ odpowietrzenia, mówisz żeby cały dokładnie sprawdzić bo jest nieszczelność? czy zawalony syfem? Dzięki za zainteresowanie
  7. Cześć, pacjent a4 b6, 2.4 bdv z gazem. Cewka, kable, świece zmieniane na NGK ~20kkm temu. Kupiłem go z już wyciętymi katalizatorami 2gimi. Żeby pozbyć się błędów od katów wkrecęcona jest kątowa przelotka do któej dopiero wkręcana jest sonda lambda. Błędy: 17936, 17944, 17831, 17819 Walczę z tym N205 N208. Przeczyściłem złącza, oporność na stykach ~15-16 Ohm. Robiłem test wyjść vcdsem i przy teście N205 N208 słyszę syczenie a nie pykanie jak to gdzieś czytałem. Syczenie gdzieś ze środka silnika, tak ma być? Wrzucam logi statyczne, może to coś pomoże. Log #637746 LOG.TUNEZILLA.COM Proszę o sugestie gdzie/jak szukać przyczyny. PS. Jeżeli ktoś ma zdjęcia komory silnika bez osłon to proszę o wrzucenie bo mam wrażenie że u mnie jest coś podrutowane. Gumowe przewody są łączone jakimiś drobnymi rureczkami (wygladają jak termokurczki tylko są sztywne).
  8. To jaki wniosek? Po logach wygląda jakby katalizatory były ok?
  9. Przed rozgrzaniem silnika do 90C: http://www.sharecsv.com/s/fefe8a749efbe910422ad1446924dd77/LOG-01-002-033-xxx.csv Po rozgrzaniu do 90C: http://www.sharecsv.com/s/91620d93015fde70fdf31ce81c979dd0/LOG-01-002-033-xxx2.csv Strona pokazuje tylko część logu, żeby zobaczyć cały trzeba pobrać plik. Dzisiaj zajrzałem pod maskę jeszcze raz, nie słychać raczej nieszczelności. Pozniej zerknąłem pod samochód i wydaje mi się że trochę czuć spalinami na wysokości przedniego koła/drzwi od kierowcy. Nie wiem czy to nieszczelność, może wiatr... Nieszczelność wydechu jak może się objawiać w logach?
  10. @przem8 widzę w profilu że jesteś z lubelskiego, tak jak ja. Polecisz może jakiś warsztat gdzie wywala mi sondy bezpiecznie?
  11. Trochę nie rozumiem chyba, wstawić katalizatory po to żeby wywalić sondy z programu? Jaki jest sens tego? Masz jakieś zamienniki na myśli które możesz polecić? Nie wiem jak dokładnie sprawdzić czy dolot jest szczelny, ale z tego co patrzyłem to raczej tak. logi nic nie pokazują w tym temacie? Poza katami i być może przepływka wszystko ok? Rozrząd jest ok? bo patrzyłem że wartości między bankami też się różnią. Dodatkowe logi wrzucę jutro, dzięki za zainteresowanie!
  12. A czy nierówno zapchane katy mogą powodować taki rozjazd w korektach między bankami? No i co z nimi zrobic bo mam znajomego mechanika co długim wiertłem je "naprawia" tylko z tego co czytałem takie coś chyba nie ma sensu...
  13. Tak, od 2 tygodni jeżdżę wyłącznie na benzynie. Ja trochę sam patrzyłem w logi i się załamałem tymi stukami - myślałem że silnik do remontu czy coś a to może być wina katow tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...