Skocz do zawartości

morpheus87

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O morpheus87

Informacje

  • Imię
    morpheus
  • Miasto
    Poland

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia morpheus87

0

Reputacja

  1. Został wymieniony osuszacz klimatyzacji (była nieszczelność), klimatyzacja ponownie nabita i wszystko działa.
  2. Wymieniłem czujnik, wiatrak zastartował ale niestety dalej nie dmucha zimnym powietrzem. Podejrzewam że układ gdzieś się rozszczelnił, jestem umówiony na sprawdzenie.
  3. Witam, mam problem z klimatyzacją. Na wstępie dodam, że klimatyzacja jest nabita i był wymieniony filterek klimatyzacji na jesieni, wyglądało że jest wszystko w porządku (choć nie jestem do końca pewny, ponieważ nie było już zbyt wysokich temperatur). Teraz po włączeniu klimy w ogóle nie dmucha zimnym powietrzem, zauważyłem, że wiatrak klimatyzacji się nie włącza, sprawdziłem go na krótko i chodzi. Po podpięciu VAG pokazało błąd "792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji F129 zwarcie do masy". Czy zabierać się od razu za wymianę tego czujnika, jeśli tak czy można go wymieniać bez ściągania czynnika? Czy jednak ten błąd może być spowodowany czymś innym niż awarią samego czujnika? Co proponujecie?
  4. @kamil-vag patrzyłeś może na te logi? czy jest ok?
  5. Kąt wtrysku jeszcze nie ustawiłem ale jestem już umówiony. Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_z6qWenf.html Dynamiczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Tm0xS7.html Basic settings: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_hTeZ84G.html
  6. Niestety dalej mam problem z podwyższonym spalaniem. Średnie spalanie po zrobieniu 220 km wyszlo 7.6 l, gdzie dalej można szukać przyczyny?
  7. Ok, w takim razie sprawdzę teraz spalanie, zrobię 100 km i zobaczymy jaki wynik wyjdzie. A co do kątu wtrysku to podjadę do kogoś żeby mi to ogarnął. A te wskazania na osi X to co oznaczają bo teraz jest pomiędzu 200 a 210 a wcześniej było około 150?
  8. Witam, wymieniłem przepływkę (używka) i zrobiłem logi dwukrotnie Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3963Q.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2098p4X.html Dodatkowo zrobiłem jeszcze raz TDI Timing dla porównania z wcześniejszym
  9. To sam za to się nie będę brał, za ustawianie tego kąta wtrysku. A duża jest nie prawidłowość czy tak w granicach normy? W pierwszej kolejności zajmę się podmianą przepływki, zrobię logi i zobaczymy czy problem ustanie.
  10. Tak na rozgrzanym, na klimatroniku na kanale 49 miałem 88 stopni a na kanale 51 - 90 stopni. A jak się to robi?
  11. W grupie 007 mam tylko temperatury wrzucam screena na zimnym i ciepłym oraz dwa wykresy
  12. Koła posprawdzane, wszystko jest ok. A ta grupe 007 to statycznie zrobić?
  13. W której grupie mogę sprawdzić te korekcje wtryskiwaczy? Dynamicznie czy statycznie? Filtr powietrza wymieniany na jesieni.
  14. Przepływka zapsikana, logi zrobione dwukrotnie Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_hXmQu.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_HKo0Au.html Dodam jeszcze że przypływka nie była jakoś specjalnie brudna (olej), natomiast jak poptrzyłem do weża to na jego zgięciu było widać osadzony olej.
  15. Ok, czyli z BS 003 jest wszystko ok? To jutro będę czyścił IPA przepływke. I ponownie wykonać logi dynamiczne grup 003+008+011 czy osobno zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...