Skocz do zawartości

adamekus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamekus

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Wroc

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia adamekus

0

Reputacja

  1. płyn wymieniany był, nie pomogło, ten przepływ i czy sie pieni sprawdze.
  2. Witajcie. 3.0 ASN 2003r. Mam problem z servotroniciem na postoju. Całkowity jego brak. Podczas jazdy wspomaganie działa, ale podczas parkowania masakra. Wystarczy , że dodam obrotów i wspomaganie wraca(oczywiście na chwile). Również rano wspomaganie działa, ale to pewnie zasługa ssania i silnik ma wyższe obroty. Czy to wina pompy? Jest taka opcja że pompa podaje za małe ciśnienie a servotronic potrzebuje wyższe? na skręconych maksymalnie kołach pompa harczy...
  3. Witam. Poszukuję mocowania przewodów chłodniczki oleju wraz z czujnikiem temperatury zewnętrznej(FOTO). Czy może ktoś mi sprawdzić numer części lub gdzie znaleźć to mocowanie. Dzięki i pozdrawiam
  4. cewke z 2 cylindra zamieniłem na 3 i teraz wypadanie zapłonu jest na 3 cylindrze, czyli winowajce raczej na 99% mamy. zmienię cewkę i dam znać. dzięki za sugestie! pozdrawiam!!
  5. no wlasnie na PB bardzo rzadko, ale to tez moze przez to ze wiecej na LPG sie jezdzi i nie czuc tak na PB wypadania, bo widzisz, na postoju benzyna nie daje objawów. zaczne od podmiany swiecy i cewki zobaczymy. a co o przeplywce? zabrudzona czy siada?
  6. dzieki za odpowiedzi. zrobiłem LOG'i na PB i na LPG, błędy skasowane przed każdym LOG'iem. PB: statyczny002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_d8AI4tJ.html statyczny014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_bZec79.html dynamiczny 014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_Kg3or.html dynamiczny 002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_V6me4t.html dynamiczny003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_0Llt9R.html] dynamiczny 115+118 : http://vaglog.pl/log-115_118_XnJ9930.html LPG: statyczny 002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_jVDGe.html dynamiczny 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_O9d0f6.html statyczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_seEP37.html dynamiczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_y4niw.html Najbardziej przeszkadza mi to wypadanie zapłonu na 2 cylindrze na LPG, wtedy jest bardzo wyczuwalne szarpanie. Powiedzcie jak zdiagnozować dokładnie co to. Podmienić cewke z 2 cylindra na inny?który? czy może to wina po stronie LPG? bo na benzynie takiego objawu nie ma, na statycznym tego nie widać, natomiast na dynamicznym na PB również wyskoczył 2 cylinder. Proszę o sugestie. Pozdrawiam i dzięki!
  7. Witajcie. Audi a4B6 1.8T BFB. Na benzynie jest OK, natomiast na gazie na niskich partiach obrotów do ok 1,5tys. szarpie i tak jakby strzela w wydech. Po podpięciu pod VAG'a był jeden błąd, który skasowałem, ale to nie pomogło i silnik nadal szarpie 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean Zrobiłem LOG'i na LPG, ale nie wiem, czy dobre. Prosze o sugestie które zrobić, żeby znaleźć przyczynę http://vaglog.pl/log-003_090_093_zqAW41.html http://vaglog.pl/log-003_032_033_4tP79.html http://vaglog.pl/log-011_zg63A6W.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...