adamekus
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O adamekus
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Wroc
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia adamekus
0
Reputacja
-
płyn wymieniany był, nie pomogło, ten przepływ i czy sie pieni sprawdze.
-
Witajcie. 3.0 ASN 2003r. Mam problem z servotroniciem na postoju. Całkowity jego brak. Podczas jazdy wspomaganie działa, ale podczas parkowania masakra. Wystarczy , że dodam obrotów i wspomaganie wraca(oczywiście na chwile). Również rano wspomaganie działa, ale to pewnie zasługa ssania i silnik ma wyższe obroty. Czy to wina pompy? Jest taka opcja że pompa podaje za małe ciśnienie a servotronic potrzebuje wyższe? na skręconych maksymalnie kołach pompa harczy...
-
Witam. Poszukuję mocowania przewodów chłodniczki oleju wraz z czujnikiem temperatury zewnętrznej(FOTO). Czy może ktoś mi sprawdzić numer części lub gdzie znaleźć to mocowanie. Dzięki i pozdrawiam
-
[1.8T BFB] PB+LPG szarpie-Prosze o analize LOG'ow
adamekus odpowiedział(a) na adamekus temat w Audi A4 B6/B7
cewke z 2 cylindra zamieniłem na 3 i teraz wypadanie zapłonu jest na 3 cylindrze, czyli winowajce raczej na 99% mamy. zmienię cewkę i dam znać. dzięki za sugestie! pozdrawiam!! -
[1.8T BFB] PB+LPG szarpie-Prosze o analize LOG'ow
adamekus odpowiedział(a) na adamekus temat w Audi A4 B6/B7
no wlasnie na PB bardzo rzadko, ale to tez moze przez to ze wiecej na LPG sie jezdzi i nie czuc tak na PB wypadania, bo widzisz, na postoju benzyna nie daje objawów. zaczne od podmiany swiecy i cewki zobaczymy. a co o przeplywce? zabrudzona czy siada? -
[1.8T BFB] PB+LPG szarpie-Prosze o analize LOG'ow
adamekus odpowiedział(a) na adamekus temat w Audi A4 B6/B7
dzieki za odpowiedzi. zrobiłem LOG'i na PB i na LPG, błędy skasowane przed każdym LOG'iem. PB: statyczny002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_d8AI4tJ.html statyczny014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_bZec79.html dynamiczny 014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_Kg3or.html dynamiczny 002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_V6me4t.html dynamiczny003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_0Llt9R.html] dynamiczny 115+118 : http://vaglog.pl/log-115_118_XnJ9930.html LPG: statyczny 002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_jVDGe.html dynamiczny 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_O9d0f6.html statyczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_seEP37.html dynamiczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_y4niw.html Najbardziej przeszkadza mi to wypadanie zapłonu na 2 cylindrze na LPG, wtedy jest bardzo wyczuwalne szarpanie. Powiedzcie jak zdiagnozować dokładnie co to. Podmienić cewke z 2 cylindra na inny?który? czy może to wina po stronie LPG? bo na benzynie takiego objawu nie ma, na statycznym tego nie widać, natomiast na dynamicznym na PB również wyskoczył 2 cylinder. Proszę o sugestie. Pozdrawiam i dzięki! -
Witajcie. Audi a4B6 1.8T BFB. Na benzynie jest OK, natomiast na gazie na niskich partiach obrotów do ok 1,5tys. szarpie i tak jakby strzela w wydech. Po podpięciu pod VAG'a był jeden błąd, który skasowałem, ale to nie pomogło i silnik nadal szarpie 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean Zrobiłem LOG'i na LPG, ale nie wiem, czy dobre. Prosze o sugestie które zrobić, żeby znaleźć przyczynę http://vaglog.pl/log-003_090_093_zqAW41.html http://vaglog.pl/log-003_032_033_4tP79.html http://vaglog.pl/log-011_zg63A6W.html