Skocz do zawartości

cziken

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cziken

Informacje

  • Imię
    Radosław
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    XT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cziken

0

Reputacja

  1. Czy do hebli 320 wejdzie ta felga ? To exeo ale chyba taka była też w b7. 16 cali.
  2. Witam. Czy heble 312/255 z b7 podejdą p&p do b6 ?
  3. Czy zestaw tarcze zaciski p+t 312/255 z a4 b7 będzie pasował do a6 c5 przedlift ? Jeżeli nie, to co nie pasuje ? Pytam bo mam kupca ale ma właśnie a szóstkę. Z góry dziękuję za info.
  4. Gdzie ja znajdę taką drogę ? U mnie wszystko gładkie jak stół. A może szarpak na stacji kontroli pojazdów może być ?
  5. Znaczy, że po swapie z 312/255 ma 320/288 hamulec (w sensie pedał) powinien być "taki sam" w twardości ? Czy jest jednak taki efekt miękkiego na początku bo i wszystko się dociera, tarcze ciepłe itp. ? Czy może pie*****le jakieś bzdety i źle odpowietrzyłem ? Oczywiście subiektywnie mam wrażenie że z dnia na dzień coś się poprawia (w sumie drugi dzień dopiero) ale wrażenie nadal jest. Dodam, że pedał nie wpada w podłogę w czasie jazdy. Na wyłączonym pompuję i staje się twardszy (ale bez przesady), natomiast jak uruchamiam silnik pedał robi się mięęki i się poddaje, opada tak do połowy. Co wg mnie jest prawidłowe. Do jakiego miasta mógłbym się zgłosić w sprawie serwisu do kogoś, który ogarnia temat ? A jeżeli nikogo nie znajdę, to co zrobić ? Znów starać się odpowietrzyć w rękach ? Czy zastosować jakieś podciśnieniowe cuda w warsztacie ?
  6. Emejcz ja niczego nie docierałem w stylu 10x zwolnij z 80 do 10 i tak w kółko. Po prostu delikatnie hamuję i nie cisnę długo. Klocki jeszcze się dopasowują do tarczy bo mam ciepłe (nie gorące) koła. Na postoju nic się nie blokuje, auto normalnie się toczy z grawitacji.
  7. Dev a w jakim mieście masz warsztat ? Może bym się pokusił z wizytą by mieć 100% pewności. Ja z tyłu zaciski zalałem jeszcze na stole płynem, potem odpowietrzanie w łapach a na koniec odpowietrzanie na jarzmie. Nie jest tak, że nie mam hamulców, tylko po prostu pedał jest taki miększy na początku pracy. Dojechałem do pracy. Żyję.
  8. Pacjent po swapie z 312/255 na 320/288. Wszystko poszło gładko. Tylne zaciski odpowietrzone w rękach i po próbnej jeździe jeszcze raz odpowietrzone już na jarzmie. Ale zauważyłem inna charakterystykę pracy pedału hamulca. W początkowej fazie jest miększy niż przed wymianą. Nie jest to tak, że wpada mi podłogę i nie hamuje. Jest po prostu delikatniejszy w naciskaniu początkowego 1/4 ruchy pracy pedała. Z mocnym hamowaniem nie sprawdzałem bo chcę żeby wszystko się ułożyło. Czy to jest efekt docierania się tarcz i klocków (zrobiłem dopiero 20km)? Czy może jeszcze jakiś bąbel w układzie ?
  9. Ma ktoś na stanie osłony tył pod tarczę 288 do B7 ośka ? Byłbym chętny kupna.
  10. Czy ma ktoś zamontowane lub posiada oploty z HEL ? Pytanie o wymiary podkładek i czy są alu czy miedziane ?
  11. A takie pytanie techniczne - czy przy wymianie zacisków na inne można zostawić przewody stare ? W moim przypadku mam nowe przewody w oplocie mają rok. Szkoda wyrzucać 400 zeta na śmietnik. Chodzi czy przy odkręceniu można je z powrotem wkręcić do nowego zacisku ?
  12. Ile za taki zestaw Dev ? Po regeneracji ? Co w skład wchodzi ?
  13. Czy oferuje ktoś na sprzedaż swap 320/288-300 ?
  14. Mam siostrę exeo 1.8t, chce kupić nowy zestaw tarcze plus klocki. Tarcze chciałbym zimermany pełne 312 plus 255. Klocki przód ferodo ds performance tył ferodo premier. Ktoś mi pomoże z zakupem tego zestawu ? Czy może ktoś poleci coś innego ? Dodatkowo off top bo wymieniając tarcze i klocki chciałbym wrzucić przewody hamulcowe w oplocie. Czy warto ? Czy przewody z a4 b7 będą pasować do exeo ? Może ktoś się zna lub sprzedaje takie cuda ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...