Skocz do zawartości

blayder

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O blayder

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Warszawa/ Wola Mrokowska

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. tylko pamiętaj aby ustawić twardość na ok 7-9 stopni, bo picie zbyt miekkiej wody w bardzo dlugim rozrachunku prowadzi do problemow z ukladem krwionosnym. Na przykład w krajach skrandynawii utwardzają lekko wodę bo mają za miekką. Super miekka to 1-3 stopnie i takiej nie powinno sie pic.
  2. Hej, Ja mam, pytanie dlaczego myślisz nad założeniem?
  3. Naprawione, usterka w miarę kuriozalna, pod zawór ssący dostał się kawałek plastiku (nie wiadomo od czego, nigdzie nie widać aby coś byłu ułamane) i dlatego sobie skakał po cylindrach i zabierał kompresję to tu to tam, co dziwne zrobiłem tak z 7tys km....
  4. Hej, Mam nadzieję, że może ktoś nakreśli i podpowie co można sprawdzić. Z góry dziękuje SIlnik 2.0 CAGA Objawy: Auto momentalnie straciło na mocy i zaczelo pracowac na 3 gary tylko (jechało, check się nie zapalił i autokontrola przed startem pokazywala OK) Podejrzenie padło na wtryskiwacz na 1 garze, jednak po wykreceniu wszystkich 4 i oddaniu ich do sprawdzenia wyszło, że wszystkie pracują. Po wkreceniu ponownie ( w tej samej kolejności oczywiście) auto odżyło i chodziło jak dawniej, błąd pojawił się po jakimś czasie ok 5 min na 2 garze tym razem. Po odczekaniu i ponownym uruchiomieniu silnik znowu pracował normalnie. Więc tak: wtryski sprawne, silnik sprawny. Jakieś jeszcze pomysły co to może być?
  5. Hej, witam wszystkich uzytkowników. Owocnej pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...