Skocz do zawartości

redeeps

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O redeeps

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    zielona góra

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia redeeps

0

Reputacja

  1. Cześć, czy mogę zamienić pompowtrysk T na S w silniku BRD? Niestety klęka mi jeden wtrysk, a potrzebuje to szybko naprawić i na miejscu mam tylko taki dostępny. Pozdrawiam
  2. A co to jest to "dalej"? Stary pompowtrysk działał, tylko lał coraz więcej. No i pytanie czy po jednorazowym przykręceniu pompki mogę użyć tych samych śrub jeszcze raz bez ryzyka urwania gwintu? Dzięki za pomoc
  3. Póki co nie mam dostępu do auta. Pompka wymieniona wg instrukcji. Nowe śruby, oringi, konwektory odgięte, zwarcia w pompce nie ma. Po uruchomieniu stacyjki wszystkie maja wartość 2 w 018 po odpaleniu ten jeden dalej ma 2, pozostałe 0. W grupie 023 cyl1 ma 0 reszta ~21. Nowa pompka ma inne oznaczenie, podobno są zamienne. Silnik chodzi i ewidentnie czuć, że bez jednego gara.
  4. Cześć, ostatnio wymieniłem pompowtrysk na 1 cylindrze. Po uruchomieniu silnika, silnik chodzi tylko na 3 cylindrach. W grupie 018 na pierwszym cylindrze pokazuje wartość "2" (Closed-loop control at start). Co to oznacza i co może być przyczyną? Czy wtryski mają swoje bezpieczniki/przekaźniki? Komputer nie pokazuje błędów Silnik 2.0 TDI BRD Nowy wtrysk 000130073TX Siemens Wcześniej wszystko grało bez problemów. Za wszelką pomoc z góry dziękuję Pozdrawiam
  5. Cześć, mam problem ze swoim silnikiem jak w temacie. Silnik odpala na dotyk, nie było żadnych problemów do tej pory. Jak wchodzi w zakres temp 50-80 zaczyna drgać i dymi na biało/szaro. Słabo się zbiera z dołu. Po wymianie rozrządu zbiera się jeszcze gorzej, ale w całym zakresie. Spaliny śmierdzą i są takie kwaskowate. Przeczytałem do tej pory, że to może być źle ustawiony rozrząd i od tego pewnie zacznę. Dla pewności, zrobiłem Logi http://vaglog.com/log-013_004_009_k7wZ8N.html http://vaglog.com/log-013_004_011_2w26aj8.html Wydaje mi się, że kąt synchronizacji był lepszy wcześniej. Czy moment obrotowy wskazywany przez vcds jest normalny? wydawało mi się, że ten silnik ma dużo mniej Nm? Dzięki za pomoc, Pozdrawiam
  6. Cześć, szukam dobrego serwisu gdzie zamontują mi alarm jak w temacie do Audi A4 B7. Znacie kogoś kto się zna i nie rozpierniczy tapicerki? Najlepiej w pobliżu Zielonej Góry. Pozdrawiam Jacek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...