Skocz do zawartości

Sebastian.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sebastian.

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Southampton, Hampshire

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sebastian.

0

Reputacja

  1. Witam, tak jak wyżej czy mógłby ktoś polecić mi jaki olej do tylnego mostu w S4 B7 i ile tego oleju tam wchodzi? Przy okazji jaki olej do skrzyni Tiptronic? Dzięki z góry
  2. Wymiana czujnika oraz nowa kostka + kawałek kabla i uszczelki w kostce wyjaśniła problem. Od zeszłego tygodnia zrobione, jeździ i wszystko jest wporzadku. Gdyby ktoś potrzebował numery części do 4.2 BBK: 06A919081J - Czujnik ciśnienia oleju 000979019EA - Kabel (pozłacany) 1J0973081 - Kostka Uważam iż temat można zamknąć
  3. Mam rozumieć, że ciśnienie spada ponieważ olej staje się rzadszy? Olej Valvoline 5w40 zamówiony więc przy okazji wymiany czujnika , kostki i wiązki będzie wymieniony. Czy 5w40 będzie odpowiedni?
  4. Dziękuję ślicznie za szybką odpowiedź. Mógłbyś mi proszę sprecyzować jak dokładnie ma.wplyw rozgrzany silnik/olej na wyskakiwanie błędu? Chciałbym to dokładniej zrozumieć.
  5. Dzisiaj po odpięciu kostki od czujnika znalazłem sporą ilość oleju w kostce. Nie tylko w niej ale i w czujniku. Do tego lekko przetarty kabel od czujnika przy samej kostce. Oczywiście jutro zamawiam kostkę, kawałek kabla , czujnik i wymienię olej. Tylko teraz kolejne pytanie.. czy mógłby to być winowajcą pojawiającej się kontrolki jeśli zapala się tylko na rozgrzanym silniku?
  6. Dodam jeszcze, że na czujniku ciśnienia oleju a raczej na wtyczce znajduje się sporo oleju.
  7. Dzięki bardzo, sprawdzę manometrem jak tylko będę miał chwile czasu. Jeśli ciśnienie niższe to spodziewać się uszkodzonej pompy?
  8. Postaram się to jak najszybciej wykonać. Mozesz mi powiedzieć jakie ciśnienie powinno być na wolnych obrotach i w zakresie 2000rpm +?
  9. Witam. Dzisiaj jadąc autostrada po przejechanych 70km nagle wyskoczyła czerwona lampka alladyna. Inaczej mówiąc kontrolka "Oil pressure" migała do momentu zatrzymania auta i zgasła. Zgasiłem auto, ruszyłem i znów po rozpędzeniu do 60kmh zapaliła się owa lampka. 15min postoju i ruszyłem dalej, lampka nie zapaliła się przez kolejne 50km, postój 30min i podróż dalej. Kolejne 60km przejechane i lampka znów się zapaliła. Silnikowi nie brakuje mocy, chodzi równo, nic nie stuka, nie puka, nie hałasuje. Dodam, że jest to dosyć świeży zakup. W zeszłym roku były robione lancuchy, uszczelki pod glowicami i różnego typu bzdety (poprzedni właściciel) . Co może być przyczyną tak zaplajacej się lampki? Stan oleju w normie. Rok 2007 przebieg 140kkm
  10. Witam forumowicze! Jako, ze w nastepnym tygodniu wyrzucam skrzynie z auta na wymiane sprzegla, dwu mase + lozysko w mojej B8 zdecydowalem sie na zainstalowanie nowego walka balansujacego z imbusem na 100mm. Walek z imbusikiem juz mam zakupiony i czeka razem z reszta czesci na kolejny weekend chcialbym sie waz poradzic dokladniej co i jak - jezeli juz ktos z was to robil. Co bym chcial dokladnie wiedziec? Ulozenie tloka nr.1. GMP? Rozrzadu z tego co kojarzę zrzucac nie trzeba. Micha w dol, pompa na stol i rozlozenie pompy na pol, wlozenie nowego walka, ustawienie go odpowiednio wedlug drugiego i zlozenie pompy - tu kolejne pytanie iz nie mam dojscia do ELSY ani nic wiec jaki jest moment dokrecenia srub pompy do silnika + srub z rozpolowienia pompy. Przejzalem forum lecz nie znalazlem nic na temat wymiany tego walka a chce dokladnie wiedziec co i jak niz glówkowac do wieczora czy czegos nie spie******em [emoji16] Pozdrowionka i dziekuje z gory za odpowiedzi. Tylko prosze, bez komentarzy typu "Nie wiesz jak to sie nie zabieraj" bo to gowno wnosi do tematu i nie pomaga [emoji1] Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...