Sebastian.
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Sebastian.
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Southampton, Hampshire
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Sebastian.
0
Reputacja
-
Witam, tak jak wyżej czy mógłby ktoś polecić mi jaki olej do tylnego mostu w S4 B7 i ile tego oleju tam wchodzi? Przy okazji jaki olej do skrzyni Tiptronic? Dzięki z góry
-
Wymiana czujnika oraz nowa kostka + kawałek kabla i uszczelki w kostce wyjaśniła problem. Od zeszłego tygodnia zrobione, jeździ i wszystko jest wporzadku. Gdyby ktoś potrzebował numery części do 4.2 BBK: 06A919081J - Czujnik ciśnienia oleju 000979019EA - Kabel (pozłacany) 1J0973081 - Kostka Uważam iż temat można zamknąć
-
Mam rozumieć, że ciśnienie spada ponieważ olej staje się rzadszy? Olej Valvoline 5w40 zamówiony więc przy okazji wymiany czujnika , kostki i wiązki będzie wymieniony. Czy 5w40 będzie odpowiedni?
-
Dziękuję ślicznie za szybką odpowiedź. Mógłbyś mi proszę sprecyzować jak dokładnie ma.wplyw rozgrzany silnik/olej na wyskakiwanie błędu? Chciałbym to dokładniej zrozumieć.
-
Dzisiaj po odpięciu kostki od czujnika znalazłem sporą ilość oleju w kostce. Nie tylko w niej ale i w czujniku. Do tego lekko przetarty kabel od czujnika przy samej kostce. Oczywiście jutro zamawiam kostkę, kawałek kabla , czujnik i wymienię olej. Tylko teraz kolejne pytanie.. czy mógłby to być winowajcą pojawiającej się kontrolki jeśli zapala się tylko na rozgrzanym silniku?
-
Dodam jeszcze, że na czujniku ciśnienia oleju a raczej na wtyczce znajduje się sporo oleju.
-
Dzięki bardzo, sprawdzę manometrem jak tylko będę miał chwile czasu. Jeśli ciśnienie niższe to spodziewać się uszkodzonej pompy?
-
Postaram się to jak najszybciej wykonać. Mozesz mi powiedzieć jakie ciśnienie powinno być na wolnych obrotach i w zakresie 2000rpm +?
-
Witam. Dzisiaj jadąc autostrada po przejechanych 70km nagle wyskoczyła czerwona lampka alladyna. Inaczej mówiąc kontrolka "Oil pressure" migała do momentu zatrzymania auta i zgasła. Zgasiłem auto, ruszyłem i znów po rozpędzeniu do 60kmh zapaliła się owa lampka. 15min postoju i ruszyłem dalej, lampka nie zapaliła się przez kolejne 50km, postój 30min i podróż dalej. Kolejne 60km przejechane i lampka znów się zapaliła. Silnikowi nie brakuje mocy, chodzi równo, nic nie stuka, nie puka, nie hałasuje. Dodam, że jest to dosyć świeży zakup. W zeszłym roku były robione lancuchy, uszczelki pod glowicami i różnego typu bzdety (poprzedni właściciel) . Co może być przyczyną tak zaplajacej się lampki? Stan oleju w normie. Rok 2007 przebieg 140kkm
-
Witam forumowicze! Jako, ze w nastepnym tygodniu wyrzucam skrzynie z auta na wymiane sprzegla, dwu mase + lozysko w mojej B8 zdecydowalem sie na zainstalowanie nowego walka balansujacego z imbusem na 100mm. Walek z imbusikiem juz mam zakupiony i czeka razem z reszta czesci na kolejny weekend chcialbym sie waz poradzic dokladniej co i jak - jezeli juz ktos z was to robil. Co bym chcial dokladnie wiedziec? Ulozenie tloka nr.1. GMP? Rozrzadu z tego co kojarzę zrzucac nie trzeba. Micha w dol, pompa na stol i rozlozenie pompy na pol, wlozenie nowego walka, ustawienie go odpowiednio wedlug drugiego i zlozenie pompy - tu kolejne pytanie iz nie mam dojscia do ELSY ani nic wiec jaki jest moment dokrecenia srub pompy do silnika + srub z rozpolowienia pompy. Przejzalem forum lecz nie znalazlem nic na temat wymiany tego walka a chce dokladnie wiedziec co i jak niz glówkowac do wieczora czy czegos nie spie******em [emoji16] Pozdrowionka i dziekuje z gory za odpowiedzi. Tylko prosze, bez komentarzy typu "Nie wiesz jak to sie nie zabieraj" bo to gowno wnosi do tematu i nie pomaga [emoji1] Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka