
M@teo
Pasjonat-
Postów
61 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O M@teo

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BKD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie zasysa , odma działa poprawnie , mi się wydaje że to wężyk sam w sobie jest jakiś za miękki już go z dwa razy wymieniałem bo pękł przy opasce Po wyminie przepływki na nową problem z brakiem mocy już nie występuje , przestał strzelać z wydechu ale dalej mam problem z szarpaniem podczas jazdy z stałą prędkością i to tylko gdy jadę powoli , błędów brak , też potrafi rzucać silnikiem na wolnych obrotach , jakieś sugestie co może powodować problem ? Odpinałem wężyk od regulatora ciśnienia paliwa ale nie dało sie jechać tak szarpał więc chyba jest sprawny , świece są nowe , cewki jeszcze oryginały ale po odpięciu kostki praca silnika się zmienia więc też raczej sprawne . W aucie ktoś wyłączył kontrolkę check engine i wyciął katalizator , czy to sonda może to powodować ?
-
W aucie już wymieniłem świece , pompę paliwa ,zaworek odmy z kompletną odmą , wężyki podciśnienia , zawór DV , przepływka , napinacz rozrządu a kombi zawór z układem Sai usunięty. Myślałem żeby cewki może zmienić bo są orginalne jeszcze ale nie wiem . Auto jest bez katalizatora więc zapchany wydechu odpada. Nieraz strzeli w wydechu zauważyłem też że zasysa jakoś mocniej ten wężyk co idzie od zaworu odmy do kolektora. ale przez to by przecież nie szarpał podczas wolnej jazdy
-
założyłem nowy przepływomierz i zrobiłem logi , ale auto nadal potrafi szarpnąć ale tylko gdy jade powoli . Dołączam logi dynamiczne Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
chciałem przeczyścić przepływke , wyjąłem wkład i tak sie zastanawiam czy tu czasem nie powinien być taki drucik ?
-
ciężko było bo samemu musiałem zrobić ale coś wyszło , ten pomiar niżej lepiej wyszedł Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
mam dynamiczny 002, 020, 31 , jutro postaram się zrobić dynamiczny 33 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
tu mam ale zrobiłem log statyczny , to w takim razie przepływka do wymiany czy coś jeszcze może zakłócać przepływ ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
A jaki powinien być poprawny przepływ ? Maksymalnie mi pokazało 123g/s . Przed tymi logami troche regulowałem gruszke turbo bo doładowanie było dopiero przy 4 tyś i to jak stopniowo popuszczałem pedał gazu , teraz jest lepiej już przy wciścniętym pedale do końca jedzie równo i tak jak powinien
-
M@teo obserwuje zawartość 2.0 tdi bkd problem z temperaturą płynu chłodniczego , Prośba o sprawdzenie logów w Audi TT 1.8T i logi 1.8t
-
z góry przeprarszam za podpięcie do tematu ale nie chce zakładać nowego o tym samym , a więc ktoś zerknie na logi i podpowie co jest nie tak ? Autko poszarpuje lekko podczas równej jazdy i rzuca silnikiem na wolnych obrotach , błędów w sterowniku brak . kod silnika app 180KM statyczne Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum dynamiczne Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Witam wszystkich , ktoś mógłby mi sprawdzić logi ? Problem jest taki że autko jakoś jedzie przy wciśniętym pedale gazu do podłogi ale jak lekko popuszczę albo sie bawie gazem to wtedy wbija w fotel , nieraz czuć moc od 3 tyś nieraz od 4 tyś obserwowałem to na 3 biegu , też czasami strzeli z wydechu i potrafi rzucać silnikiem na postoju albo szarpać podaczas jazdy Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Ktoś tu jeszcze zagląda ?
-
Właśnie zacząłem się tym interesować od kiedy zaczęło mi ubywać płynu . Po zrobieniu 300 km z zakręconym korkiem płynu jest na min I gdy odkręcę korek po przejażdżce to nagle słychać jak uchodzi ciśnienie i poziom się podnosi i to dosyć sporo bo jak jest na samym dnie to nagle jest połowa jak odkręcę,. Gdy jeżdżę z poluzuwanym korkiem nic nie ubywa i właśnie w zbiorniczku jest ten ciemny osad jak by spaliny . A termostat założyłem ten beż talezyka
-
Termostat zmieniony na ten który ma się otwierać przy 87 stopniach dalej jest to samo , temperatura rośnie do 100 stopni wtedy załączają się wentylatory i zbija temperaturę na chwilę do 94 stopni. Płyn chłodniczy zalałem nowy A w zbiorniczku taki nalot i jakiś brokat . Juz nie wiem co robić , czy to chłodniczka egr puszcza spaliny ? Proszę o pomoc
-
Właśnie patrzyłem na allegro na termostaty i jedn sie otwierają przy 105 stopniach jest cały z obudową i czujnikiem a drugi to wkład i otwiera sie przy 87 stopniach , mi dziś temperatura skoczyła do 100 stopni a wentylator chodził tylko jak by na pierwszym biegu po odpięciu kostki od czujnika temperatury dmuchał mocniej , ehh najpierw chyba zmienię termostat i dam znać czy coś się zmieniło
-
Witam , mam problem z temperaturą płynu , wymieniłem 3 czujniki , wentylator załącza sie przy 94 stopniach i spada temperaturą do 92 to na postoju A podczas jazdy jak jade mając 2 tyś obrotów to temperatura rośnie do 96 stopni i nie spada , a gdy mam 3 tyś obrotow i wyżej to spada temperatura do 87 stopni . Co tu moze być nie tak ? Tak jak by na postoju albo z mniejszymi obrotami się przegrzewał