Jump to content

seger75

Pasjonat
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About seger75

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam wszystkich .Tak jak koledzy na forum podpowiadali, przycieła się ta kierowniczka od zmiany geometrii (chyba tak to się nazywa) Żeby nie wyciągać turbiny spróbowałem rozruszać ją cięgnem od gruszki turbo. Śrubokręt zaparłem o śrubę chyba od kolektora i podnosiłem cięgno do góry.Na początku ciężko szło ale jakoś się rozruszało.Jechałem w trasę,sprawdziłem do 180km/h żadnych problemów.Piszę to po to bo może ktoś ma też taki problem z przeładowaniem i zamiast wyciągać turbo niech spróbuje zrobić tak jak ja.Może akurat pomoże.Wiem że czyszczenie mnie nie ominie ale jak na razie jest ok. Dzięki za podpowiedzi forumowiczów.
  2. Witam nie miałem dziś laptopa pod ręką ale wymieniłem zawór N75 na inny .Zasysając powietrze wężykiem sztanga sie porusza ale nie wiem czy w pełnym zakresie około 0,5cm w górę i dół. Na wolnych obrotach nie zauważyłem po podpieciu wszystkiego jakikolwiek ruch sztangi.Gdy po zgaszeniu zdjąłem wężyk z n75 do gruszki turbo słychac jak zeszło podcisnienie. Wyczytałem żeby sprawdzić czujnik doładowania tylko nie wiem jak i gdzie go szukać. Czy czujnik G13może mieć wpływ na wejscie w tryb awaryjny przy 130KM/h?? Amoże to zaworek zwrotny???
  3. ok 003,011 003,011,008 dynamiczne czy statyczne? Które statyczne się robi z przegazówką bo zapomnialem.
  4. http://vaglogi.pl/log-013_001_pX78PSM.html http://vaglogi.pl/log-011_7u0EoFd.html http://vaglogi.pl/log-011_001_V1asVa9.html http://vaglogi.pl/log-004_10vE34N.html http://vaglogi.pl/log-003_Q5W31y.html W sobote może uda mi się zrobić dynamiczne
  5. Dzięki Kamil.Próbowalem na innych ale coś mi nie wychodziło
  6. TAKI błąd mi wyskoczył Czwartek,31,Maj,2018,17:57:41:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170404 DS267.7 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: AUDI -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 03G 906 016 GD HW: 03G 906 016 GD Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 9577 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 12345 259 82015 VCID: 6BD4FF304A85F1192C-803E Znaleziono 1 błąd: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 204838 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2352 /min Prędkość: 112.0 km/h Obciążenie: 57.3 % Napięcie: 13.98 V Bity binarnie: 00000100 Ciśnienie rzecz.: 2050.2 mbar Ciśnienie rzecz.: 2386.8 mbar Kody gotowości: 0 0 0 0 0 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------
  7. Witam ponownie.Czy ktoś może napisać gdzie teraz wrzucacie logi??? vaglog nie działa LOG-01-011-001-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-001-au.CSV LOG-01-018-xxx-xxx.CSV
  8. Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc może podepnę sie tutaj.Mam problem z elektryką wczoraj samoczynnie wyłączył mi się układ ESP a potem sam się włączył.Na przycisk nie reagował w ogóle.Dziś natomiast w trakcie jazdy same włączały się i po kilku mignięciach wyłączały sie awaryjne. Po sprawdzenie błędów vcds mam takie błędy,może ktoś wie gdzie szukać przyczyny i czy one maja coś wspólnego z awaryjnymi i ESP. Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932 Komponent: KOMBI+WFS 4 H10 0200 Weryfikacja: 0200 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0006118 Kod serwisu: WSC 12345 259 82015 VCID: 66C28E045267CC7173-515A Znaleziono 1 błąd: 00470 - Grupowa magistrala danych układu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy 012 - usterka elektryczna w obwodzie ------------------------------------------------------------------------------- Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932 Komponent: KOMBI+WFS 4 H10 0200 Weryfikacja: 0200 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0006118 Kod serwisu: WSC 12345 259 82015 VCID: 66C28E045267CC7173-515A Znaleziono 1 błąd: 00470 - Grupowa magistrala danych układu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy 012 - usterka elektryczna w obwodzie
  9. Ale jaki lać.Olej do silników z dpf czy bez dpf bo przecież został usunięty Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  10. Witam pytanie może głupie ale wolę się upewnić. Po wycięciu Dpf jaki olej zalać do silnika ?Ogólnie jaki polecacie zalany jest castrolem ale chyba zmienie na motula Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  11. Witam może ktoś usuwał dpf w woj.Lubelskim .Polecacie jakiś zakład? Jak to wygląda cenowo Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  12. A ten podbój to ciasno powinien siedzieć bo u mnie lata w obudowie. Obudowa przykrecana do belki z przodu Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  13. Co mogło to spowodować. Druga też peknieta od spodu Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  14. Ktoś może korzystał z tego? Usuwa sadze czy nie bardzo. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...