Skocz do zawartości

Krylek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krylek

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Kobiernice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krylek

0

Reputacja

  1. Siemka, jeśli to nie problem to prosiłbym o rozkodowanie VINu poliftowej A8 D4 WAUZZZ4H9EN006629
  2. Wiesz co mam akurat B8 2.0TFSI bardzo cieszący się złą sławą, a jest po prostu bajeczny w porównaniu z tym klamotem... Jednak stare 1.9TDI na VP to były piękne silniki ? a ten BRB niemalże identyczny jak BPW 2.0TDi. Dzisiaj zabieramy od mechanika i szukamy innego, bo auto stoi, a wibracje jak były tak są nadal. Jak się sprawa wyjaśni to napiszę co było przyczyną, może kiedyś się komuś przyda ?
  3. Też tak może być ? ten BRB to jest katastrofa jakaś...
  4. Wczoraj po 22 mechanik zadzwonił, że włożył ten używany wtryskiwacz i przestał palić na ten 3 garnek. W końcu zgłupiałem, czy mechanik ładuje wała z tymi wtryskami, że zamieniał miejscem i tylko ten „felerny” nie działał czy faktycznie coś innego poszło... Czas chyba zabrać od niego i poszukać innego mechanika. Jest takie coś możliwe co opowiada czy nie bardzo?
  5. No niestety uciekła ? znalazłem niedaleko siebie wtryski z BRB to chyba jutro podjadę i sprawdzimy, bo już ręce opadają... Ciekawi mnie jeszcze dlaczego majster od pompek mówi, że wszystko ok, a jak założysz do auta to nadal lipa, czy wali Jana czy co. http://allegro.pl/vw-audi-tdi-pompowtryski-038130073-bp-bielsko-b-i7075627511.html#thumb/1
  6. Głównie o to chodzi, żeby sprawdzić czy w ogóle będzie jakakolwiek reakcja. Tutaj jak zatrzymał się na 3mg, tak został. Tylko teraz znaleźć jakąś pompkę, żeby była tania, a dobra ? bo chyba nic innego nie może być winowajcą problemu?
  7. Właśnie wróciłem od kumpla, logów nie zrobiłem bo pompki znowu wyciągnięte. Ale z tego co mi mówił wygląda następująco: podmieniał 3 z 4. I parametry z 3 cylindra wskoczyły na 4. Dawkowanie na tej felernej pompce 3mg, i co najlepsze w ogóle nie reaguje. Pozostałe 3 pompki zmieniają wartości, a ten jest w bezruchu. Typ który regenerował mówi, że jest ok, ale czy tak faktycznie jest? Wpadł nam pomysł do głowy, żeby kupić 1 używaną pompkę i włożyć ją w miejsce tej "felernej", żeby sprawdzić czy będzie w ogóle korygował. Co o tym rozwiązaniu myślicie? Czy może macie jakieś propozycję?
  8. Pod wieczór pojadę do kumpla to zrobie i wrzucę. Nie wiem czy przypadkiem nie zamienił 3 z 4, a z tego co się orientuje powinno się wymieniać 1-3, 2-4. Jeśli się mylę to mnie poprawcie ?
  9. Jest jeszcze opcja podnieść mu obroty do 900RPM i wtedy pewnie nię będzie telepać (bo przy delikatnym naciśnięciu gazu ustaje), ale to raczej metoda na krótką metę ?
  10. Nie powiem Ci teraz dokładnie bo auto stoi u kumpla, a teściu mi tylko z rana jak mijaliśmy się w drodze do pracy powiedział, że nadal to samo. Już się tak zacząłem zastanawiać czy dwumasa by się nie kończyła (285tys nalotu ma). Tylko co by to miało wspólnego z korekcją dawek. Po południu będę wiedział jakie wartości teraz pokazuje.
  11. No i dalej jesteśmy w niczym. Pompki zostały zamienione miejscami, parametry uciekły na inny cylinder. Wtryski zawieźliśmy na reklamacje do gościa, który je regenerował. Podobno było wszystko z nimi ok, tylko wyregulował BIPy. Wczoraj założyliśmy je pod wieczór na miejsce (oczywiście nowe uszczelniacze). I nadal jest to samo. Budą jak drgało przy dogrzewaniu i zagrzaniu tak drży nadal...? co może być jeszcze za to odpowiedzialne? Głowica jak była do nadspawania pojechała razem z wałkiem, podobno krzywki przeszlifowali i pomierzyli, ponoć wszystko ok.
  12. Dzięki za nakierowanie. W poniedziałek mam nadzieję, że się wyjaśni co było przyczyną i silnik zacznie równo pracować i nie przenosić wibracji aż na budę.
  13. Teściu na poniedziałek jest umówiony do mechanika więc mam nadzieje, że w końcu się coś wyjaśni. A powiedz mi, co mogło by być powodem zużycia się tych dolnych uszczelnień? Od września 2017 nie wytrzymały by do teraz? Tym bardziej, że może 6-7tys zrobione zostało od tego czasu.
  14. Po majówce umówiliśmy się ze znajomym, żeby zajrzał do klamota. Powiedz mi czy możliwe by były takie wahania gdyby wiązka do pompowtrysków była uszkodzona? Bo coś mi się wydaje, że przy składaniu silnika po remoncie, mechanik nie wyczyścił, ani nie podoginał konektorków, żeby mocniej siedziały. Wstępnie zostanie sprawdzona wiązka, synchronizacja ustawiona na 0, sprawdzenie ustawienia pompek i ewentualna podmianka tak jak pisałeś. Mam nadzieję, że to będzie jakaś pierdoła ? bo koszty napraw to za niedługo przewyższą wartość B7ki.
  15. Witam serdecznie. Problem dotyczy A4 B7 1.9TDI BRB mojego przyszłego teścia. W ubiegłe wakacje silnik przeszedł prawie kapitalkę. Głowica poszła do nadspawania (pękła przy gniazdach oraz zostały odbite), wymienione zawory, szklanki, planowanie, wszystkie wtryski do regeneracji, turbo regeneracja, nowe świece żarowe i wszystkie pierdoły potrzebne do założenia (koszt ponad 8tys). Po złożeniu wszystkiego do kupy było ok, delikatne dragnia miał, ale mechanik tłumaczył, że to przez poduszkę, ponieważ ktoś założył bez elektrozaworu. Od jakiegoś tygodnia zaczął nierówno pracować, drgania przechodzą, aż na budę. Obroty nie falują (882). Dzisiaj podpiąłem go do kompa i wyszło, że na 1 i 3 cylindrze wtryski dają nieźle d*py. Synchronizacja rozrządu też walnięta na -1.0. Poniżej wstawiam wam fotki jak to wygląda. Bardzo was proszę o pomoc bo już rozkładamy ręce, a teściu ma ochotę go spalić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...