-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Twarek

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Northampton
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy chip tuning na 184KM jest bezpieczny w Audi A4 B8 2.0TDI?
Twarek odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
mam po aferze 9977. osiagow dojdzie prawie 1/3 mocy wiec sporo. aktualnie mecze sie ze skrzypieniem w aucie, niby z tylu dochodzace, ale sprawdze na warsztacie dokladnie w poniedzialek. mowisz 2.0 ze okleany jest. W jakim sensie jakbyś mogł powiedzieć. Wiesz skoro auto dziala ok, nie chciałbym go w jakikolwiek sposób uszkodzić ( z biegem czasu) -
Czy chip tuning na 184KM jest bezpieczny w Audi A4 B8 2.0TDI?
Twarek odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
dwumas i sprzego wymienione 2 lata temu, oczywiscie przyblizone wyliczenia daje wyszukiwarka. strzelam ze moze 36km max dojdzie.pytam tylko czy minimalne podniesienie nie wywala zamowrow itp -
Twarek zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Czy chip tuning na 184KM jest bezpieczny w Audi A4 B8 2.0TDI?
Twarek odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
Ja za to chcialbym stage 1 zrobic w 2014 a4 b8.ok 200 kkm, serwisowany regularnie itp. tylko egr musze wymienic bo intermittent fault mam czasami. Czy podniesienie mocy w standardowym 147km do 195km i moment obrotowy z 320 do 410 bedzie bezpieczne? auto ma 7 lat, uzytkowane normalnie. Oczywiscie w profesjonalnym zakladzie zrobie ale bez hamowni bo chyba nie potrzebna do stage 1. dzieki -
Witam. Borykam sie od ok 2 lat z Czerwona panewką o niskim cisnieniu oleju, która wyskakuje najczesciej latem przy wrzucaniu na luz i zwalnianiu. Na FB widzialem ze jako nieliczni chyba w Europie Vag Bauer potrafi to naprawic. Nigdzie nie widnieje jedynie cena naprawy. Strzelam ze jest to jakas prosta dla mechanika naprawa a zarazem ich tajemnica poliszynela. Ktoś może robil tam taką naprawę i by powiedział mniej więcej ile naprawa? Dzieki
-
U mnie znowu ten nieszczesny prawy xenon sie wali. Zapalam swiatla, jade ok 3 min i wywala blad i zarowa gasnie. Barwa swiatla zmieniala sie na zielona, a teraz na rozowa w pomarancz wpadajacy. Zamowilem nowe zarowki na amazonie, dzisiaj bede wymieniac. 6000k jakies nie firmowe. Jak beda ok znaczy ze tylko zarowka nie przetwornica znowu to zamowie osramy xtreme costam za ok 56 funa jedna.
-
Zamienialem zarowki i swiecila. Kupilem wtedy 2 nowe aby barwa byla identyczna. Przetwornice znalazlem ori jest 4 razy 5ansza niz zarowka.musze zamowic i u mechanika wymienic. Chyba ze moze byc ten kabelek co laczy przetwornice. Wyglada jak hdmi
-
Czesc wszystkim. Bedac w polsce padl xenon po prawej stronie czyli w moim przypadku kierowcu (gb). Wymoenilem obie zarowki i bylo ok, ale pojawiaja sie ciagle problemy bo np nie startuje swiatlo to zaczynam wlaczac i wylaczac i zaczyna mrugac jakby chcialo wystartowac i na kilkadziesiat prob sie udaje. Coraz bardziej mysle ze to moze byc przetwornica. Czy ktos tu juz ja wymienial? Ciezko ja wymienic samemu? W ang sklepie mowi sie na nia xenon ballast chyba. Ale sprzedaja takze cale kity zarowka,kabel,ballast dla tych co przesiadaja sie z halogenow na xenony.
-
Przepraszam ale gdzie mozna pobrac najnowsze softy i mapy? w przypietym dziale rowniez sa opisy a linkow brak:/ posiadam taka wersje: HN+EU AU3G P0767 8R0060884BK ECE 6.17.3 czyli co mam wgrac za soft? z literka P czy K ? z gory slicznie dziekuje
-
A4 2014 S-line 2.0 TDI remap silnika 150bhp jak to ugryźć?
Twarek odpowiedział(a) na Twarek temat w Audi A4 B8
ale o co chodzi z ta hamownią? rzeczywiscie trzeba tam jechac? czy to tylko jakis parametr z komputera pobierany? czyli facet ktory przyjezdza pod dom odpada? -
A4 2014 S-line 2.0 TDI remap silnika 150bhp jak to ugryźć?
Twarek odpowiedział(a) na Twarek temat w Audi A4 B8
niestety zamiejscowy jestem za daleko mam. Chodzi mi o to ze nawet nie wiem czy potrzebna jest jakas hamownia. wszystkie wyciagi sa z VAGa lub innego komputera. -
Mam autko jak w opisie z moca 150bhp ( jakis serwis pisal 148), chcialbym podniesc troszke kucy pod maska i jest to 1wszy raz jak bede robil taki zabieg na jakimkolwiek aucie. Chcialbym zrobic popularny remap czyli oprogramowanie, chodzi mi o Stage 1. Autko ma 55tys mil czyli ok 110tys km. Jak poprawnie powinno to wszystko przebiegac? Dzwonilem do kilku tuningowych garaży u mnie w miescie. Cena to 280 funtow. Jeden polak napisal 250 i ze diagnoza jest przed i po. 1 polski zaklad napisal mi 350funtow. Mam ich sie teraz pytac o testy na hamownii itp? myslalem ze wystarczy jak ktos przyjedzie z komputerem podlaczy wgra i po sprawie. otoz znalazlem jednego anglika ktory po krotkim targowaniu sie zszedl na 160 funtow i powiedzial ze ok 190 bhp da sie wycisnac. Wszyscy mniej wiecej ok 185-190 bhp pisza ze da sie osiagnac aby wszystko ok bylo. Cena 250-280 odstrasza mnie troche. jak to powinno przebiegac? wiem ze mozna remap cofnac jak cos ale te ok 40 koni daloby niezlego kopa. Prosze o jakis opis jak to powinno wygladac, najbardziej boje sie ze moga byc problemy po remapie u tych tanszych ludzi, ale skolei na FB sa polecani przez kilkanascie osob. Z gory bardzo dziekuje
-
W zwiazku ze sprzedaniem mojego SUVika Vauxhall Mokka, postanowilem pojsc o klase wyzej. Kupilem upragnione Audi A4. Juz jutro odbieram wiec od tygodnia spac nie moge i lukam w kalendarz. Na start chcialbym zaopatrzyc sie w jakies urzadzonko do odczytu, kasowania i uaktualniania bledow ustawien itp. Ktos poleci cos fajnego ale taniego? Lekka modyfikacja zewnetrzna i wewnetrzna dopiero w wakacje bedzie. Zdjecia z komisu, jutro wstawie jak juz bedzie ze mna Ogolnie autko bardzo zadbane, w idealnym stanie technicznym, full polerka tez bedzie *Auto przedstawione, ale user się nie przywitał w odpowiednim dziale. ->Nowicjusz