mamis638
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mamis638
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
olsztyn
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia mamis638
0
Reputacja
-
Witam ponownie.. i mam pytanie czy ktoś z was zrobił off EGR w systemie ?? Jaka kwota i jak się auto zachowuje ?? Chodzi o konkretne bpw !!
-
mamis638 obserwuje zawartość Szarpie podczas przyśpieszania
-
Witam wszytkich a4b7 2.0 bpw jako że też walczę w tym temacie to muszę potwierdzić skuteczność kryzy... mój egr jest rozwalony i sieje błędami bez kryzy ... gdy kryza jest błędy giną ale gdy wchodzimy w vcds (osobiście go nie mam) to w którejś zakładce widać że egr nie trzyma zadanych parametrów i pracuje w 100,6% co u mnie skutkuje tym że nawet na postoju potrafi załączyć się sama turbina (przy900 obr/min) -> stąd może być u niekórych to szarpanie silnikiem na wolnych obrotach o którym piszą .... gość który mi robił diagnostykę tym vcds (teraz tu możecie to nazwać fachowo <------ wyrównał ciśnienie w kolektorze dolotowym przez jakiś test - silnik na 1400obr sam sobie wszedł i włączał i wyłączał turbo ) po tym zabiegu silnik raz że zaczął chodzić ciszej 2 lepiej pracował ..... po kilku tyg znów było to samo bo egr mam popsuty i teraz zastanawiam się pomiędzy używką a wywaleniem go w ogóle.... może coś to komuś naświetli.... pozdrawiam
-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
mamis638 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Witam. a czy jest ktoś z Olsztyna kto robi takie rzeczy i jakie pieniążki to może kosztować? końcówka 2007r a4 b7 -
Witam wszystkich. Jako że jestem tu nowy postanowiłem się podzielić swoimi odczuciami ... jako że posiadam 2.0tdi bpw też wkurzało mnie to szarpanie więc zacząłem szukać i śledziłem ten wątek a teraz mogę coś się wypowiedzieć a więc tak kryza która tu jest polecana działa ! i to jest fakt niepodważalny ! ale to nie tak do końca z tym wszystkim bym tu się pozgadzał a więc tak po zrobieniu 13tys km pół z kryzą pół bez jest tak : po 1 ... auto mniej szarpie i mnie kto wkurza -- to fakt po 2 ... auto więcej pali u mnie wyszło że nawet to jest 0.7l na 100km po3 ... nie wiem czy tylko u mnie ale po kryzie autko dużo głośniej pracuje a gdzieś po przekroczeniu 70 stopni miałem wrażenie jakby się nagle jakaś pompa włączała (taki dźwięk się pojawiał ) po 4... auto bardzo długo się rozgrzewa ... robię do pracy 4km bez kryzy rozgrzewa się do 70 stopni z kryzą czasem nawet wskazówka się nie podniosła po 5 po jeżdżeniu z kryzą na egr zebrała się maź którą ciężko usunąć ... a bez kryzy osadza się suchy nagar spalonego oleju i sadzy ja w swoim przypadku doszedłem do wniosku częstszego mycia egr i wtedy efekt szarpania nie występuje bądź na tyle mało że już go po prostu bagatelizuje ...