Skocz do zawartości

mamis638

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mamis638

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mamis638

0

Reputacja

  1. Witam ponownie.. i mam pytanie czy ktoś z was zrobił off EGR w systemie ?? Jaka kwota i jak się auto zachowuje ?? Chodzi o konkretne bpw !!
  2. Witam wszytkich a4b7 2.0 bpw jako że też walczę w tym temacie to muszę potwierdzić skuteczność kryzy... mój egr jest rozwalony i sieje błędami bez kryzy ... gdy kryza jest błędy giną ale gdy wchodzimy w vcds (osobiście go nie mam) to w którejś zakładce widać że egr nie trzyma zadanych parametrów i pracuje w 100,6% co u mnie skutkuje tym że nawet na postoju potrafi załączyć się sama turbina (przy900 obr/min) -> stąd może być u niekórych to szarpanie silnikiem na wolnych obrotach o którym piszą .... gość który mi robił diagnostykę tym vcds (teraz tu możecie to nazwać fachowo <------ wyrównał ciśnienie w kolektorze dolotowym przez jakiś test - silnik na 1400obr sam sobie wszedł i włączał i wyłączał turbo ) po tym zabiegu silnik raz że zaczął chodzić ciszej 2 lepiej pracował ..... po kilku tyg znów było to samo bo egr mam popsuty i teraz zastanawiam się pomiędzy używką a wywaleniem go w ogóle.... może coś to komuś naświetli.... pozdrawiam
  3. Witam. a czy jest ktoś z Olsztyna kto robi takie rzeczy i jakie pieniążki to może kosztować? końcówka 2007r a4 b7
  4. Witam wszystkich. Jako że jestem tu nowy postanowiłem się podzielić swoimi odczuciami ... jako że posiadam 2.0tdi bpw też wkurzało mnie to szarpanie więc zacząłem szukać i śledziłem ten wątek a teraz mogę coś się wypowiedzieć a więc tak kryza która tu jest polecana działa ! i to jest fakt niepodważalny ! ale to nie tak do końca z tym wszystkim bym tu się pozgadzał a więc tak po zrobieniu 13tys km pół z kryzą pół bez jest tak : po 1 ... auto mniej szarpie i mnie kto wkurza -- to fakt po 2 ... auto więcej pali u mnie wyszło że nawet to jest 0.7l na 100km po3 ... nie wiem czy tylko u mnie ale po kryzie autko dużo głośniej pracuje a gdzieś po przekroczeniu 70 stopni miałem wrażenie jakby się nagle jakaś pompa włączała (taki dźwięk się pojawiał ) po 4... auto bardzo długo się rozgrzewa ... robię do pracy 4km bez kryzy rozgrzewa się do 70 stopni z kryzą czasem nawet wskazówka się nie podniosła po 5 po jeżdżeniu z kryzą na egr zebrała się maź którą ciężko usunąć ... a bez kryzy osadza się suchy nagar spalonego oleju i sadzy ja w swoim przypadku doszedłem do wniosku częstszego mycia egr i wtedy efekt szarpania nie występuje bądź na tyle mało że już go po prostu bagatelizuje ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...