Witam, zacznę od początku
olej w dolocie , turbo i okolice , wejście do chłodnicy wyjście wszystko mokre , dodam ze EGR również
Szukam i się zastanawiam , w odmie oczywiście masełko , już usunąłem , pokrywę zdjąłem i doszedłem do membrany , membrana zniekształcona ale cała
Silnik 2.0 Tdi PD BRE 2007r bez DPF ale przystosowany (kod wyposażenia 7GN ,aczkolwiek był to Angol ,teraz przełożony, jakaś puchę za turbo mam ,ale nie wiem czy to DPF czy tylko pusta pucha , nie wiem czy wnosi to cos do mojego tematu ale Informuje )
Przebieg 260tys (prawdziwy, od 8 lat w rodzinie )
Pytanie ,czy Kupię taką membrane (średnica 78mm wszystkie na alledrogo to 60mm ) czy zostaje wymiana całej pokrywy zaworów ?
Pytanie 2 , nie lepiej założyć starą membranę i zainwestować w OCT ?
Szukam rozwiązania bo boje sie o uszkodzenie silnika (rozbieganie ) a mam CVT wiec zadusić go na najwyższym biegu nie dam rady , zostaje tylko zatkanie dolotu.
Dzieki za odp