
Jovitoo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jovitoo

Informacje
-
Imię
Jovito
-
Miasto
FZ
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ADP
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Co było przyczyną?
-
ok, dzięki, a ty kolego Karol_ok9 rozwiązałęś w końcu swój problem z falowaniem obrotów?
-
Już ogólnie się zastanawiam czy nie mam gdzieś zwarcia na przewodach do tego czujnika, jeszcze spróbuję sterownik podmienić, a ty sobie poradziłes że swoim problemem?
-
-
Podeślesz mi ta instrukcje na email?
-
Hmm to dziwne bo słyszałem od wielu mechaników że się ustawia lampa
-
powiedz mi gdzie się to w vagu ustawia? Mechanik ustawial zapłon lampa stroboskopowa...
-
witam po dłuższej przerwie problem ze skaczącymi obrotami dalej występuje, pojawia sie tylko jeden błąd na odpalonym silniku, usune i zaraz znowu wyskakuje: 00515- Camshaft Position (Hall) Sensor(40) 30-00 Open or Short to B+ dzisiaj wymieniłem czujnik halla w aparacie zapłonowym, błąd dalej wyskakuje ten sam, zero różnicy- juz naprawde nie mam sily do tego samochodu, przypomnę co wymieniłem: Czujnik halla, kopułkę, palec, świece, kable, przepustnice, przepływomierze... brakuje mi juz pomysłów, obroty świrują napewno od tego błędu, ale jak się go pozbyć? jakieś pomysły ktos ma ? prosze o pomoc bo ręce opadaja
-
witaj, tak bedzie pasować bez problemu
-
u mnie falują (skaczą od 350-1200) nawet w lato, niezależnie czy mam włączone grzanie szyby itd, dzisiaj wymienilem kopułkę i palec, zero poprawy, tylko dziwi mnie to ze jak odlacze aku i podlacze, to po pierwszym uruchomieniu auto wszystko jest okej, normalnie chodzi, tylko jak zgasze i zapale drugi raz to problem powraca... juz naprawdę nie wiem o co chodzi, powoli mam juz dosyć
-
blad czujnika halla wywala przy odpalonym samochodzie, usune i zaraz znowu się pojawia i tak w kółko. Dodam jeszcze, że jak odepne akumulator i podepne z powrotem, odpale auto, to wszystko chodzi elegancko nie falują obroty itd, ale gdy tylko zgaszę samochód i odpalę drugi raz, problem powraca... znowu zaczynają falować
-
w czwartek postaram się wrzucić logi to może tobie coś to powie zrobić statyczne czy dynamiczne?
-
ok dzięki, sprawdzę to
-
juz zamowiłem nowe świece, kable i bebechy do aparatu zaplonowego. Może mi ktoś powiedzieć od czego jest ta wtyczka na załaczonym zdjeciu? bo sobie tak wisi... a moze gdzieś jest jej miejsce ? :>
-
podmienialem ostatnio przepustnice ale dalej to samo... takie pytanko, czy przy przepustnicy, tam gdzie znajdują się te zębatki i cale sterowanie, ścieżki powinny być takie wytarte na potencjometrze? bo w jednej i drugiej przepustnicy takie coś zauważyłem, może to ma jakiś wpływ? druga sprawa, może mi ktoś powiedzieć od czego jest ta wtyczka na załączonym zdjeciu ?