Skocz do zawartości

Beszóstka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Beszóstka

Osiągnięcia Beszóstka

0

Reputacja

  1. Beszóstka

    Napinacz-AVJ problem

    nie działają prawidłowo po odpięciu wtyczki auto dalej nie ma mocy dla tego zastanawia mnie ta kwestia czy nowy napinacz może być uszkodzony bo generalnie jak na niego patrze nie ma sie do czego przyczepić bo co by w nim mogło być zepsute skoro on działa na ciśnienie oleju które jest prawidłowe na cylindrach ter mam po 20 bar
  2. Beszóstka

    Napinacz-AVJ problem

    tak to jest wszystko ok nic nie stuka nie terkocze tylko brakuje mu mocy
  3. Beszóstka

    Napinacz-AVJ problem

    Jaka jest szansa ze nowy napinacz jest zepsuty?
  4. Beszóstka

    Napinacz-AVJ problem

    Niedawno kupiłem auto wiec od razu wymieniłem rozrząd pompę oleju napinacz, łańcuch lecz wyskakuje mi błąd (patrz zdjęcia) były podkładane 2 nowe czujniki lecz dalej nie pomogło auto straciło na mocy przewaznie rano jak jest zimno
  5. Witam posiadam sprężarke z lancera raili art 2.0t td04hl15t chciałbym ją wstawić do mojej b6 pytanie czy podejdzie ile może wydmuchać kto zrobi mi flansze i kolektor pod to gówno ?
  6. Witam wszystkich! mój problem rozpoczął się przy zakupie samochodu. Kiedy już wracałem zapalił mi się czujnik ciśnienia oleju, stanąłem sprawdziłem olej posłuchałem trochę wydawało się ok odczekałem aż trochę ostygnie ruszyłem dalej i przez 100 km nic. nastepnego dnia wziąłem go na sprawdzenie o co chodzi z tym ciśnieniem wjechałem na autostradę jade spokojnie 180 po chwili wyskakuje ciśnienie oleju, zmniejszyłem prędkość do 140 po 30 km znów się zapaliło potem jechalem setką i tak przez 100 km nic. Ale wiedziałem że coś jest nie tak i oddałem do mechanika okazało się że poprzednik wiedział o problemie i wdupczył jakiś papierek do czujnika ciśnienia. Zmierzyliśmy ciśnienie 2,4 bara przy 3,500 obrotów na rozgrzanym. wymieniliśmy czujnik i na nowym czujniku od razu wyskakiwał błąd, mechanik ściągnął miskę wyczyścił smoka zobaczył na panewki i jedna zmieniła kolor nie ma żadnych rys ale mówił że jeszcze obleci na wakacje moge jechać ale predzej czy pozniej bd do roboty. i wydawało się być ok ciśnienie wzrosło do 5 bar czujnika nie wywalało, Wziąłem auto na testy przejechałem 30 km nic wiec go trochę przycisnąłem i wyskoczyło znów ciśnienie do domu mialem dwa kilometry wiec stwierdziłem ze dojadę. Przy dodawaniu gazu było słychać taki metaliczny klekot. nie był zbyt głośny i trwał krótko tylko jak dodawałem gazu zostawiłem auto do ostygniecia i znów mogłem jechać 30 km i nic sie nie działo mam wrażenie że do tego dochodzi jak się silnik rozgrzeje i dam mu troszke mocniej tak jak by odłączało mi pompę nie mam pojęcia co to może byc. myślałem też o tej pompie że zaworek się lubi zacinać. i teraz nie wiem czy wymieniać tą pompe panewki odrazu pierscienie i uszczelniacze czy lepiej nowy blok <bezradny>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...