Skocz do zawartości

WOJT44

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O WOJT44

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Ruda Śląska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie Trzy razy uszczelniałem lampy ( silikon, klej do szyb, uszczelniacz z Casto.... ) i woda dalej zbierała się w bagażniku dokładnie tak samo jak na zdjęciach powyżej u kolegi hammerlev. Doszedłem do wniosku, że lampy są szczelne i cieknie, gdzie indziej. No i znalazłem u mnie woda ciekła do bagażnika przez odbojniki klapy bagażnika znajdujące się w tylnych błotnikach. Należy zdemontować odbojniki. Wyczyścić i odtłuścić odbojniki oraz miejsca ich mocowania na błotnikach. Posmarować uszczelniaczem i ponownie zamontować. Ja odtłuszczałem benzyną ekstrakcyjną i uszczelniłem klejem do szyb. No i cieszymy się z nareszcie suchego bagażnika Pozdrawiam
  2. Witam U mnie ciekło przez lampy zewnętrzne. Uszczelniłem je na silikonie. Teraz wskazówka dla tych, którzy będą uszczelniali swoje. Lampy zewnętrzne są mocowane przez dwa otwory w błotniku. Uszczelniamy na lampie tylko i wyłącznie miejsca wokół otworów montażowych. Lampy wewnętrzne w klapie bagażnika mają wokół obwodu uszczelki. U mnie jedna parowała. Uszczelniłem obie nakładając silikon wokół obwodu na uszczelki.
  3. Dziękuję Wszystkim, którzy się wypowiedzieli. Zamykam temat. Kupiłem sedana 1.8 TFSI 160 KM z 2008 roku i jak napisał kolega koomornik zostawiłem sobie środki na ewentualny remont. Ale się fajnie tym autem jeździ
  4. Dziękuje koledze komoornnik za pocieszającą informacje. Jednak użytkownicy silników CJEB 1.8 TFSI 170 KM nie chcą się wypowiedzieć w temacie spalania oleju w ich bolidach. Szkoda, bo takie informację przydałyby się wszystkim przyszłym nabywcom używanych samochodów z tymi jednostakmi napędowymi.
  5. Witam wszystkich Jestem nowy i bardzo chciałbym zostać szczęśliwym posiadaczem przecudnej urody Audi A4 B8. Budżet ograniczony więc rozważam dwie opcje zakupu : A - Audi A4 B8 1.8 TFSI 160 KM lub 2.0 TFSI 211 KM i od razu silnik oddać do remontu ( spalanie oleju ), B - Audi A4 B8 lift z silnikiem CJEB 1.8 TFSI 170 KM. Byłem pewien, że opcja "B" jest jedynie słuszna z uwagi na bardzo dobre opinie o silniku CJEB. Jednak w internecie znalazłem firmę VAG-EXPERT z Skoczowa zajmującą się kompleksową naprawą silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zadzwoniłem do nich i zapytałem, która opcja jest lepsza "A" czy "B". Gość odpowiedział, że silniki 1.8 TFSI i 2.0 TFSI przed liftem średnio zaczynały spalać duże ilości oleju po przebiegu 70 000 km, a silniki CJEB 1.8 170 KM TFSI po lifcie zaczynają spalać dużo oleju po przebiegu 150 000 km. Byłem w takim szoku, że zapytałem faceta czy jest pewien tego co mówi ? On odpowiedział, że jest pewien bo już naprawiali silniki CJEB. Dlatego proszę wszystkich jeżdżących samochodami z silnikami CJEB 1.8 TFSI 170 KM o przebiegu powyżej 150 000 km o podzielenie się wiedzą na temat tego czy ich silniki spalają olej, a jeśli tak to w jakiej ilości ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...