Skocz do zawartości

lukaszmiszcz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszmiszcz

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia lukaszmiszcz

0

Reputacja

  1. w km to ciężko powiedzieć dokładnie... jakoś 2-3 tysiące. Nic na razie nie pęka. Sprawdzam regularnie, wygląda dobrze
  2. Ja kupiłem dokładnie tą: 3B0129627 tak jak pisałem wcześniej - jest od passata. Zapłaciłem za nią jakieś 50-60zł na allegro
  3. Sprawa wyjaśniona, instalacja naprawiona. Zależało mi bardzo na tym żeby zrobić to przed świętami. Chyba tu na forum ktoś polecał "klinika lpg" w Warszawie i ja również polecam. Padł czujnik ciśnienia gazu. Robota ekspresowa, dodatkowo pan majster wszystko poustawiał i wyregulował na cacy. Naprawdę polecam, widać że znają się na robocie.
  4. Ja kupiłem od passata, używkę - pasowała idealnie
  5. Witam serdzecznie i już na wstępie - wesołych świąt życzę Sprawa ma się tak: Odpalam samochód bez problemu, nie szarpie, nie telepie. Po osiągnięciu odpowiedniej temperatury następuje przełączenie na LPG. Z początku wszystko jest ok ale po kilku minutach kontrolka piszczy i miga, tak jakby się skończył gaz. Po wyłączenie gazu i właczeniu spowrotem wszystko działa przez kolejne 5-10 minut a następnie jest powtórka - pikanie itd. Czasami też kontrolka wariuje. Raz pokazuje 3 kreski, raz jedną (w zbiorniku jest prawie połowa) Dodatkowe info: W tamtym roku ten sam problem pojawił się 2 może 3 razy w zimie, w momencie gdy jechałem ok 140 km/h. Problem zaczął się idealnie po zatankowaniu gazu (pewnie nikłe szanse że to jakiś lewy gaz no ale zawsze to jakieś info) Podsumowując: Wiem że muszę z tym pójść do gazownika jednak najpierw chciałbym poznać Wasze opinie i sugestie aby uniknąc niepotrzebnych kosztów u majstra
  6. pozwolę sobie sie podkleić pod temat U mnie problem jest z jednym fotelem (pasażera). Grzeją tylko boki siedziska. Środek i plecy nic a nic. Pytanie brzmi: czy istnieje szansa że jest to coś innego niż przepalenie maty grzewczej? Bo nie wiem czy się martwić, czy jednak zlecać ojcu przejrzenie kabelków i tych wszystkich rzeczy o których pisaliście wyżej
  7. i przez przepalenie maty przestało grzać siedzisko (środek) i plecy jednocześnie?
  8. Witam, szukałem na forum, i nie znalazłem przypadku podobnego do mojego a więc: problem wygląda tak - fotel kierowcy grzeje elegancko. Fotel pasażera nie grzeje na plecach, grzeje na siedzisku ale tylko po bokach - o co tu może chodzić?
  9. Dołączam się do pytania - i dodatkowo: ta uszkodzona, w moim Audi ma numer 06b129627t. czy podane wyżej numery też będą pasować? ' 1) 06B129627AB - Audi A4 2) 3B0129627 - Passat B5.5/ A6 C5 "
  10. Sezon na klime się skończył, wracam z aktualizacją. Wszystko działało be zarzutu, wycieku (najprawdopodobniej) nie ma
  11. lukaszmiszcz

    RURA - pomoc dla laika

    Witam, drodzy użytkownicy... gdzie mogę dostać rurę dolotu powietrza (nie jestem pewny czy to właściwa nazwa)? Numer części to 06b129627t. Obejrzałem cały internet - nie ma nigdzie... czy istnieje coś czym mogę ją zastąpić? Być może odpowiedź jest jasna ale tak jak w temacie - jestem laikiem w tego typu sprawach. Dodam że potrzebuję ją wymienić ponieważ pojawiła się nieszczelność przy łączeniu z czwórnikiem odmy
  12. Dodany. Majster powiedział że skoro azot nie uciekał, to czynnik tym bardziej nie ucieknie, oby miał racje.
  13. No i tak. Nabiłem klime pomimo niepełnej próżni. Chłodzi tak że bigos ze świąt można w samochodzie trzymać i będzie ok. Teraz czekam czy faktycznie nic nie ucieknie
  14. Czytam internety, ukladam sobie w głowie... I skoro econ daje sie wyłączyć, sprężarka cyka (tak jakby się włączała i w sytuacji kiedy nie ma co podać, próbowała od nowa) to układ jest szczelny. Po chwili od wyłączenia econ, sam sie włącza spowrotem (mija może minuta) tak więc idzie sygnał że coś jest nie tak, nie ma czynnika. Wyczytałem że uszczelniacze dobrze działają na ciśnienie ale mogą zawodzić przy podciśnieniu. Wychodziło by na to że maszyna nie jest do nich dostosowana bo wymaga podciśnienia 1 bar, a u mnie da sie zrobić max 0.9. Postanowiłem znaleźć majstra który ma możliwość nabicia klimy bez próżni, podobno sie da.
  15. Ale ECON teraz mogę wyłączyć, mimo że w układzie dalej nie ma czynnika bo nie dało się nabić układu. Poza tym azotu pod ciśnieniem nie ubywa, a próżni nie da się uzyskać. Więc nic tu nie jest normalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...