
Bobolik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Bobolik

Informacje
-
Imię
Norbert
-
Miasto
Łęknica
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
http://patrz.pl/film,20180519_201311-mp4,166698.html prosze o opinie, najlepiej słychać po połowie filmiku , dziwięk po odpuszczeniu gazu i zejściu na niskie obroty...
-
Odświeżam... u mnie kontrolka obok zegarów gaśnie prawidłowo ale ta obok skrzyni biegów (czerwona dioda led na przycisku od hamulca ręcznego) pali się cały czas , nie ważne czy jest on zaciągnięty czy zwolniony , po zamknięciu po chwili gaśnie ta obok zegarów a ta obok skrzyni nie gaśnie... co może być przyczyną , może ktoś to rozwiązał ? dodam że podmieniłem przycisk hamulca z innego audi i dalej to samo czyli sam przycisk jest ok
-
raz wymieniany przez mechanika i raz ja sam wymieniłem bo też mi śmierdział ale nadal to samo , bez włączonego ogrzewania temperatura cały czas 90 stopni po włączeniu spada
-
czujnik przełożyłem z ojca audi ten sam model itp te same numery miał, u niego wszystko ok u mnie nie dało to efektu
-
pompka została wymieniona i problem dalej nie ustąpił , sumując , nowy termostat + czujnik tem. płynu + dodatkowa pompa wody... brak efektu , po 15 stycznia umówiłem się na strawdzenie klap nastawnych nagrzewnicy , czy to może być przyczyną ? nie mam więcej pomysłów
-
witam jeszcze jedno pytanie czy montaż takiego zabezpieczenia może uszkodzić pompę wysokiego ciśnienia ? np w przypadku nie podawania paliwa z pompy z baku czy nie nastąpi przetarcie tej wysokiego ciśnienia zanim silnik całkiem zgaśnie , czy jest to bezpieczne ? ( muszę przedestować to zabazpieczenie a nie chcial bym jej zatrzeć )
-
tak też zrobie namierzę + na przewodach od pompy na którym jest zasialnie gdy pompa pracuje ale wepne się gdzieś pod wykładziną żeby nie było nic widać dzięki
-
witam planuje wmontowanie w instalację przełącznika odcinającego pompę paliwa , mam przełącznik kołyskowy 20A ( tyle samo co bezpiecznik od pompy ) , moje pytanie gdzie idą te przewody pod wykładziną żebym nie musiał zbędnie rozbierać połowy auta , i może ktoś się wie jakiej grubość one są bo musze takie same dokupić żeby je przeciągnąć , może ktoś podpowie jaki kolor mają te konkretne od pompy , wiadomo mogę znaleść pompę i po sznurku odnaleść te przewody... ale może któryś z kolegów wie to co ja potrzebuje wiedzieć i oszczędzi mi pracy. Dzięki
-
Witam mam problem a układem chłodzenia mianowicie problem polega na tym że przy normalnej jeździe silniki ma tem. około 70 stopni a po wyłączeniu ogrzewania nagrzewa się normalnie do 90 , dodam że termostat został już wymieniony (przed wymianą pokazywał 0 stopni ) , pod komputerem pokazało taki błąd "zawór blokowania płynu chłodzącego , układ Climatronic" , nie mam pojęcia gdzie jest ten zawór... proszę o pomoc
-
takiej odpowiedź oczekiwałem dziękuje za pomoc
-
A może się pozytywnie zaskoczę
-
Już szukam dzięki
-
Kwestia czy to orginały czy nie , czy proste itp , tak mi się wydaje...
-
witam krótko i temat , wiem jak wymienić cały pakiet , nowe szyby karoseryjne pod chrom itp ale poroblem jest w tym że cięzko wszystko dostać w komplecie , wie ktoś może ile kosztuje te elementy w ASO ewentualnie same szybki karoseryjne.... z góry dzięki
-
Witam czy może ktoś wymieniał zegary w audi a4 b8 , tzn chodzi mi o wymiane fis z czerwonego na kolorowy , z tego co się dowiedziałem to najlepiej i najprościej będzie wymienić całe zegary i wszystko przypisać od nowa , ile wynosi koszt takiej modyfikacji , a4 b8 2009 2.0 170ps , bo mnie trafia jak widzę to czerwone gó... , może koszt nowych zegarów w ASO i kogos kto by się tego podjoł... dzięki