
emsii
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O emsii

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Działdowo
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
@przem8 dzięki wielkie za wskazówki, filtr wymieniony chodzi jak trzeba, w moim przypadku padł regulator .
-
Ale ten sam efekt był na starej i jest to samo na nowej ... Całej pompy nie wymieniałem tylko wkład
-
Ciśnienie zmierzone, w ogóle nie trzyma ciśnienia na zapłonie podpompuje do 2.5bar i od razu schodzi do zera. Gdy chodzi maksymalne ciśnienie na wolnych 2.5bar, zgasze znów spada do zera. Jutro wymienię filtr z regulatorem jeśli to nie to, to poszukam na pompie paliwa czegoś np. pęknięty wężyk, dobrze myślę?
-
Sprawdzę jeszcze ciśnienie paliwa.
-
Szczelność dolotu sprawdzona, wszystko ok. Regulator ciśnienia paliwa jest u mnie w filtrze, który wymieniłem rok temu, możliwe, że padł? Dodam, że zauważyłem najgorsze szarpanie występuje w momencie, gdy przyspieszam powiedzmy na pół gazu, odpuszczę i znów dodam gaz to praktycznie samochód nie jedzie. Wrzucam logi 02+033 115+118
-
Wiem, ale nie pozwalały wczoraj na to warunki, zapomniałem dodać, że w ciemno obstawiałem że to pompa paliwa więc od razu ją wymieniłem, ale nic się nie poprawiło logi robione na nowej pompie, na starej efekt taki sam.
-
Witam od paru dni auto zwariowało. Ciężko odpalić go na benzynie, jeśli już odpali to przy przyspieszaniu szarpie. Zrobiłem logi według instrukcji w necie. Nie jestem specjalistą, ale z problemami chciałbym radzić sobie sam. Dodam, że praca na LPG jest wzorowa nic się nie dzieje. Widzę, że wartości są nie takie jak powinny być, ale co za to odpowiada już nie wiem. W linkach wysyłam logi. Z góry dziękuje i proszę o wyrozumiałość. 002+033 003+020 115+118
-
Witam od jakiegoś czasu , gdy rano odpalam silnik przez 2 sekundy dobiega dziwny dźwięk skrzeczenia w tylnej części auta , czy to pompka paliwa ? Dodam ,że posiadam też instalacje LPG
-
Temat można zamknąć, szybko dowiedziałem się do czego służy ta blaszka jak poczułem zapach benzyny. Dla takich zielonych jak ja , to ta blaszka podtrzymuje wtrysk w gnieździe listwy po to aby wtrysk nie opadł na dół , bo jeśli opadnie niżej oring już nie uszczelni i benzyna leci bokiem .
-
Witam , podczas wymiany uszczelek wtryskiwaczy zauważyłem brak jednej z blaszek . Czy jest ona konieczna i lepiej ją założyć , czy może tak zostać ? Zdjęcie poglądowe , chodzi o blaszkę nad wtyczką. d449c3cf4fffa6e84327ec5e676a.webp
-
Wymieniłem MK , wszystko wróciło do normy. Wielkie dzięki
-
Ok , przy najbliższej okazji to zobaczę i dam znać, dzieki bardzo
-
Witam , przepraszam za zwłokę . Posprawdzalem żarówki, kable w drzwiach , styki i wszystko jest ok . Teraz gdy zrobiło sie zimno na dworze , samochód stoi pod chmurką , to światła nagle zaczęły działać , czasem nie działają ale więcej działają niż nie działają . Co to może być?
-
Odswiezam , pomoże ktoś?
-
Witam wszystkich , jestem świeżym forumowiczem i borykam się z małym problemem , mianowicie w mojej audi a4 b6 kombi z 2001r. po otwarciu którychkolwiek drzwi czy wyłożeniu kluczyka ze stacyjki nie świecą światła w kabinie , problem zaczął się jakiś miesiąc temu gdy raz świeciły raz nie , teraz zapalą się od wielkiego dzwona , podświetlenie nóg , w drzwiach wszystko działa jak należy , lecz światła górne , w schowku nie działają , gdzie zacząć szukać problemu ?